People change, but love remains - Chapter 43


Sista låten skulle alla sjunga tillsammans och den var jätte fin och lugn och så.
Konserten var grym och nu skulle det vara efterfest på en klubb i Paris.
Jag tyckte det skulle bli skit kul!
Fast då visste jag ju inte vad som skulle hända...
_________________________________________________________________________________________

Jag och Selena skulle åka till hotellet och byta om och sen åka till klubben.
Jag böt om till:





när jag var klar så gick jag till Selenas hotellrum. När jag knackade på kom hon snabbt och öppnade dörren.
-Gud vad du är fin ! Utbrast jag. Hon hade på sig en jeans jacka och en biege klänning med blommor på och vita converse
- Du är också så söt Ari ! svarade hon med sitt söta leende.
-Ska vi gå? frågade jag
-Visst.
Vi gick ut och blev upphämtade av en taxi. Jag tror att taxi gubben var fans av oss. Med tanke på hans beende.
När bilen stannade utanför hotellet där efterfesten skulle vara så gav vi han ganska mycket dricks, och sedan skrev vi en varsin lapp "Tack för skjutsen kram" Så undertäcknade vi med vårat namn på en varsin lapp.
När vi kom ut så ringde jag Justin.
-Hej shawty, svarade han efter en halv signal.
-Hej älskling, vart är du ? Kom ut på framsidan, jag och selena är här och väntar !
-Ajaj kapten ! Svarade han och lade på.
-Han kommer nu, sa jag till Selena.
-Va bra, hoppas bara inte att vi träffar på Lucy Hale. Svarade Selena, när hon uttalade "Lucy Hale" Så blev hennes ögon från stora till små sträck.
- Ha ha, det går bra Selena ! Det är bara att vara med Justin hela tiden. Och hon får inte ens tänka på att röra honom. Jag tog upp höger handen och fortsatte, Då kommer den här bli bästis med hennes kind. Och jag tog vänster hand och fortsatte, och den här kommer passa utmärkt med hennes öga !
Selena skattade åt mig.
- Och jag ska hjälpa dig då ! Skrattade hon fram.
-Hjälpa vem med vad ? Frågade Justin,
-Slå till Lucy Hale om hon ens tänker på att tänka, röra, titta, prata med dig, svarade jag och kysste honom.
-Ska vi gå in ? Frågade Selena,
-Visst !! Svarade jag och Justin i mun påvarandra
Selena skrattade till  och Justin flätade samman våra händer när vi gick in.
Ikväll ska jag ha kul ! Tänkte jag, men det kommer att bli riktigt jobbigt att ha Lucy här.
Jag ryckte på axlarna för mig själv och gick in.
Det var fullt ös redan. Och klockan var bara 21.00 shit.
Jag såg såklart Lucy Hale när vi kom in, och hon måste ha sett oss. För hon kom fram springandes till oss.
- Fan. Kom Ari, vi går.
-NEJ ! Jag ska prata med den bitchen !
Justin vart nog rädd för mig när jag skrek så. Så jag kysste honom ömt på läpparna och tog tag i hans hand.
-Jag älskar dig viskade jag.
Han log till svar.
-Åh nemen hej ! Utbrast Lucy.
-Jag är så ledsen för det som hände igår och jag vill bara säga förlåt till er sötnosar, fortsatte hon.
Där kunde jag inte hålla in det.
-Din jävla bitch! Skrek jag mot henne och fortsatte lite lugnare, Du är inte alls ledsen för det som hände igår ! För då hade du aldrig gjort det ! Du vill bara att jag ska lida för att du är med Justin, och vet du. Det gör jag ! För att jag tycker synd om honom som måste tillbringa tid med dig i studion, och det jag tycker mest synd om honom är att han inte gillar dig alls. Men godhjärtad som min pojkvän är låtsas han vara glad i studion och vara glad när han ser dig. Men vet du sanningen ? Sanningen är att varje gång han ser dig så vill han dräma till dig eller säga vad han tycker. Men han är för snäll ! Du ska bara veta sanningen din lilla äckliga subba !
När jag avslutat vad jag ville få ut så kollade hon argt på mig och det såg ut som hon skulle smälla till mig, så Justin drog iväg mig.
-Kom älskling, sa han tyst.
-Äckel, sa Selena när hon gick förbi henne.
När vi gick ut på baksidan brast jag i gråt.
-Förlåt Justin ! Fick jag fram.
Jag låg ihop sjunken i Justins famn medans han drog med handen upp och ner på ryggen och Selena satt brevid och drog handen upp och ner på mina ben.
-Varför säger du förlåt älskling? Frågade han fundersamt.
-För vad jag sa, jag menade inte.. Men jag kunde inte hålla ut längre, jag var tvungen ! Nu fulgrät jag i Justins famn. Jag kände mig som en fyra åring som skulle lära sig att cykla utan stöd-hjul och ramalde av cykeln och skrapade upp knät och pappa plåstrade om mig och blåste på mitt knä. Precis så kände jag mig.
-Det var bra gjort älskling. Jag är stolt över dig. För att du vågar säga vad du tycker, och att du sa det jag tyckte, för det hade jag aldrig gjort. Iallafall inte till henne.
-Jag hade gjort precis samma sak om hon var på min pojkvän ! sa Selena tröstande, det var skönt att ha henne och Justin vid mig när jag mådde såhär.
-Ska vi gå in och ha kul ? Frågade Justin efter ett tag.
Jag nickade och Selena mumlade något iform med "mm, visst"  Vi gick in men först gick jag och Selena till tjejtoan och jag skulle fixa om mitt smink. Väl inne på toan får vi besök. Det var Lucy.
-Att du aldrig kan låta oss vara ? sa Selena buttert.
-Jo, svarade hon.
- Tro inte att du kan få Justin ! Det måste du väl fatta ? Han vill inte ha någon bitchig ful diva till flickvän, han älskar Ariana. Och hon älskar honom ! När kan du fatta att han inte vill ha dig ? Det är över, du behöver inte kämpa mer, för då kämpar du i onödan ! Jag hade aldrig sätt Selena sådär.
- Det här är inte över, sa hon bitchigt och gick ut ur toaletten.
- Bitch, låt hon bara vara ! Hon är inte värd all uppmärksamhet !
-Nej jag vet, men om någon som henne hade vart på din pojkvän, du hade du också tyckt som jag, och sätt det från min synvinkel ! Det finns inte ord för hur fucking arg jag är  på den bitchen ! Jag blir så trött på henne att jag bara har lust att typ slå ihjäl henne eller något.
-Jag förstår, jag lovar ! Tänk dig att se din vän sådär som du är nu, det är inte heller lätt !
jag hade sminkat om mig nu så jag var klar nu.
- Nej, det förstår jag. Men ska vi gå ut nu ? Jag är klar !
- Okej , svarade hon och tog tag runt min arm och vi gick ut i festlokalen.
Så klart var Lucy på alla killar, även dom som är typ 20 år äldre än henne men hon höll sig borta från Justin. Ett tag iallafall. Jag fick rysningar efter hela ryggraden euaw.
LMFAO's "Sexy and i know it" började att spela, undra vem som ställde sig i mitten av dansgolvet ? Jo ingen mindre än Lucy Hale. Men jag och Selena sket i henne nu och dansade loss. Vi såg inte Justin, men jag såg Lucy och han var inte i närheten av henne. Tur för dom båda. Han var nog med sina killar, Usher, Kenny, Jay-z och dom ja. När låten var slut gick jag och Selena till baren och beställde en varsin öl och tog en paus.
Justin dök upp bakom mig och kramade om mig.
- Hej shawty, har ni kul ? frågade Justin,
-Hej babe, ja det har vi ! Sa jag och sken som en sol över att se honom. Han hade ställt sig brevid mig så jag kysste honom.
-Vi tog bara en drick paus, från att dansa och kolla på hur Lucy äcklar sig.
Justin skrattade till och kysste mig till svar. Det var precis en såndär kyss som menade. Vad-du-än-gör-gör-inte-såhär-med-lucy, från min sida, och Justins svar var. Det-skulle-jag-aldrig-göra.
Jag och Selena gick ut och dansade lite. Sedan gick vi ut och tog lite luft eftersom att det var så sjukt varmt där inne.
-Gosh vad jag svättas ! Sa Selena när vi kom ut. Hon och jag drack inte så mycket, vi hade druckit ungefär två glas öl sen drack vi bara alkohol fritt !
Kände inte för att bli full inatt, jag ville hålla koll på Justin.
- Jag med ! Svarade jag.
-Men Selena, vem är han då ?
-Vem ? svarde hon, fast hon visste vad jag menade.
-Meh, kom igen ! Spela inte dum, han som du nämnde i nagelsalongen ?
-Äh, nej. Det är bara... En kille.
-Jaha, men du. Här kan du inte berätta ! Jag fortsatte och viskade det kan finnas paps som ligger ochh smyger i buskarna och så, eller andra saker ! Vi tar det någon annan dag.
Selena pustade ut och vi gick in igen.
-Men tro inte att du kommer undan! Sa jag och sedan fnissade lite.
När vi kom in satt Lucy och doppade en klubbba i en drink?
-Är jag så packad eller ser du bruden där med 140 killar runt sig? var jag tvungen att fråga Selena,
-Om du ser en subba som sitter och doppar en klubba i en drink med 140 killar runt dig är du inte packad, men ser du Justin där är du packad, för han är där och dansar med LMFAO, sa Selena och nickade mot dansgolvet.
-Okej, jag är absolut inte packad.
- Ueaw, sa jag och Selena i mun påvarann.
-Ska vi gå och dansa med grabbarna ? Frågade Selena
-Okej, svarade jag och vi gick mot dans golvet. Jag dök upp bakom Justin och kysste honom på halsen. Han måste ha trott att det var Lucy eller nått.
- Va fan gö.... Hej Shawty. Alla brast i skratt.
-Hej Babe, har du sett vem som sitter i baren med alla killar med undantag er ?
- Lucy Hale som sitter och doppar en klubba i en drink och sedan slickar hon på klubban.
LMFAO verkade också ha stannat upp och lyssnat.
-Ueaw, sa dom + Justin i mun på varann.
-Precis så sa vi också.
Justin kysste mig och sedan började "We found love- Rihanna" att spelas. Så då dansade jag och Selena men Justin och LMFAO. Det var riktigt kul faktiskt, den här festen kunde bli bra.
Det fortsatte med bra musik. Och vi fortsatte att dansa. Vi vart riktigt svettiga. Så efter "Hangover- Taio cruz, Flo Rida" hade slutat så gick vi alla och tog något att dricka Jag tog en fanta och Selena en cola Justin tog en stor öl. Igen. Jag vet att han inte var nykter. Men den fighten skulle vi ta någon annan dag om han gör bort sig helt inatt.
-Jag fattar inte att ni kan tycka att cola är gott ?! Utbrast jag. För det var vad jag tyckte. Det smakade usch !
-Men du gillar ju julmust, och påskmust , det är ju samma sak ! Sa Justin.
-Nej ! Det är det verkligen inte ! Det är mycket godare, nu får du ingen puss förrens cola smaken är borta. Då tog han min fanta och tog typ två klunkar och sedan kysste han mig.
-Nöjd ? Frågade han och blinkade med ögat.
- Håller ni alltid på så här ? Frågade Selena och skrattade.
Justin nickade och jag skakade på huvudet. Alla började skratta. Jag glömde att LMFAO också var med oss.
Så det vart ännu pinsammare. Vi snackade lite och jag tror att jag drack två stora fanta den pausen.
-Så Ariana, du sjunger rätt awsome eller ? Det var han med krulligt stort hår som jag glömt bort vad han heter.
Hur ska man svara på den frågan? Och Justin kunde inte komma in och rädda mig för han var och köpte min tredje stora fanta. Så jag kollade menande på Selena med blicken som menade: säg-något-nu-annars-berättar-jag-om-honom. Hon satte igång direkt.
-Rätt så awsome ? Skojar du, hon är hel awsome ! Hörde ni inte på galan ? Så grym.
-He he, tack Selena !
-Ja, och hur gör du dom där dans stegen ? Kan du kanske visa oss de du körde på scenen, det var G-R-Y-M-T !
Omg, jag vet inte hur min hjärta ska tänkta just nu. LMFAO bad mig Ariana Butler att lära dom mina dans steg.
-Nå ? dom kollade fundersamt på mig. Jag log och sa
- Visst kan jag väl de, ska vi  ta det här i Paris eller hemma i L.A ?
-Vi tar det inte imorron. Då är vi för bakis. Men vi kan väl ta det hemma i L.A ? Justin har mitt nummer så det är bara att slå en pling och höra vart vi oss i världen är.
-Det blir jätte bra ! svarade jag och log.
När Justin kom tillbaka så satte han sig ner brevid mig och lade hans ena arm runt mig.
-Vad har jag missat ? Frågade han.
-Älskling, du har hämtat en fanta och en öl , hur mycket tror du att du har missat ? Frågade jag, tog en klunk fanta och han trodde att jag sväljde det fast det gjorde jag inte utan hade det kvar i min mun och jag kysste honom och förde över min tunga i hans mun och sedan blåste jag in fantan i hans mun och tog bort min mun och började att skratta.
-Du vet att jag har öl sa han. Jag tog upp mina händer så han såg att jag kunde kittlas,
- Okej,okej,okej. Du vinner. Men bara den här gången.
Justin satt brevid honom med stora håret som jag alltid glömmer bort vad han heter.
-eey, har du gaddat en ny ? frågade Justin storögt.
-Japp. Svarade krullhåret malligt.
-Nice, svarade Justin.
-Men Ari  ! visa din !! Alla vände sina blickar mot mig och jag kollade ner i mina knän.
-Jag viste inte att du hade en tatuering ! Utbrast Selena, hur länge har du haft den ?
- Nej jag har ju inte sagt något, nej jag gjorde den för några dagar sen, snart en vecka.
-Men kom igen Ari ! Få se då ! sa Selena. Jag kände inte för att kämpa emot så jag ställde mig upp och drog upp tröjan.
-Wow, den är... den.. Den är fantastisk Ari !
-Tack, jag vart jätte nöjd ! Den är gjord till Aiden.
-Åh, han skulle ha älskat den !
Jag drog ner tröjan och satte mig ner.
vi fortsatte att prata lite sedan beslöt vi oss för att gå och dansa igen.
Vi gick och dansade några låtar till sedan vart jag och Selena väligt i snabbt behov av ett besök på damtoaletten (Efter tre stora fanta och Selenas tre cola glas) så kanske man kan förstå.
Det var två toaletter lediga brevid varann så vi gick in i  och kissade. Vi var så himla kissnödiga så det var inte sant. Vi var klara och låste upp toan. och gick fram till de gemensamma handfatet.
-Justin är inte nykter ikväll, sa jag oroligt.
- Kom igen Ari, tänk inte på det nå mer, så länge han inte rör eller kommer när Lucy så är det lungt.
- Men tänk om han inte han behärska sig när han har drukigt. Ganska mycket. I det här laget var jag gråt färdig.
-Han har ju dom där, han med stora håret och resten av LMFAO med sig.
-Ha, du vet inte heller vad han heter !? Äntligen, jag trodde att jag var ensam om det.
-Vadå ? Vet inte du vad han heter ?
-Nej, jag tänkte fråga dig !
-Och jag tänkte fråga dig.
Vi började skratta lite.
-Ska vi gå ut ? Frågade Selena,
-Vänta, tänk om hon är med honom nu ? Jag vågar inte Selena, jag lovar. Jag vågar inte. Mina ögon fylldes med tårar. Selena kom fram springandes till mig och kramade om mig.
-Men lilla vännen då. Om vi ser dom tillsammans fixar jag om Justin och du Lucy ?
Jag nickade. Men jag var fortfarande rädd.
-Men du är i så fall bara förspel, som när man kollar på tv så är du reklam och liksom när jag kommer är filmen. Han ska få något som han så länge som föralltid kommer att minnas !
-Vi kör som reklamen åt varandra, okej ? Jag fixar filmen till Lucy!  Jag hörde nu hur töntigt det lät så jag började att skratta lite.
-Så gör vi sa jag. Jag torkade bort dom få tårar som hade kommit. Dom andra sparade jag tills det verkligen hände. Jag hoppades på att det aldrig skulle hända.
Vi gick ut från tjej toan. Det första jag gör är att letar up Justin, han stog väldigt för nära Lucy så jag tog tag i Selena och gick med raska steg mot Justin för att hämta honom.
-Snälla älskade Justin, kom sitt inte så nära den där bitchen, jag sa det ganska högt så hon skulle höra. Det var liksom poängen. Jag kysste honom och drog med honom en bit bort till ett annat bord.
-Du tror väl fullt seriöst inte att jag ska sätta på henne ?
- Nej det hoppas jag verkligen inte att du gör. För jag är din flickvän.
-Varför är du så orolig då ?
- Men fattar du ingenting eller ? Hon kommer ju tvinga dig till att knulla med henne fattar du väl ? Selena satt brevid mig och var allderes förskräkt över mina ord.
Jag andades jupt och Justin kollade också häpet på mig.
-Förlåt för mitt språk. Men jag blir så arg på henne. Minns du inte vad som hände på hotellet ? I vårt rum ? När din mamma släppte in henne ?
-Jo det minns jag, och det var hemskt. Men det är inte mammas fel.
-Nej ! Det är långt ifrån din mammas fel. Hon spelade väl fucking oskyldig som vanligt. Justin ställde sig upp.
-Nej ass å inte Pattie, Pattie hjälpte oss, hon är helt underbar din mamma, jag syftade på att det var Lucy som spelade oskyldig till snälla Pattie så din mamma öppnade dörren till vårt rum åt henne.
-Jaha, jag trodde att du menade att min mamma spelade oskyldig. Svarade Justin.
-Det skulle hon aldrig göra !
Vi pratade lite mer sen så gick vi och dansade Justin gick och drack öl med LMFAO och några andra.
-Tyvärr så känner jag mig att jag måste oroa mig över honom. Jag menar, han är en av mina bästa kompisar, och en av mina bästa kompisars pojkvän så därför känner jag att jag måste börja bli orolig.
Selena, hon såg mig som en av sina bästisar. För mig är det jätte coolt !
Jag blev nästan lite rörd.
-Jag ororar mig verkligen för honom, sa jag.
Men det var inte så lätt att hålla koll på honom när vi dansade. Men jag försökte att inte oroa mig. Han hade ju lovat. Jag har halsbandet, armbandet och ringen som löfte, och grabbarna höll koll på honom. Vi träffade även Niki där så jag gav henne en kram och hon berömde mig för mitt framförande och jag tackade och sa att hon också var jätte duktig.
Sen träffade vi Adele.
- Hej Ariana ! Vad duktig du var idag ! Du med Selena !
-Åh tack så mycket Adele, du med ! Du var jätte bra !
-Ja du var jätte duktig, sa Selena som nu börjat vara med i samtalet.
-Så du och Bieber fortfarande ?
- Ja, sa jag lite tveksamt
- Är det påväg att ta slut ? Adele stälde sig snett brevid mig och drog med hennes ena hand över min rygg.
-Nej nej absolut inte ! Vi har det jätte mysigt tillsammans och vi har nyss köpt en hund. Eller han har nyss köpt en hund till mig. Men det är de att.. Lucy Hale, du vet vem de är ? Adeles ögon smalnade av och blev smala som sträck och hon nickade. Så jag fortsatte. Hon håller på med Justin så att jag ska bli advensjuk på henne och så tror hon att Justin vill ha henne. För han vill inte ha en sån fet kossa som jag säger hon.
- Va !? Hon har något psyk fel eller något ! Jag lovar ! Hon var så där på mina ex också. Och du är inte alls en fet kossa. Det syns att du är en brutta för du har kurvor.
- Och Justin gillar tjejer med kurvur, avbröt Selena.
- Precis, ingenting att oroa dig för ! Fast jag var precis i samma situation med samma bitch, inte samma kille då, men samma subba ! Vi skrattade och pratade lite till.
Adele var en helskön person.
-Men hörni jag måste dra nu ! Här är mitt visitkort, där står mitt mobil nummer, vi tre borde träffas mer ! Hejdå.
ho kramade om oss och gör som man gör i England pussar på båda kinderna.
-Hon var stencool ! Utbrast Selena,
-Jag insisterar.
Sedan hörde jag ett plup från Selenas mobil.
-Selena, du fick nog ett sms eller nått tror jag, sa jag till henne.
Hon tog upp mobilen och vart röd som en godis ferraribil i ansiktet.
-OMG SELENA ÄR DET HAN !?
Selena kollar stor ögt på mig med en blick som betyder ta-det-lungt-och-håll-käften.
Jag bytte plats från mittemot Selena till brevid Selena.
På skärmen stog det "Cameron"
-Heter han inte typ älskling eller nått?
-Men jag vet inte om vi är tillsammans än okej ?
-Okej ! Sa jag hon låste upp sin rosa iphone 4s. Jag hade också fått en sån, fast av Justin men en lila.
-Vad heter han i efter namn ?
-Cameron Bright.
- VA!? Han är ju med i twilight filmerna ! Han spelar ju Alec som är en ond vampyr på voultori sidan ! Och han ska vara med i breaking dawn part 2 i december !
- Omg, din pojkvän är mer känd och det bryr du dig inte om ?
-Nej, det är ju inte därför jag är kär i honom. Det är ju för hans personlighet och hur snäll och underbar han är, och såklart sexig.
-Ja,Cameron är med på det här barnprogramet "big time rush"  tror jag det heter.
-Va ? Ofta ? Det kollar ju jag på !
-Seriöst Ari ?
-Seriöst Selena , det är sjukt bra ! Men aja, vad skrev han ?
"Ring, saknar dig ! Puss"
-Åh, det var så sött ! Kom vi går ut på baksidan så kan du ringa.
Hon kollade bekymrat på mig men jag drog med henne ut, och påvägen ut naffade jag åt mig en fanta och en cola till Selena. Väl ute på baksidan gick vi bort en bit. Det var ganska dött i trädgården. Men vi satte oss på en  lite frånvarande mysig bänk och Selena ringde.
-Hej sötnos, vad gör du ?
-Hej snygging, jag är på en efterfest efter en välgörenhetsgala med Ariana. Hon är ett stort twilight fan och hon flippade ut när jag sa att det var du, hon sitter brevid mig. Själv?
-Nej inget, stör jag ? Jag kan ringa imorn om du vill ? Ha ha, längtar hon till BD Part 2 ?
-Öhm ja, skojar du eller ?
Det hördes skratt från andra sidan telefonen. Jag hörde ALLT eftersom att jag tvingade Selena att sätta på högtalare.
-Jag saknar dig.
-Åh, Cam. Jag saknar dig också ! När jag kommer tillbaka till L.A måste du träffa Ariana och Justin !
-Ja, jag har väl inget val.
-Men du, varför sa du att big time rush var en barn serie ?
-Vadå, har du tittat på det eller ?
-Nej, men Ariana har, hon älskar det programet ! Och när hon förklarar det så låter det väldigt bra.
-Haha, du sa ju att ditt trolkarls program var för småbarn. Jag tittar på det.
-Haha, ja. Men liksom. Det är ju trollkarlar ? Och kvinna också. Men du. Vi får snacka senare jag ska in och dansa med Ariana !
-Gör så ! Ha så kul ! Dansa bara med Ariana, ingen kille ! älskar dig ses sen ! Puss
-Jag lovar ! Älskar dig också ! Puss.
Hon la på.
- Så, nu har jag hört rösten, nu ska jag se bild.
-Men du har ju sett honom på tv Ari ?
-ja, men med kilo smink på sig ja !
-Okejdå, vänta rå.
Hon visade en bild.
-Han får du bli tillsammans med. Sa jag.
- Öh okej ?
-1. Ni älskar varann. 2. Han är snäll. 3. Han vet hur det är att vara kändis. 4. Han är ute efter dig och inte din karriär. 5.han var söt. Förstår du varför nu ?
- Ja, ska vi gå in nu ?
Jag nickade och vi gick in. När jag kommer in stannar Selena mig i dörren. Hon kollar mot ett hörn. Jag blinkar flera gånger för att förstå. Tårarna kommer nu fram. Dom kommer som vattenfall !! Selena drog ut mig på baksidan. Hon tog upp sin mobil och en pappers lapp samtidigt som hon drog mig med ena handen över mig rygg. När det svarade i telefonen hörde jag bara Selena.
-Hej Adele, det är Selena. Är du nykter?
-Bra, har du bil ?
- Ännu bättre ! Justin står och hånglar med Lucy och Ariana ligger här ute i min famn och gråter som en liten bebis. Kan du komma och hämta oss och kan vi kanske få sova på ditt hotell ?
-Jackpot ! Ses snart ! ska få med Ari ut på framsidan först bara ! Hejdå. Sedan la hon på luren.
-Varför ringde du Adele ?
-Kommer du inte ihåg ? Hon ville att vi tre skulle ungås mer. Vi gick ut på framsidan genom festlokalen, mina tårar sprutade. Nu hade Lucy hoppat upp på Justin och Justin höll fast i hennes lår och jag började gråta ännu mer för det var sådär våra sex brukade börja. Jag kollade en sista gång och sa för mig själv. Så tyst att bara jag hörde.
-Den här festen kunde bli bra.
______________________________________________________________________________________________

woooah, spänningen stiger !!
Hoppas ni gillar dett kapitel nu ska jag städa mitt rum. Så ska jag byta om och Frida kommer en sväng kanske. Hoppas ni tycker att detta kapitel vart lika bra som jag tyckte !
glöm inte frågestunden under ! Pusss /Cajsa




     Postat av: agnes

men fyf*n sluta plåga oss med dina azum kapitel och slut :(


        2011-11-18 / 14:49:33 URL: http://happyandlove.blogg.se/


     Postat av: Anonym

as bra meeer!!! :D


        2011-11-18 / 16:13:17


     Postat av: Johanna

GRYMT ÄLSKART


        2011-11-18 / 16:47:09 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Anonym

DET VAR GRYMT BRA!!!!♥



//Ebba :D


        2011-11-18 / 18:22:05


     Postat av: Melina

Grymt bra! <3


        2011-11-18 / 20:30:06


     Postat av: Cherry

Så sjukt braa :D ♥♥

Älskar drama och spänningen :D

Herregud jag skakar ju nästan hur spännande det är :DD ♥♥♥


        2011-11-18 / 23:15:31


     Postat av: Anonym

awesome


        2011-11-19 / 19:36:22


     Postat av: Johanna

NÄR KOMMER NÄSTA? :D


        2011-11-20 / 00:57:22 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: