People change, but love remains - Chapter 30 part two

-Jag och Kenny åker till hotellet nu. Så ni får sköta er själva.
-Jaja mamma. Vi är inte 5.
Jag gick och kramade hejdå och godnatt till Kenny och mamma. Ari gjorde detsamma. Och viskade någonting med mamma.
När dom gått hoppade Ari upp i min famn och attakerade mina läppar och drog med naglarna i min nacke så jag fick behagliga rysningar längs ryggraden.
__________________________________________________________________________________________________
ARIANAS POV

När dom gått så stog jag först och stirrade på honom och tänkte
Jag har världens tur. Världens bästa pojkvän, jag bryr mig inte om hans namn är justin bieber. Jag älskar honom för att han är han. Hade jag vart filuren i min mage hade jag vart överlycklig över att ha Justin som pappa.
Jag sprang mot honom och hoppade upp på honom och lyckligt vis tog han emot mig och vi började kyssas.
Jag drog med naglarna på hans nacke och han började att rysa, jag älskade att reta honom på de sättet.
Vi kom inte längre än till ett hångel när Justins mobil började att ringa.
Han sprang och svarade
- Aa det är Justin !
-Nämen Hej !
-Ja. Ja jätte gärna !
-Då ses vi imorgon ? Ha det bra ! hejdå !
- Vem var det ? Vem ska du träffa imorgon ?
-Ellen. Vi ska träffa henne imorgon.
-DU SKOJAR MED MIG !? ska vi på ellens show ?? OMG ! Jag måste gå och bestämma vad jag ska ha för kläder på mig!
-Chilla hjärtat. Vi har imorgon också på oss!
-Men då måste jag ju fixa mig !!
Jag sprang till vårt rum och tittade vad jag hade om jag kunde få ihop något fint.
(Klicka för att få större bilder)
Jag srang ut till Justin igen.
-Oj, redan klar ? frågade Justin
- Ja! det gick fort denna gång.
-Jag märkte det. De tog ju bara en halvtimme.
-Sluta ! jag försökte leka sur men det gick inte.
vi började skratta.
-Kan du inte bestämma kläder till mig också ? Så vi matchar menar jag. Frågade Justin.
-Visst kan jag det. Sa jag och hoppade iväg för att se vad han hade för kläder.
(tänk er en lila kepa på detta)
JUSTINS POV

När hon hoppat iväg och skulle bestämma kläder satt jag kvar och kollade på tv. Jag tänkte på varför hon var så glad ? Kanske var det för att vi skulle till Ellen imorgon ? Eller var det något annat ?
När hon kom in hoppandes i vardagsrummet igen efter yttligare en halv timme så skulle jag fråga.
-Du var lika snabb den här gången, Sa jag lite skämtsamt.
-Ja. Men kanske för att min snygga underbara pojkvän är en liten slarvis så som det ser ut i din garderob, skrattade hon fram. Sedan satte hon sig brevid mig i soffan och lutade huvudet mot min axel. jag lade min arm omkring henne, nu skulle jag fråga henne.
-Får jag fråga dig en sak?
-Javisst, sa hon och satte sig upp.
-Varför är du så glad ? Är det för att vi ska till Ellen imorn.
- Ja jo, lite så är det ju men mest för att jag är glad är det för att jag har dig som pojkvän och att du vill ta med mig till Ellen.
- Men älskling, varför skulle jag inte vilja ta med dig till Ellen ?
-Jo men asså.. Hela världen ser det ju. Och liksom. Tänk om dina beliebers blir arga på dig eller något ?
-Det vet jag. Jag vill visa hela världen hur mycket jag älskar dig !! Dom blir inte arga ! Äkta beliebers ska vara glada då.
-Jag älskar dig Justin ! Det finns ingen bättre pokvän än du. sa hon.
Jag märkte inte att jag grät förens hon drog med tummen på min kind. Sedan kysste hon mig med en sådan passion så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
-Ska vi gå och lägga oss ? frågade hon.
-Är du trött ? Frågade jag
-Ja lite.
-Okej, gå och fixa dig du. Jag kommer snart.
-Okej.
Hon gick mot toaletten och skulle tvätta bort sminket borsta tänderna och så.
Sedan efter ungefär en kvart kom hon ut igen.
-Din tur, sa hon.
Jag gick in på toaletten och borstade tänderna.
När jag gick till sovrummet så låg hon där och sov.
jag gick och la mig bakom henne och viskade i hennes öra
-God natt älskling, jag älskar dig.
hon log lite för sig själv.
Jag tänkte att det skulle bli en lång dag imorgon så jag slöt mina ögon och jag hade världens bästa dröm.
*jag och Ariana hade åkte till MVC för vårat första ultraljud. Bebisen mådde väldigt bra och båda fick en lättnad.
När vi kommit hem så visade vi bilderna till min mamma. Hon vart glad och Ariana sa att hon var glad att barnet skulle få en sån bra farmor.Det var självklart jobbigt men alla papz. Men hon var duktig. Magen hade börjat att växa och hon var tvungen att åka och köpa nya kläder. hon kom hem men flertal påsar. Vårat andra ultra ljud såg dom mer än bebis. dom såg två.*
Sen vaknade jag av att Ariana väckte mig genom att kyssa mig på halsen.
-Godmorgon älskling, sa jag.
-God morgon sötnos, du är verkligen söt när du sover. skrattade hon fram.
-Är du nervös inför Ellen ?
-Lite, jag går och tar mig en dusch. Sa hon.
ARIANAS POV




Han var så söt när han sover, tänkte jag.
jag väckte han lite genom att kyssa honom på halsen.
-God morgon älskling sa han
-God morgon sötnos, du är verkligen söt när du sover, skrattade jag fram.
-Är du nervös inför Ellen ?
- Lite, jag går och tar en dusch.
Precis när jag hoppade in i duschen hörde jag Justin öppna dörren.
Jag låtsades om att jag inte hörde honom och hade i shampo i håret. precis när jag skulle skölja ur håret så kom han in i duschen.
-Kunde inte vänta på att få vara med dig igen.
-Du kunde inte låta bli att komma till badrummet menar du ? sa jag.
-Nja, lite så kanske de var.
han kom fram till mig och gav mig en kyss. kyssarna blev vidare, det slutade med att han bärde upp mig mot väggen och smekte mig på utsidan av mina lår.
han slutade när han var på väg att komma.
så jag tvättade ur mitt balsam och tvättade av kroppen med tvål. Sedan gick vi ut ur duschen och jag torkade mig och blåste mitt hår.
Sedan lockade jag håret lite och sminkade mig och så.
Till sist satte jag på mig mina kläder och gick ut till Justin.
-You look realy sexy, sa Justin och kom närmare mig.
- Tack det samma sa jag och beundrade honom.
Justin kysste mig sedan fick han ett sms
* gå ut om 10 minuter så är jag där !*
-Det var kenny, vi skulle gå ut om tio minuter så skulle han vara där.
-Okej, jag ska bara gå och borsta tänderna.
Jag gick och borstade tänderna sedan satte vi på oss våra skor och gick ut. Som Kenny sagt så stod han där ute och han körde oss till Ellen, nu var jag mer nervös än någonsin. Tänk om hans fans skulle hata mig.
när vi var framme kom Justin runt bilen för att öppna min dörr
-Välkommen ut ur bilen och på väg in till Ellen beauty, sa han lite flummigt sådär.
jag skrattade bara. Han såg på mig att jag var nervös.
-Det kommer att gå bra hjärtat.
Vi gick in och sedan fick vi små mickar.
Justin gick först ut. Det syndes att han var van.
Dom pratade lite och så. Sedan kom dom till en fråga som jag hörde extra bra.
-så Bieber. vi har sett och hört att det finns en tjej vid namnet Ariana Buttler i ditt liv just nu.
- Öhm, ja.
-Det är nämnligen så att ariana är här just nu. Vad sägs om att ta in henne ?
Justin log och ställde sig upp och publiken jublade. Dom flesta iaf.
Dom som jobbar bakom självaste scenen skickade ut mig på scenen. Jag försökte se självsäker ut. Hoppas att det såg så ut också. Justin mötte mig i en stor kram och sedan en snabb puss. Publiken klappade nu händerna.
-Hej ! sa Ellen
-Hej sa jag och satte mig ner i Justins knä.
-Så. hur är det med er ?
-Jag kollade på Justin och sedan sa jag bra och log.
Detta kunde bli lättare än vad jag trodde.
-Okej, jag vet att det finns många beliebers ute i publiken (jublar igen) så jag undrar.. Hur många stöttar detta väldigt söta par ? ställ er upp.
Jag vart väldigt förvånad när jag såg hur många det var som ställde sig upp.
-Ja dom flesta iallafall, sa Ellen. Men de finns fortfarande några som sitter ner. Varför stöttar inte ni Justin och Ariana ?
-Därför att Justin är min och Ariana bara förstör för Justin. Han älskar inte oss lika mycket längre. Han har annat att älska istället för oss. Det vorre bäst om inte Ariana fanns.
-Så är det absolut inte. Sa justin. Jag älskar alla mina beliebers hur mycket som helst. Men när ni säger så där så sårar ni både mig och Ariana. Hon var jätte nervös inför att komma hit och hur mycket hot hon skulle få.
Men Ariana är min flickvän. Okej ? Accepterar ni inte det så vet jag inte om jag ska tro om ni är äkta beliebers. För jag har sett era Tweets. Och äkta beliebers ska vara glada när jag är lycklig.
-Oj Justin. Sa Ellen. Det var verkligen fina ord.Tack för att ni kom hit ! Och ett stort tack till Ariana som vågade ta sig hit trots allt hot. Det är verkligen starkt gjort av dig.
Jag log och sedan lämnade jag och Justin scenen hand i hand.
Direkt vi kom av scenen kände jag hur tårarna brände i min ögon och dom forsade nu ut.
-Kom älskling vi åker hem..
Justin ledde ut mig till bilen och kenny hoppade in i förarsätet och körde hem oss.
Uppe i lägenheten bröt Justins otrevliga sida ut. Jag har endast sätt den en gång innan.
-Hur i helvete vågar dom ? och som ska föreställa mina fans !? Herre gud ! Jag får spel på detta !
-Jåja Justin, ta det lungt ! Sätt dig ner så ska du få någonting att dricka !
Jag gick ut till köket och hämtade lite dricka.
När jag komm tillbaka till soffan hade Justin slagit upp datan. Jag hörde snyftningar.
-Vad är det hjärtat ? frågade jag.
-Nej inget. sa Justin med snyftningar. Jag gick runt och satte mig brevid honom.
-Jo Justin, jag ser att det är något. Får se nu.
han tvekade. jag såg att han var inne på twitter, jag drog till mig datan och läste.
jag blev likta förvånad som Justin. Jag märkte inte att jag grät förens Justin strök bort mina tårar.
-Bry dig inte om det gumman. Du är inte värt det.
_________________________________________________________________________________________________
ojoj, vad var det dom såg tror ni ??
det här kapitlet har jag (cajsa) skrivit nu på morgonen. Vad ska man annars göra när man är sjuk ?
Nu ska jag kolla lite på tv sedan ska jag skirva på 31.
hoppas att ni gillar det ! nu vill bi ha massa kommentarer och kritik om ni har något !:)




     Postat av: Anonym

grymt!!!


        2011-11-01 / 18:06:09


     Postat av: Melina

Super :)


        2011-11-01 / 18:11:55


     Postat av: Liiz:)

Bra kapitel, jag har ingen aning om vad dom såg...


        2011-11-01 / 20:30:55


     Postat av: Cherry

Sjukt bra :D ♥♥

Undrar vad dom ser ♥


        2011-11-01 / 20:59:36


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: