People change, but love remains - Chapter 21

Efter ett tag så gick vi till skateboard ramperna så att killarna kunde åka.
Jag och Laura satte oss på en bänk och började prata jag kollade snabbt mot killarnas håll och såg att dom stog i en ring och pratade, men sen fick jag syn på någon som som kom gåendes upp för backen.
Oh nej, tänkte jag...
_____________________________________________________________________________________
Han hade blicken fäst vid mobilen och verkade inte sett oss än.
Killarna hade inte sett honom än heller och jag började kännamig nervös.
Jag kollade panikslaget på Laura som såg lika panikslagen ut.
-Vad ska vi göra?, frågade jag.
-Jag vet inte, sa hon sen hörde vi ett ett skrik och jag kollade snabbt mot där killarna stog för tio sekunder sen sen drogs min blick till gång vägen.



Jag sprang snabbt dit.
-Din jävel du ska låta bli Ari fattar du det?, skrek Justin och knuffade Mitch.
Mitch knuffade tillbaks.
-Du ska se när du åker tillbaks då hon inte har någon att vara med, då kommer hon komma till mig.
Justin såg rasande på honom sen knöt han knytnäven och slog honom rakt på näsbenet.
Ryan, Chaz och Nolan försökte dra bort Justin men han bara knuffade dom.
Jag visste att jag var den ända som kunde få dom att sluta.
Jag gick dit men blev stoppad av Ryan.
-vill du bli skadad eller?, frågade han och kollade oroligt på mig.
-Är det bättre att dom försätter slå varandra, sa jag sen sprang jag emellan dom.
-SLUTA!!!!!!!, skrek jag och sen så la jag ina händer på Jusitns midja och drog bak honom.
-Mitch gå ingen vill ha dig här ditt asshole, skrek jag och kollade på Mitch som var blodig i ansiktet.
-Idioter, mummlade han innan han snabbt gick där ifrån.
Jag kollade upp på Justin och såg att han blödde från ögonbryn och läpp.
Vi gick hem till mig och Ryan och jag gick före alla hela tiden.
När vi kom in i huset så drog jag med mig Justin in på toaletten.
Jag plåstrado om honom medans hade sin hand på min midja.
-Ari, vad är det?, frågade han när han märkt att jag inte pratade med honom.
-Fattar du inte vad som kommer stå i alla tidningar nu? Hur många fans du kommer förlora?, väste jag fram och han kollade förvånat på mig, antagligen för att jag inte brukar vara arg så ofta.
-Visst det kanske inte va så genomtänkt men jag vart så jävla arg och när jag såg honom så kunde jag inte hålla tillbaka allt, jag gjorde det för dig.
Jag ställde undan allt i skåpet igen och ställde mig mot bänken som va inne i badrummet.
-Babe, sa han och ställde sig framför mig, han drog bort en hårslinga som hade ramlat ner i ansiktet på mig.
Han kysste mig fast kyssen blev inte så lång för han kved till och tog sig för läppen.
-Dumbass, sa jag och skrattade lite.
Jag öppnade dörren och han slog till mig på rumpan.
Jag vände mig och lipade mot honom sen gick vi in i vardagsrummet igen.
Jag fick tråkigt så jag hämtade min dator på övervåningen och gick in på paint.
Jag började rita något random och resultatet blev:


Jag började gapskratta åt mitt resultat så jag la upp den på Twitter och skrev.
"Worlds best painter!"

-Vad?, frågade Justin och jag skrattade fortfarande.
-Kolla Twitter, sa jag och hon drog upp sin telefon.
Efter ett tag började han också skratta.
-Bra gjort, sa han sen såg jag att han hade RT den.
Jag fick snabbt många Tweets och vissa var elaka men jag brydde mig inte.

3 Dagar Senare
-Hejdå, mummlade jag mot hans bröstkorg medans vi stog på flygplatsen igen som vi hade stått vid för en månad sen.
-Vi ses snart igen, jag lovar, mummlade Justin mot mitt hår.
Jag andades in innan jag lyfte mitt huvud och kollade honom rakt in i ögonen.
Han la sin hand på min kind och kysste mig mjukt.
-Vi ses snart, vi klarade två veckor då kommer vi klara detta vi håller kontakten så mycket som det går, sa han och fingrade med mitt halsband.
Han pussade det och la ner det försiktigt.
-Kommer sakna dig, sa han och tröck mig emot honom.
-Kommer sakna dig mer, sa jag ocg log lite.
-Omöjligt, sa han och besvarade mitt leende.
-Älskar dig, sa han lågt mot mina läppar.
-Älskar dig också, sa jag och kände att jag höll på att börja gråta.
-Shh, gråt inte, då kommer jag också göra det, sa Justin och kramade om mig hårdare.
-JUSTIN VI MÅSTE ÅKA NU!, hörde jag någon skrika.
Jag kollade upp på Justin som kollade på mig med plågade ögon.
Han kysste mig hårt och vi ville aldrig släppa varandra.
-Ses snart, sa han och sen så åkte hans hand ifrån min och jag bara stog där.
Innan han gick på planet så vände han sig om och gjorde en släng kyss åt mig.
Jag gjorde ett hjärta åt honom sen gick jag till mamma som satt och väntade i bilen.
Jag satte min med en suck.
-Du kommer snart få se honom igen, sa hon och log uppmuntrande, jag log falskt och sen kollade jag ut genom fönstret.
Min mobil pep till och jag såg att jag fått ett sms från Justin.
-Se bara till at ha roligt medans jag är borta så är jag tillbaks snabbare än någon sin.
Och med det så bestämde jag att jag inte ska deppa för jag kommer snart se honom igen.
*****
-Ari is in tha house!, skrek jag och sprang in i min kusins hus.
En vecka sen Justin åkt, vi hade pretat när det gick men han var väldigt upptagen.
-Ari!, skrek Bonnie och flög på mig.
Jag var i Toronto för att vara hos min kusin ett tag.
Vi gick ut på stan och det var några papz som tog kort på mig men jag föröskte undvika dom, det var det mest irriterande med allt, att bli förföljd av papz.
Jag och Bonnie gick in på Starbucks sen satte vi oss på deras uteplats.
Vi tog en bild på oss och la hon la upp den på sin Twitter.



"SHE'S HERE!!!!"

******
Efter att jag varit där i några dagar så skulle jag åka hem så vi bestämde oss för en sista shopping runda.
Vi gick runt och shoppade och när jag var inne  i en affär så fick jag ett sms från...Selena?
*Vänd dig om!*
Jag gjorde det och där stog hon och vinkade åt mig.
-Selena?!, sa jag och kramade henne.
-Vad gör du här?, frågade jag och log stort.
-Jag har konsert i kväll och imorgon kväll här så jag passade på att shoppa, sa hon och log.
Bakom henne så jag han Alfredo från Justin crew stå.
-Alfredo?, frågade jag och han log.
-Så du kommer ihåg mig, skrattade han och jag nickade.
-Han är med på min turne och filmar och så, sa Selena och log.
-Men vart är din kusin?, frågade hon.
-Provar kläder antar jag.
Bonnie kom ut ur provrummet och gapade när hon såg vilka som stog där.
-Selena Gomez?!, sa hon och Selena log mot henne.
-Jag har ju berättat att jag kände henne, sa jag till Bonnie och hon blängde på mig.
-OMG!, sa hon sen skakade hon på huvudet.
-Aja iallafall, jag ska ha dom här kläderna, sa Bonnie och jag skrattade åt att hon helt plöstligt blev "normal"
_________________________________________________________________________________________________
BLÄÄ KAPITEL!!!
INTE ENS VÄRT KOMMENTARER!






     Postat av: cajsa

åh, jag tyckte de var jätte bra !:)

fortsätt !!!!


        2011-10-09 / 11:05:46 URL: http://cajsalundin.devote.se


     Postat av: Melina

Grymt :)


        2011-10-09 / 11:54:58


     Postat av: Hmc

Klart det är värt det, tkr nt att det var så dåligt ;) <3


        2011-10-09 / 12:33:54 URL: http://justajbstory.blogg.se/


     Postat av: Anonym

skit bra meeer!!! :D


        2011-10-09 / 17:37:13


     Postat av: johanna

hej din novell är jättebra! vill du göra ett länkbyte? det skulle betyda jättemycket :)


        2011-10-09 / 20:39:13 URL: http://bieberword.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: