People change, but love remains - Chapter 35

Hon ställde sig upp och viftade på svansen. Justin pussade henne också.
Hon gick ut i köket.
-Justin. Hon vill ha frukost, sa jag och log.
-Det vill jag också. Sa han och låtsades gråta.
-Jaja, bara för den här gången får ni vara bortskämmda då, men i morgon är det du som gör frukost !
Jag gick precis ut för att skulle göra iordning frukost först till Chanie sedan till mig och Justin när det precis plingade på dörren, jag sprang och öppnade och där stog.
_________________________________________________________________________________________________
-Laura? Ryan? Jag flög runt först Ryan, han var ju ändå min bror. Sedan flög jag upp i Lauras famn.
-Justin vet nog inte att ni är här. Gå in i sovrummet och överraska honom, han blir nog glad han saknar er minst lika mycket som jag.
Dom gick in i vårat sovrum.
JUSTINS POV

Jag hörde någon som plingade på dörren. Det var säkert mamma.  Jag hörde Ariana som sprang och öppnade.
Efter några minuter hör jag fotsteg, frukosten var säkert klar mamma hade nog hjälp Ari. Så jag lade mig ner och låtsades sova.
-Eeeey, buddy !
Hörde jag en röst.Det var Ryan. Jag flög up ur sängen och kramade om honom sedan Laura.
-Hur är det ? Frågade  Laura.
-Jo det är bra. Speciellt när ni också är här, sa jag.
-Vill ni ha frukost? fortsatte jag.
-Ja jag är utsvulten ! utbrast Ryan.
-Ja gärna, svarade Laura.
Vi gick ut i köket där Ariana lekte lite med Chanie.
-Var det inte du som skulle göra frukost ? Frågade jag Ari som stog och dansade med Chanie.
-Jo men titta här vad jag har lärt henne. Hon släppte ner Chanie på golvet och började.
-Sitt. Chanie satte sig ner och vi applåderade.
-High five ! och Chanie gav henne konstigt nog en highfive.
-Rulla runt. Chanie gjorde som hon sa och la sig först ner sedan rullade hon framm och tillbaka.
Sedan kom hon springandes till mig. Jag tog upp henne.
-Du är så duktig lilla tjejen! Din mamma är också duktig som har lärt dig allt !
-Hon är så underbart söt ! Sa Laura som under tiden jag lekt lite med Chanie förflyttat sig till diskbänken för att hjälpa Ari med frukosten.
-Hur länge stannar ni då brosan? Frågade Ari och vände sig mot Ryan som kolllade på Laura.
- 5 dagar om vi får så klart svarade han.
-Det är klart ni får ! Svarade Ari.
När tjejerna dukat fram frukosten och vi började hugga in.
- Här var man hungrig sa Ari när hon kollade på mig och Ryan som tryckte i oss.
- Ja ! ni är ju inte snabbast i LA på att göra frukost svarade Justin.
-Nä, men hade två till latmaskar inte setat och klagat utan hjälpt till istället hade det gått mycket fortare !
Sa Ariana såhär bitchigt som hon kunde.
-Äh, ge dig. Vi fixar frukosten imorgon jag och Ryan. Ni får sova ut. Hon kom mot mig.
-Och jäklar om inte frukosten är klar när vi vaknar så ska ni allt få. Svarade hon och ut bytte blickar med Laura.
Sedan gav hon mig en snabb kyss.
Det var en väldigt rolig frukost.
-Du Ariana, Får vi höra singeln nu då ? frågade Ryan glatt.
- Jag kan väl inte sjunga när vi äter frukost ? Svarade Ariana.
-Nä, men Sätt på den i sterion.
Ariana gick och letade på skivan och stoppade in skivan i sterion.
- WOW ! Utbrast Laura.
-Jag visste att du var grym, men inte såhär grym.
-Haha, tack ! Jag gör det jag älskar mest bara.
Jag kollade menande på henne och det märkte hon.
-Fast det jag älskar allra mest är er och mamma och pappa.
Nu log jag. Så skulle det låta.
Vi hjälptes åt att plocka undan frukosten. Jag och Ariana fixade ordning oss.
Sedan bestämmde vi att vi skulle gå ut på stan. Jag och Ariana var ändå lediga idag så.
Vi gick och kollade lite. Jag och Ariana fick skriva lite autografer och ta lite fanbilder. Men det var inte många.
Det var inga många papps idag heller. Det var verkligen skönt !
till sist gick vi in på en video butik. Vi skulle hyra film och köpa massa godis för tjejerna tyckte att vi skulle ha filmkväll. Dom fick välja två och vi en.
Dom valde såklart värsta tjej filmen och tydligen ville dom se Never say never. Men för mig är det lungt.
Vi valde the exorcist. Tjejerna tappade hakorna när dom såg vilken film vi valde. Jag och Ryan skrattade. Men tjejerna sa sedan att dom viste att det skulle sluta med att alla fyra låg i min och Arianas säng och hackade tänder. Men det påstod inte vi. Vi gick till en av L.A:s bästa godisaffärer. Där fick vi också rabatt efter som att mitt namn var Justin Bieber och Ariana heter Ariana Butler. När vi satte oss i Arianas röda rangover som bara hon fick köra så åkte vi hemmåt. När vi kom hem och låste upp dörren fick vi ett varmt välkommnande av Chanie.
Hon hoppade upp i Arianas famn och Ariana släppte alla kassar och fångade upp henne.
-Har du saknat mig ? Frågade Ari.
-Klart du har saknat mig ! svarade hon sig själv.
Efter doms pusskalas släppte hon ner Chanie och bärde in väskorna i köket, utom klädpåsarna som hon tog in i sovrummet. Jag och Ryan tog Chanie på en promenad.
ARIANAS POV

När vi kom hem och låste upp dörren så kom Chanie och var jätte glad. Jag släppte ner kassarna och bärde upp henne.
-Har du saknat mig ? Frågade jag glatt. Efter som att hundar inte kan prata så svarade jag.
-Klart du har saknat mig! svarade jag. När vi pussats klart tog jag in det som skulle till köket in i köket och klädpåsarna i sovrummet. Justin och Ryan skulle ta ut Chanie på en promenad så jag och Laura började med maten. Idag fick det bli tacos.
Vi började hyvla ost och hacka grönsaker.
- Så, du gillar Ryan. Mycket ? frågade jag nyfiket.
-Ja, Asså. Han är så gullig mot mig hela tiden. Bjuder mig på shopping, mat, allt ! Det var han som fixade resan hit.
-Jag ser på han och dig att ni verkligen är kära.
- Hur ser du det ?
-Men snälla, du har vart min bästa vän så länge jag kan minnas och Ryan är min bror som jag också har kännt i hela mitt liv.
-Ja det är ju klart..
Jag gick fram och kramade henne.
-Du vet att det viktigaste är att ni är lyckliga. Jag struntar i om det är min bror. Han är ändå min pojkväns bästa vän. Så jag tillbringar ganska mycket tid med honom. Du är min bästa vän. Glöm inte att jag älskar dig.
Laura lutade sitt huvud mot min axel.
-Jag älskar dig snyftade hon fram.
jag avslutade kramen och kollade henne i ögonen.
-Vad är det vännen ? Du vet att du kan berätta allt för mig ! Är det Ryan? Ska jag prata med honom?
-Jag vet, nej det är inte Ryan. Jag är jätte glad att vi har så fina vänner som dig och Justin, Jag älskar verkligen Ryan.Det är det att. Men berätta inte för Justin eller Ryan ! Jag vill prata med Ryan i kväll. Han vet inte. Sedan berättar båda till Justin, okej ?
- Okej. Jag förstår. Berätta nu.
Hon kollade på sin mage. Jag kollade storögt på henne.
Sedan kom mina glädje tårar. Jag sprang och kramade om henne. Vi sa inte ett ord.
________________________________________________________________________________________________
Vet inte om detta var tillräckligt långt ? Men annars visste jag inte hur detta chapter skulle sluta.
Vad tycker ni ? Är det spännande ? Jag börjar med 36 nu ! Och i morgon kommer Malin hem och då så får jag lite hjälp !:) Tack så jätte mycket för alla 12 kommentarer ! nu kör vi minst 8 kommentarer från olika IP-nummer !  /cajsa




     Postat av: Melina

Grymt bra! :D


        2011-11-05 / 12:39:36


     Postat av: Lisa'

grymt !:)


        2011-11-05 / 14:02:16


     Postat av: Becka

Awesome. :D


        2011-11-05 / 14:36:06 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/


     Postat av: Emilija med J.

grymt bra !

MER !


        2011-11-05 / 16:51:26 URL: http://eemilijaa.blogg.se/


     Postat av: Anonym

as bra meeer!! :D


        2011-11-05 / 17:29:07


     Postat av: Cherry

Så sjuukt bra :D ♥

Längtar massor till 36:an ♥


        2011-11-05 / 17:32:54


     Postat av: Johanna

GRYMT


        2011-11-05 / 22:47:24 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Matilda

OMG! <3333


        2011-11-06 / 00:07:50


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: