Love is in the air- Episode 42

Vi har ju ett privatliv, vi också ååååååååååh jag blir så irriterad!
- Justin vi springer, jag orkar inte med!
- Visst gumman.
när jag precis skulle gå in till bilen så blir allt svart ...
Justin's Persektiv
-Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenah, skrek jag
- RING 112! Skriker jag medans jag känner hur tårarna rinner.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag hade panik.
Jag såg hur något träffade henne i huvudet men jag vet inte vad.
Tårana bara rann och jag kunde inte hindra dem.......

Samma dag på sjukhuset
Jag hållde i Jennahs hand. Jag satt en stol tätt intill henne.
På något sätt så kände det att det var mitt fel, att jag kunde ha räddat henne istället för att sitta på sjukhuset.
Doktorn hade berättat att Jennah hade fått en lätt smäll så det var inge fara. Hon skulle bli utskriven samma dag på kvällen.


Jennah´s persektiv
Jag kände att någon hållde i min hand. Jag slöt upp mina ögon försiktig. Jag såg nu vem det var som satt tätt intill mig. Justin...
Jag kände hur en tår på min kind. Hur underbar kille man har, som verkligen bryr sig om en och här sitter han och håller min hand.
-Jen..nnahh, du fick en liten smäll i huvudet., sa Justin stammande
-Va..d hände, sa Jennah och kollade nu runt i sjukhuset.
-Vi tar det senare gumman , sa Justin och ställde sig men nu satt vid sängkanten och kramade mig.
Samtidigt som han kramade mig så vickade han mig i örat.

* Jag har inte glömt överraskningen, älskling*

Jag fnittrade men slutade direkt när huvude värken började komma men slutade direkt när jag slutade fnittra.
-Jag har pratat med doktorn och han sa att det var okej att du blir utskriven om en halvtimme.
-Okej, tack Justin..
-Allt för dig!
Efter halvtimmen hade gått och doktorn hade checkat mig så fick jag gå men skulle ta det lite lungt. Justin hade armen runt mina axlar, vi gick sakta ut genom dörringången till sjukhuset. Det var absolut inga fans eller paparazzi. Kenny hade varit där så han skjutsade hem oss till hotellet.

Samma kväll Jennah´s perektiv
Jag gjorde i ordning och Justin var i andra delen i rummet. Jag sminkade mig ganska fint för det var en speciellt.
Jag satte på mig en en begie lång klänning med höga klackar som passade. När vi gick ut så såg jag en
En limousine men en limousine behövde han ju inte komma med, eller det gjorde faktiskt ingenting utan det var bara gulligt av honom egentligen.
Vi gick hand i hand ut till hissen men jag släppte hans hand snabbt när vi kom ner. Vi kollade oss omkring och det var en hel del med fans. Kenny mötte upp oss och vi gick ut bakvägen för det var för mycket liv på framsidan. Vi satte oss i bilen och började köra in mot stan. Jag hade egentligen inte vart vi skulle.

Justin Persektiv
- Stanna där! Utbrast jag när vi körde förbi en mysig resturang. Det var rätt så folktomt och jag log. Där får det bli! Vi gick ut ur bilen och gick snabbt in i resturangen. Vi satte oss vid borden och maten kom in snabbt efter att vi hade beställt. Det var riktigt gott! Vi satt och pratade om lite allt möjligt. Det var så skönt att ha Jennah vid min sida igen. Hon betyder verkligen allt för mig.

______________________________________________________________________________________________
 Jag ( Elelta ) satt och skrev noveller för er läsare! :) Jag struntade i läxorna som jag behövde träna till och skrev en novell för det har alltid varit Malin som har skrivit så nu skrev jag den här!:)

Nu vill vi ha  många kometarer....:)

Puss o Kram : www.eleltatella.blogg.se min blogg!:)<3



     Postat av: cajsa

MEEEEER !!!! :DDD

jag e beroende kan inte sluta läsa !!:d<3


        2011-05-24 / 14:24:58 URL: http://luddehlundiin.blogg.se/


     Postat av: Nanana

OMG VAAD BRAA!!


        2011-05-27 / 16:50:12


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: