People change, but love remains - Chapter 41

Jag tog en kycklingsallad medans Justin tog pasta bolongnese som vanligt.
Vi åt och små pratade lite.
-När ska ni tillbaka till Kanada då ? Frågade Pattie.
-Jag vet inte, efter att vi har kommit hem från Paris, svarade jag.
-Jaha, när skulle Ryan och Laura få åka hem ?
-Dom skulle få åka hem om tre dagar. Med privatflygplan. Svarade Justin snabbt.
-Ja för jag tror inte att dom åker något annat flygplan, sa jag.
________________________________________________________________________________________

4 Dagar Senare
Klockan var 5 på morgonen och vi hade precis satt oss på planet till Paris.
Tydligen så skulle Kenny, Alfredo och Pattie också med men det gjorde inget.
Justin la sig ner i en soffa och drog en filt över sig.
-Kom, sa han och lyfte på filten.
Vi fick precis plats i soffan och han la filten över mig också.
Jag vände mig så jag låg med ryggen mot honom och han höll om mig bakifrån.
Vi låg där och pratade antagligen för Justin vet att jag inte gillar att flyga såvärst mycket.
När vi kom upp i luften så slappande jag av och somnade ganska snabbt.
-Justin, Ariana, vakna! hörde jag Kenny säga och Justins drog mig närmare och fick ur sig ett konstigt ljud.
Jag slog trött upp ögonen och kisade i ljuset och fick direkt huvudvärk.
-Aj, huvudvärk, sa jag trött och la mig ner igen.
-Kom igen nu barn, vi landar om en kvart, sa Kenny och jag satte mig sakt upp igen och gnuggade mig i ögonen.
-Men jag är trött, gnydde Justin och jag log lite.
Jag reste mig upp och hämtade en flaska med vatten och uppnade och drack lite ur sen höllde jag lite på Justin och han flög upp.
-Vafaan!, sa han och kollade på mig och Kenny som stog och gapskrattade.
-Vad gulligt aniktsuttryck!, sa jag mellan skrattattackerna och han kollade surt på mig sen gick han in på toa.
-Vart han sur?, frågade Kenny förvånad och jag ryckte på axlarna.
Jag gick fram till dörren och knackade på.
-Justin, vart du sur?... Inget svar.
-Justin?
-Justin öppna!, ropade jag och kollade mot Kenny som skakade på huvudet och gick in i det andra rummet förmodligen till dom andra.
-Justin, förlåt, jag ville bara att du skulle vakna, sa jag och han låste upp dörren och jag öppnade den och gick in.
Hon log mjukt mot mig och skrattade lite.
-Men åhh! Du skojar alltid med mig så här, du får mig att må dåligt för att jag gjorde dig sur sen är du inte ens det, sa jag och vart faktiskt ganska irriterad.
-Okej, förlåt, sa han och log sitt gulliga leende.
-Vi landar om typ 5 minuter, sa jag och tänkte gå ut men han höll kvar mig.
Han vände på mig och kysste mig passionerat, jag besvarade förvånat kyssen efter som jag inte var berädd på den och han började le.
-Kom nu, sa han och gick ut och jag följde med.
När vi kom fram så var det mitt på dagen i Paris och det var fullt med fans på flygplatsen.
Justin gick bakom mig och höll sina händer på min midja och hade sin haka på min axel.
Jag såg några som var fans av mig så jag gick och skrev några autografer till dom och Justin till sina fans.
När det började på att bli för hysteriskt så gick vi och hoppade in i bilen som stog utanför.
-Det värsta med att flyga är jetlag, sa jag och la mitt huvud på Justins axel.
-mhm, jag är jätte trött, sa han och jag nickade.
-Ni får sova när ni komer till hotellet, sa Pattie.
-Vi ska ändå inte göra något speciellt idag, fortsatte hon och log mjukt.
När vi kom till hotellet så hämtade Justin nyckeln och vi åkte upp till den högsta våningen.
När vi stog utanför rummet så öppnade han och höll sina händer framför mina ögon, vi gick in i ett rum och när han tog bort sina händer så stog vi vid ett stort fönster och man såg Eiffeltornet.
-Justin! Det är jätte fint!, sa jag och kollade på honom.
-Du får nog höra det ofta men; Allt för dig, sa han och tog min hand.
-Du får nog höra det ofta men; Jag älskar dig, sa jag och log mot honom.
Han fick ett sms och mobilen låg i sängen så han gick dit och slängde sig i sängen och tog upp mobilen.
-Vem va det ifrån?, frågade jag.
-Från Ryan, han säger att Chanie trivs redan i Canada och att det hade gått bra för henne att flyga, sa han och jag nickade.
Hon skulle vara där den här veckan för vi kunde inte ta henne med oss.
Jag kollade ut ur fönstret en sista gång innan jag kollade på Justin som låg i sängen och blundade med ett litet leende på läpparna.



Jag la mig brevid honom med mitt huvud på hans bröstkorg.
-Vad tänker du på?, frågade jag och han log.
-Dig..., sa han och pillade på mitt hår.
-Naken, fortsatte han och jag slog honom på magen och han skrattade.
-Fortsätt tänk på det du, för du kommer inte få så något utav den under den här resan, sa jag.
-Yeah sure, sådär säger du jämt, men jag är så jäkla grym på att övertala dig, jag gör bara såhär, sa han och kysste mig på halsen.
-Jag ska gå och duscha, sa jag och gick iväg.
-Och jag låser dörren, sa jag och Justin kollade allvarligt på mig.
Jag sprang in på badrummet och läste snabbt dörren men hörde att han röck i den snabbt där efter.
Badrummet var väldigt stort och det fanns en vanlig dusch och en bubbelpool.
Jag duschade snabbt och när jag kom ut satt Justin med mobilen i handen.
-Vad gör du?, frågade jag och han kollade på mig.
-Inget, sa han och la undan telefonen.
-Okej, sa jag och märkte att han hade packat upp våra kläder.
-Vad snäll du är, sa jag och log tacksamt mot honom.
-Jag vet...men kanske kan få en belöning, sa han och blinkade med ögat.
-En fråga, är du alltid kåt, oj justja jag vet redan svaret på den frågan, sa jag och han skrattade.
-Hur kan man inte vara när man är tillsammans med en guda gåva som dig, sa han och jag rodnade.
Jag tog snabbt ett par underkläder och ett linne och ett par lila mjukisbyxor och gick in på toa.
Jag bytte om och torkade håret och lät det vara.
Jag kom ut igen och jag trodde han sov först men han uppnade ögonen och sträckte ut armarna mot mig.
Jag gick emot honom och han tog tag i mina handleder och drog ner mig i sängen så jag hamnade över honom.
Han kramade om mig och burrade in huvudet i mitt hår.
-Jag älskar dig så mycket, vem hade trott att jag skulle få ha dig i min famn, jag som förkänar dig minst, efter vad jag gjort mot dig, svikit dig två gånger, men jag är glad att du fortfarande vill ha mig, sa han och jag vart chockad över hans ord, han styftade och jag lyfte på huvudet och kollade på honom.
-Justin jag... wow, varför skulle jag inte ha tagit tillbaks dig, du har visat att du ångrar allt och du visar att du älskar mig, och jag älskar dig, jag kan inte leva utan dig, sa jag och började också gråta lite.
Han kollade på mig med tårfyllda ögon.
-Du förtjänar visst mig, sa jag och han log lite.
Han la sina händer på mina kinder och tog bort mina tårar sen kysste han mig passionerat och med så mycket känslor så att det kändes som att allt försvann, det var bara han och jag, datum och tid brydde man sig väl inte om.
-Jag har en överaskning till dig, sa han efter kyssen och kollade nervöst på mig.
-Du har ju redan ett halsband, ett armband och jag hade tänkt att du skulle få...
-Åhh, det är jätte gulligt att du ger mig saker men jag känner mig så dålig för jag har inget att ge tillbaks, sa hon och jag kollade förvånat på henne.
-Bara att du finns göra mig komplett, du behöver inte ge mig något för varje dag när jag slår upp ögonen och ser dig, det gör min dag till en bättre dag, du ger så mycket till mig, folk säger att jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu, du är min första kärlek och du kommer vara min ända kärlek resten av livet, sa han och nu rodnade jag såg jag höll på att dö.
Jag gömde mitt ansikte i kudden brevid och han skrattade.
-Vad gullig du är, sa han och lyfte på mitt ansikte.
Han kysste på snabbt två gånger innan han sa:
-Okej, tillbaks till ämnet, en present, sa han sen sträckte han sig efter en liten ask på nattduksbordet och gav den till mig.
Jag öppnade den och där i låg en silver ring och i den så stog det 'My Love'.



-Aww, sa jag och log.
-Det är en promise ring, jag lovar att aldrig mer krossa ditt hjärta mer, sa han och jag log stort och kysste honom på det gick inte så bra för jag började le.
Han tog på mig det och jag kollade på den länge.
-Kommer inte papz tro att vi är forlovade nu eller något?, sa jag och kollade på honom.
-Äh! Orkar inte bry mig, det viktigaste är väll att vi vet sanningen, sa han och lekte med mina fingrar.
Helt plöstligt så började han kittla mig och jag skrattade så jag höll på att dö.
-Neej, sluuta! Jag är trött!, sa jag och skrattade.
-Jag med, sa Justin och slutade.
Han la sig ner och log mot mig.
-Ska vi sova?, frågade han och jag nickade.
Vi trog av oss kläderna och la oss under täcket och somnade tätt intill varandra.
**
Ett pling fick mig att dra migg tillbaks till verkligheten fast jag igentligen bara hade velat ligga kvar i Jusitns famn.
Jag slog upp ögonen och upptäckte att Justin inte ens låg brevid mig men jag hörde ljud från badrummet och antog att han var där.
Jag tog upp min mobil och såg att jag fått ett sms från Pattie där det stog.
*Ni ska på radiointervju klockan 10 och efter det ska Justin på en photoshoot och sen ska vi kolla runt lite*
stog det och jag kollade på klockan och såg att den var 6 på morgonen.
Jag suckade högt för att det var så tidigt med vad hade jag förväntat mig när jag somande fyra på eftermiddagen igår.
Justin kom in i sovrummet i bara kalsonger och hans magrutor gör mig galen.
Han satte sig på kanten av sängen och log mot mig.
-Godmorgon sweetie, sa han och jag gav honom en trött blick.
-Det är 4 timmar tills vi ska på radiointervju, varför vaknade jag ens, sa jag och drog täcket om mig.
Han skrattade lite och la sig brevid mig.
-Bli van med tidiga mornar, sa han och drog bort täcket från mitt ansikte.
Jag drog tillbaks det.
-Sluta jag vill se dig vackra varelse, sa han.
-Sluta jag ser hemsk ut på morgonen, sa jag och han drog bort täcket.
-Nej, det gör du inte, du är alltid vacker, sa han envist och jag orkade inte säga emot.
-Gör dig iordning så beställer jag frukost jag han och jag nickade.
När jag skulle klättra över honom så höll han fast mig så jag satt gränsle över honom.
-En kyss?, sa han och kollade in i mina ögon.
Jag kysste honom passionerat och han la sina händer vid min midja och jag drog mina naglar över hans mage.
Hans händer började gå upp för min rygg och snabbt knäppte han upp min BH.
Han smekte mina bröst och jag kände att han började få stånd så jag avslutade allt.
-Inte nu, sa jag och log, sen tog jag upp min BH från golvet och satte på mig den.
Jag kysste honom snabbt innan jag klev av honom och började ta fram kläder jag skulle ha på mig.
Det fick bli ett par jeans, ett enkelt linne och en kofta med ränder på.
Jag lockade mitt hår och drog några drag med maskaran.
När jag kom ut ur badrummet så hade Justin tagit på sig en svart shorta och ett par svarta jeans och en svart kepa.
Han satt med datorn i knät och var inne på Twitter.
Jag satte mig brevid honom och lutade mitt huvud mot hans axel.
Han pussade mig på huvudet och fortsatte kolla runt på Twitter.
Han skrev några Tweets sen loggade han in på Facebook och skrev på hans fansida där.
-Här, sa han och flyttade över den till mig.
Jag loggade in på min Twitter och Twittrade lite sen la jag upp en bild på mig.
"Bored! Two hours until we're going to the radiointerview with NRJ, what should i do until then?"



Justin måste ha loggat in på sin mobil för han mummlade.
-Daaamn, för sig själv och kollade på mig.
-Kan någon bli vackrare än dig, sa han och kollade in i mina ögon.
-Tror jag säker, sa jag och han himmlade med ögonen.
-Nej, du är denvackraste, sexigaste, sötaste, gulligaste, underbaraste, personen i min värld, sa han och jag rodnade.
-Varför får du mig jämt att rodna?, sa jag och han skrattade.
-För att jag är bäst?
-Visst, efter mig då, sa jag och han kollade chockat på mig innan han tog datorn slog ihop den och la den på golvet och började kittla mig.
-Neej! Gud vad du är elaaaak!, tjöt jag och skrattade så jag fick ont i magen.
Han började också skratta och tillslut så låg vi bara och skratta.
-Jag älskar dom är stunderna med dig, sa Justin när vi lugnat ner oss, jag låg med huvudet på hans arm och kollade djupt in i hans ögon.
-Ioförsig så älskar jag alla stunder med dig med dom här oseriösa och roliga stunderna, jag kan alltid vara mig själv med dig och du gör mig så lycklig, sa han och vi båda log som två fån.
-Vad djup och kärleksfull du har blvit sen vi kom hit, inte för att du var det förut men nu säger säker som nu aldrig sagt förut, sa jag och log lite mot honom.
-Jag är in the city of love med tjejen jag älskar, sa han och lekte med mina fingrar och snurrade lite på ringen.
***
Efter en och en halv timme av prat om allt mellan himmel och jord så gick vi ner i lobbyn och mötte upp Pattie, Kenny och Alfredo.
Vi åkte iväg till NRJ studion och när vi kom dit så vart vi varmt välkomna.
Dom skulle filma samtidigt så det skulle komma upp på internet sen.

Fet text = Intervjuaren Kursiv = Justin Vanlig = Ariana
-Vi är här i studion och det här är David och vi har med oss Justin Bieber och Ariana Butler på NRJ Morning Radio.
Så hur är det med er?
-Det är awesome!
-Ni kom till Paris igår, vad ska ni göra här?
-Chilla lite, vara med på intervjuer, sen ska vi vara med på en välgörenhets konsert med massa andra artister på fredag.
-och nu har vi goda nyheter om du är ett fan av Justin eller Ariana eller båda så ring in till oss på ***** och få chansen att vinna en biljett till dig och din kompis, vi lottar ut till tre personer!
-Men nu vill vi veta, hur länge har ni varit tillsammans nu?
-Åtta
-Månader.
-Vad gulligt att ni avslutar varandras meningar.
Vi båda skratta lite.
Vi pratade om våra skivor som kommer ut snart, att Justin snart ska på turne och att jag ska vara kvar i LA för att spela in, ledamt men ja...jag kommer ju att åka och hälsa på honom igen.
-Tack så mycket till er två och grattis till dom tre lyckliga tjejerna som vann, jag är tillbaks imorgon här på NRJ Morning Radio.

-Det där gjorde ni grymt!, sa Alfredo och berömde oss.
Vi pratade lite med Radio killen om när videon skulle komma ut och så sen åkte vi vidare till Photoshooten som skulle vara i ett rum som också hade utsikt på eiffeltornet.
Justin var snygg som vanligt när han posade, jag älskade när han kisar med ögonen.
När det var 10 bilder kvar så ropade Justin:
-Vänta!, sen tog han tag i min hand så tog vi dom sissta 10 bilderna tillsamans.
Vissa va seriösa och vissa va oseriösa.
Efter det så åkte vi runt och kollade på blandannat:
Triumphbågen, versaille, och louvren, notre dame.

Justin tog kort på Triumphbågen och skrev:
“L'arc de triomphe ”



När vi kom tillbaks till hotellet igen så satte vi oss ute på balkongen även fast det regnade tur att det var tak över.
Vi satte oss i en liten soffa som var gjord i rotting och Justin la en filt om oss.
-Vad fint det är, sa jag och Justin höll med.
Vi bara satt där och lyssnade på när regnet forsade ner tills Justin ställde sig upp och tog ett kort på utsikten.



“Bieba's in Paris ”

-Kan vi gå in, sa jag och hackade tänder för det var väldigt kallt.
-Förlåt sweetie, självklart, sa Justin och drog med mig in.
Han försökte värma mig men insäg att det inte gick nä bra så han ledde mig till sängen och la mig under täcket och sen la han sig också under täcket och värmde mig så.
-Varför är du alltid varm?, frågade jag och han log.
-För att jag är het, sa han och skrattade.
Jag skrattade också lite.
Jag rös när hans varma händer nuddade min kalla hud och skickade en ilning genom hela kroppen.
Han drog sina händer på min rygg och jag rös som aldrig förr.
-Shit vad du ryser, sa han lågt och jag skrattade.
Han tryckte mig så nära honom som möjligt och han la sitt huvud i mitt hår som han brukar göra.
Hans händer flyttade sig neråt på min rygg igen fast nu stannade han inte vid midjan utan fortsatte ner på min rumpa.
Jag lät hans händer vara där och orkade inte bry mig.
-Jag är trött, sa jag lågt och reste mig upp.
Sen gick jag in i badrummet och borstade tänderna och sen tog jag fram min pyjamas som bestog av hotpants och en utav Justins tröjor.
Medans jag bytte om så var Justin och borstade tänderna.
Jag loggade in snabbt på Twitter på min mobil och skrev
"Having a great time in Paris, but now sleep! Love You Guys!"
Justin kom ut ur badrummet och loggade också in på Twitter och skrev ungefär samma sak, sen la han sig brevid mig och jag la mitt huvud på hans bröstkorg.
-Godnatt älskling, sa han och pussade mig i pannan.
-Godnatt Biebs, sa jag och log innan jag slappnade av och somnade ganska snabbt efter det.
___________________________________________________________________________________________________
Vet inte vad som ska hända :S
Vad vill ni ska hända?
Kommentara!!
8 Kommentarer från olika IP :)





     Postat av: Marielle

Drama kanske? Med ett fan, från hennes håll vore kul.


        2011-11-15 / 22:11:43 URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/


     Postat av: Anonym

GRYMT


        2011-11-15 / 22:39:25


     Postat av: elena

super bra


        2011-11-16 / 14:35:34


     Postat av: Melina

Grymt bra :)


        2011-11-16 / 15:15:48


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: