Love is in the air- Epsoide 43

Justin Persektiv
- Stanna där! Utbrast jag när vi körde förbi en mysig resturang. Det var rätt så folktomt och jag log. Där får det bli! Vi gick ut ur bilen och gick snabbt in i resturangen. Vi satte oss vid borden och maten kom in snabbt efter att vi hade beställt. Det var riktigt gott! Vi satt och pratade om lite allt möjligt. Det var så skönt att ha Jennah vid min sida igen. Hon betyder verkligen allt för mig.

__________________________________________________________________________________________________

Vi la upp bilden i en annan Episode fast det var fel, den skulle in i detta, Sorry :/
FORTFARANDE JUSTIN'S PERSEKTIV!
helt plöstligt börjar Jennah skaka av glädje!
- Jennah vad är det ?
-  Us....h....er sa Jennah tyst och ordlöst
- Usher, vad är det med han ?, sa jag förvirrat
efter en stund så pekar hon mot baren och där satt ingen annan än Usher
- Men kom då vad väntar vi på ?, sa jag och började gå dit
- Jag vet inte?, stammade hon fram och hon var så söt
- Tjena Usher, det här är min vackra underbara flickvän Jennah, sa jag medans vi gjorde vår handshake
Jennah vart genast röd om kinderna
- Tja Justin & Jennah, vacker är hon allt, sa Usher och blinkade mot mig.
Jag kramade Jennah om midjan.
- vad gör du här då ?, frågade jag Usher
- jo, jag var nyss på ellen show, vart lite hungrig så jag kom hit eller jag såg denna restaurang, sa han
- jaha, vad kul jag ska till ellen show på torsdag, Jennah ska med då, sa jag och log stort mot henne
- va ska jag? sa Jennah helt chockat
- haha, ja vi får överaska ellen, sa jag och hon nickade tveksamt.
- men du jag måste gå, det var jätte trevligt och träffa dig Jennah!, sa Usher och blinkade mot henne
-Hejdå, sa hon och vinkade lite.
När vi gick tillbaka till bordet så sa Jennah.
-Åh herregud! Jag har träffat Usher!, sen log hon stort.
-Det är väll inget speciellt med honom, sa jag
-Skämtar du eller han är ju så snygg!, sa hon.
Jag kännde att jag blev väldigt svartsjuk.
-Jag då?, frågade jag och hon började skratta.
-Du är den snyggaste personen jag känner, sa hon och blinkade mot mig.
-Det är inte sant, jag vet en i det här rummet som är hur snygg somhelst, sa jag och skrattade lite.
-Ha-Ha, sa hon och himlade med ögonen.
-Nej vad säger du, ska vi gå eller?, frågade jag och hon nickade.
När vi kom ut så var det paps runt om hela resturangen, Kenny hade ställt min bil utanför resturangen så jag hjälpte Jennah fort in i bilen sen satte jag min vid ratten.
Det var så många så jag kunde inte köra någon stans.
Men till slut så kom vi förbi alla.
Det var tyst en lång stund och jag störde mig på tystnaden.
-Jennah vad är det?, frågade jag och hon kollade på mig.
-Är det en sån bra idé att jag följer med dig på Torsdag?, frågade hon och jag tänkte efter.
Jag började tveka lite, efter allt som har hänt.
-Kanske inte, sa jag lågt.
-Jag menar, det är ju typ som att vi skulle erkänna för alla att vi är tillsammans, sa hon och kollade tveksamt på mig.
-Jag har inget emot det, men när du säger det så jag vill inte att du ska bli attackerad av fans och allt, sa jag och kollade bekymrat på henne snabbt innan jag kollade ut på vägen igen.
-Det får ju redan hotsms och allt, sa hon och kollade på mig.
Jennah's Perspektiv
Jag såg hur hans ansiktsuttryck ändrades och han såg ledsen och arg ut.
Jag märkte inte att vi var hemma hos mig förns han stannade bilen.
Han stängde av den och vände sig mot mig med samma ansiktsuttryck.
-Varför har du inte sagt något förut? Frågade han och jag visste inet vad jag skulle säga.
-Jag visste att om du fick veta det så skulle då bli hur orolig som helst och du har ju fullt upp så jag ville inte att du skulle få mer att tänka på, sa jag och kollade ångerfullt på honom.
-Såklart jag skulle bli orolig, jag är orolig, jag vill inte att något ska hända dig, sa han sen gick han ut ur bilen och gick runt till min sida sen öppnade han dörren och hjälpte mig ur bilen sen kramade han mig hårt.
-Jag älskar ju dig, viskade han ömt i mitt öra och sen kramade han mig hårdare.
Sen släppte han mig och tog min hand.
-Kom vi går in, jag tror Scooter och Carin har en överaskning till dig dom också, sa han och log.
-Vad många överaskningar jag får idag då, sa jag och skrattade lite.
-Du är värd det, sa Justin och smakte försiktigt min kind.
Jag log sen tog jag upp nyckeln och låste upp.
-ÄR DET NÅGON HEMMA?! Frågade jag när vi komm innan för dörren.
Jag hörde fot steg sen kom Carin och pappa in i hallen och log mot oss.
-Gå in upp för trappen förns vi säger till, sa pappa och log mot mig sen kollade han snabbt på Justin som skakade lite på huvudet.
Jag fattade inte ett dugg om vad som skulle hända, men det är ju meningen.
Vi tog av oss ytterkläderna sen gick vi fram till trappen där pappa och Carin stog.
-Får vi gå upp nu? Frågade jag förväntans fullt och alla tre skrattade åt mig.
Sen kollade dom snabbt på varandra sen nickade dom.
Jag log och började gå upp för trappen.
När jag stog utan för min dörr så såg jag att det stog "JENNAH" med Röda bokstäver och vita prickar på dörren.
Jag vänte mig om och kollade på dom med ett stort léende.
-Vänta!, sa Justin när jag precis skulle trycka ner handtaget.
Sen gick han fram till mi goch höll för ögonen på mig.
-Självklart, mummlade jag och jag hörde hur han skrattade lite.
När vi gick in i rummet så blev jag bara nyfiknare och nyfiknare.
-När får jag kolla? Frågade jag otåligt.
-Nu, sa Justin sen tog han bort sina händer och satte dom istället på mina höfter.
Det var ett rum men röda väggar och i ett hörn var det ett skrivbord och sen var det en bokhylla och sen var det en svart säng och åvan för sängen så stog det "I can't fall asleep, but I sure can dream" och massa ljusslingor runt om.
Jag såg också att mina affischer från L.A satt på väggen.
-HERREGUUUD! Skrek jag och han började jag hoppa upp och ner!
-Jag älskar det! TACK!, Sa jag och kramade Carin och pappa.
-Men hur visste ni att jag ville ha ett rum som såg ut såhär.
-Justin berättade det för oss, sa pappa och log mot mig.
Jag vände mig om och kollade på Justin sen hoppade jag på honom och kramade honom.
-Taack! sa jag och jag vart helt hyper!
-Någon som vart lite hyper tror jag, sa Justin och skrattade åt mig.
Jag lipade mot honom sen skrattade jag.
-Vi går ner igen, Justin visar du henne resten?, sa Carin och han nickade.
-Finns det mer?, frågade jag honom och han skrattade lite.
-Det finns mycket mer shawty, sa han och drog med mig till en dubbeldörr.
Sen uppnade han dörren och tände taklampan då såg jag att det var fyllt med kläder och skor.
-Oh my... fick jag bara fram.
Justin kom fram och ställde sig bakom mig och kramade mig.
-Gillar du det? frågade han och jag nickade långsamt.
Efter att ha kollat igenom alla kläder och sånt så började jag bli trött.
Jag la mig ner i den mjuka sängen och suckade lyckligt.
Justin la sig brevid mig och kollade på mig.
-Är du glad nu? Frågade han och jag nickade.
Sen vände jag mig mot honom.
-Det är bra det, sa han och log mot mig innnan han kysste mig passionerat, det var en speciell kyss, den var full av kärlek.
Efter kyssen så låg vi bara och kollade på varandra.
-Jag älskar dig så otroligt mycket Jennah, jag har aldrig kännt såhär för någon, sa han och dom orden räckte för att jag skulle bli tår ögd.
-Jag älskar dig också, otroligt mycket, sa jag och kollade på honom.
Hon log stort och sen började han skratta.
-Vad?, sa jag
-Vi har exakt samma initsialer, sa Justin.
Jag tänkte efter och sen började jag också skratta.
Han hette ju Justin Drew Bieber och jag hette Jennah Denisé Braun.
Efter ett tag när vi hade skrattat ganska länge så ställde jag mig upp.
-Stannar du här inatt eller? frågade jag
-Om jag får, sa han och log sitt vackra léende.
-Klart du får, sa jag sen gick jag in i den gigantiska walk in closet'en för att välja något att sova i.
-Jag vill välja, sa Justin som helt plöstligt stog brevid mig.
-Visst, sa jag sen gick jag och satte mig i sängen och väntade.
Efter ett tag så kom han ut med något lila, såklart.
Jag tog det och såg att det var ett par lila hotpants med en svart rand längst ner och ett matchande linne.
Jag skrattade åt hans klädval.
-Har du valt alla kläder jag har där inne eller? frågade jag och han nickade.
Jag skrattade sen skakade jag på huvudet.
Jag gick in på badrummet och böt om och borstade tänderna när jag kom ut ur badrummet så satt Justin på skrivbordsstolen och spelade spel på min telefon.
-Har inte du en egen telefon?, frågade jag och skrattade lite.
-Jo men jag har högst poäng på din telefon, sa han fast han kollade fortfarande ner.
-Neej, sa han lågt och jag gick dit och då såg jag att det stog "GAME OVER" över hela skärmen.
Jag skrattade lite och han kollade på mig.
-Det är inte roligt, sa han och jag skrattade ännu mer.
Sen gick jag till dörren och öppnade den
-GOD NATT! Skrek jag ner för trappen och sen hörde såg att dom skrek god natt tillbaka.
Sen stängde jag dörren igen och vände mig om och Justin stog närmare än vad jag tänkt mig.
Han gick fram till mig och kollade mig i ögonen.
-Jag gillar din outfit, han och blinkade.
-Självklart att du gör, sa jag och skrattade.
Han kysste mig och jag besvarade kyssen, den blev vildare och hans händer åkte ner på min rumpa.
Jag log lite.
Helt plöstligt så börjar min mobil på att ringa, först så ignorerade jag det men efter ett tag så vart det så irriterande.
Jag suckade sen svarade jag.
*Hallå*
*Justin är min*
*Vem är det här?*
*Du ska dö*
Sen la personen på.
Jag stog still och bara kollade.
-Jennah vem var det? frågade Justin.
-Någon som sa att du var dens och att jag skulle dö, sa jag och kollade på honom.
Han fick samma ansiktsuttryck som i bilen förut.
Argt men ledset.
Sen gick han fram till mig och kramade mig hårt.
-Jag låter inget hända dig, viskade han.
Jag nickade.
Sen la jag mig i sängen medans Justin gick in i badrummet och borstade tänderna.
Sen kom han tillbaks med bara basketshorts på sig och som vanligt så dog jag när jag såg hans magrutor.
Hon log lite sen la han sig under täcket brevid mig.
Sen la han armarna om mig och jag la huvudet på hans bröstkorg.
-God natt shawty, sa han och kramade mig lite lätt.
-God natt, jag älskar dig, sa jag.
-Älskar dig också, sa han sen somnade jag.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta var en LÅNG episode!
Men det är för att det har varit så dålig uppdatering i veckan.
Enjoy och glöm inte att KOMMENTERA!

BIEBAH LÖÖVE!! //Malin, Nancy och Elelta



     Postat av: Bieberlooove

OMG UNDRA VAD SOM HÄNDER!!

MEEERA DEN ÄR F*CKING BÄÄÄÄÄÄÄST!!


        2011-05-29 / 21:30:00


     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-05-29 / 21:58:55 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Kimi

Åhh det e så jävla spännande, MEEEEEEEER!!!!! ;) <3


        2011-05-30 / 10:19:36 URL: http://fashionk.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: