People change, but love remains - Chapter 39

Jag började skratta sen la jag min huvud på hans bröstkorg och jag hörde att han andades häftigt och att hans hjärta dunkade ganska snabbt.
-Vad gör du med mig kvinna?, frågade han förtvivlat och jag log mot honom.
Jag pussade honom på bröstkorgen.
-Sov nu kåtbock, sa jag och han la sina armar om mig igen och ett kort tag efter det så somande jag med ett leende på mina läppar.
Den här dagen hade verkligen varit ledsam men den slutade lyckligt.
__________________________________________________________________________________________

JUSTINS POV

När jag vaknade nästa morgon så låg Ari fortfarande och sov. Jag kollade på henne, och hon såg så rolig och söt ut när hon sov. Så jag började skratta åt henne.
-Vad är det som är så roligt ? Frågade hon nyvaket.
Hon såg så söt och förvirrad ut så jag började skratta ännu mer.
-Men seriöst Justin, vad är det ? Säger du inte nu så kittlar jag dig.
-Du är så söt. Skrattade jag fram.
Det verkade inte räcka nog för henne för hon satte sig upp medans jag låg ner i sängen. hon satte sig på mig och började kittla mig. Hon måste veta precis vart jag är som kittligast. För jag låg och skrattade och skrattade till slut slutade hon och kysste mig.
-Ska vi gå upp och göra frukost ? Frågade jag.
-Kom då, sa hon och sprang ut i köket.
Jag följde med henne ut och vi gjorde frukost,
-Ska du på något möte idag ? Frågade hon.
-Jag ska ha ett möte nu på morgonen sen ska jag spela in så mycket som jag hinner. Jag slutar 19 ikväll. Du då ?
-Jag ska till Ellen nu på morgonen. Sen ska jag också spela in jag slutar 18.30 idag. Sen ska jag åka till sjukhuset och hälsa på.
-Kan du inte vänta i studion då så åker vi dit tillsammans ?
-Kan jag väl, svarade hon.
Vi fixade i ordning oss och sedan åkte vi. Hon tog sin bil till Ellen och Kenny kom och hämtade mig.

ARIANAS POV

Efter frukosten fixade vi oss sedan åkte jag till Ellen och Justin på möte.
Jag satte på mig en fluffig vit tröja och en midjekjol och några vita pärlarmband och ett halsband.


Sedan åkte jag mot Ellen. När jag var framme så blev jag mött av folk som jobbar där och dom hade på lite extra puder i ansiktet och satte på mig som en liten mikrofon på tröjan. Det var första gången jag skulle vara där utan Justin. Så jag var lite nervös.
Sen var det inte länge kvar tills jag skulle gå in.
-Välkommen in på scenen Ariana Butler !'
Publiken reste sig upp och applåderade och jublade när jag kom in. Jag kramade om Ellen lite sedan satte jag mig ner.
-Jag har hört att du och Bieber har skaffat  en liten hund ? Frågade hon.
-Ja det har vi, svarade jag glatt.
-Var köpte ni den ?
-Det var Justin som köpte henne till mig på alla hjärtansdag. Sa jag och log lite.
publiken sa "aaw" och det gjorde Ellen också.
-Vad är det för ras ? Vad heter hon ?
-
Det är en golden retriver, hon heter Chanie.
-Vad sött !
Vi pratade lite mer och publiken fick fråga lite frågor sedan var intervjun slut och jag tyckte att det gick jätte bra !
-Tack för att du ville komma Ariana ! Det var kul att träffa dig utan Justin.
-
Tack för att jag fick komma utan Justin ! Skrattade jag och ställde mig upp och kramade Ellen. Och sedan gick jag ut.
Arbetarna tog av mig mikrofonen och sedan gick jag ut i bilen och körde iväg till studion. När jag kom fram mötte killarna upp mig. ¨
-Vi kör hårt idag ?
-Självklart. Jag gick in i båset innan jag började sjunga var jag tvungen att ta en bild till instagram.

*in the studio for making my new album*
Sedan la jag ifrån mig mobilen och satte på mig hörlurarnaoch musiken började spela och jag satte igång att sjunga. När låten var slut såg jag hur dom applåderade utan för båset så sa dom i micken att jag kunde komma ut ur båset och lyssna på låten. Jag kom ut och lyssnade. Jag tycker faktiskt att den vart väldigt bra.
***
När jag kom till studion Justin var i senare på dagen så stog han inne i båset och spelade in en ny låt med, Lucy Hale?
När han såg och Chanie log han och fortsatte sjunga.
Jag satte mig på en stol brevid Scooter vid mixer bordet och han log.
-Hej! Det var längesen man såg dig, hur är det? frågade han.
-Jodå det är bra, jag har ju flyttat in hos Justin nu och vi har skaffat hund, sa jag och log.
-Han har varit hur glad som helst på sisstonede.
-Jag hörde om Laura och Ryan, bra att dom klarade sig iallafall, sa han och fick ett bekymrat veck i pannan.
-Ja, gårdagen var ganska..., sa jag och kollade ner på Chanie som låg i mitt knä.
Låten tog slut och Justin skyndade sig ut ur båset och Chanie ställde sig upp i mitt knä och viftade på svansen.
Hon gnydde lågt och trampade otåligt.
Han lyfte upp henne och hon slickade honom på kinden.
Jag skrattade lite och han log stort medans han pratade gulligt med henne.
-Ska vi åka?, frågade han och jag nickade.
Lucy kom ut ur båset och log mot Justin.
Hon gick fram emot oss och ställde sig framför honom.
Hon tackade för att han gjorde låten med henne, men jag gillade inte sättet hon rörde honom eller lättare sagt klängde på honom.
Han såg väldigt obekväm ut och kollade på mig.
Jag ställde mig upp och började gå mot dörren.
-Jag måste gå nu, sa Justin och gick förbi Lucy och gick fram till mig med Chanie i famnen.
Justin öppnade dörren åt mig och tog min hand.
-Hejdå!, ropade vi och jag mötte Lucys blick innan vi stängde dörren och hon kolle arg och bitchigt på mig.

image

Efter som Kenny hade mött upp mig efter Ellen så att jag hade en livvakt så åkte vi hans bil till sjukhuset.
Chanie fick stanna kvar i bilen med Kenny, som skulle åka och göra något och vi gick in och hälsade på barn som var sjuka.
En 9 årig flicka som hade canser var ett stort fan av mig och när hon berättade sig historia för mig och jag började gråta, hon fick min autograf och en bild på henne och mig.
När vi var klara där så åkte vi upp till våning 7 för att hälsa på Ryan och Laura.
-Man mår mycket bättre när man vet att en canser sjuk flicka aldrig kommer glömma denna dag, sa jag och Justin log stolt mot mig.
När vi kom in i Lauras rum så låg Ryan i en säng i samma rum och dom satt och pratade.
-Nej men, här kommer the buissnes people, sa Ryan och log stort.
-Ni mår bra, ser jag och log.
-Toppen, vi blir utskrivna om 4 dagar och då kommer vi åka hem och vad jag har hört så åker ni till Paris nästa dag, sa Laura och blinkade.
Vi pratade med dom ett tag innan vi ringde Kenny så han kunde komma och hämta oss.
När vi kom ut ur sjukhuset så var det fullt med papz och Kenny kom och mötte oss.
Justin hade sina händer om min midja medans han gick bakom mig och jag höll i hans händer.


(Tänk er blondt hår!)

När vi kom hem så fick Chanie mat och jag var så trött så jag höll på att somna i soffan.
-Älskling du kan gå och lägga dig, sa Justin och jag kollade trött på honom innan jag nickade och gick och borstade tänderna, tog bort sminket, flätade håret och böt om.
Imorgon skulle jag göra en sak som Justin inte hade en aning om...undra hur han kommer reagera...
_________________________________________________________________________________________________

Jaoo! Here you go! Your Bitch Queen Malin blir hemma från skolan imorn för mitt knä har typ hoppat ur led och jag måste vila det i några dagar -.-
Men då kan jag skriva så mycket som jag orkar med :)

5 Kommentarer från olika IP ;)





     Postat av: johanna

först och främst vill jag bara säga att jag verkligen älskar din/er novell! har läst hela från början två gånger :) och så ville jag bara tacka dig, Malin, för dina fina kommentarer på min blogg. Jag blir verkligen jätteglad. Det betyder otroligt mycket <3


        2011-11-13 / 20:21:46 URL: http://bieberword.blogg.se/


     Postat av: Anonym

GRYMT


        2011-11-13 / 21:24:45


     Postat av: Cherry

Jättebra :D ♥♥

Spännande och se vad Ariana ska göra :DD ♥


        2011-11-13 / 21:54:04


     Postat av: Anonym

Grymt bra!



//Ebba :D


        2011-11-14 / 10:09:46


     Postat av: elena

super bra


        2011-11-14 / 12:25:16


     Postat av: Anonym

as bra meeer!!


        2011-11-14 / 21:09:20


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: