Love is in the air- Episode 40

Justin kom snabbt till baks och han hade bara kalsonger på sig.
Jag kom på mig själv med att stirra på hans magrutor.
Jag kollade upp på hans ansikte och han blinkade mot migg och skrattade lite.
Sen la han sig i sängen och la armarna runt midjan på mig.
-Jag har saknat det här, viskade Justin.
-God natt beautiful, fortsatte han och kysste mig på kinden.
-God natt Bieber, mummlade jag trött och han släckte lampan och jag sommnade inom en minut.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag vaknade av att Justin kom in på mitt rum med frukost.
-Aww, tack gull, sa jag coh kysste honom.
-Allt för dig, sa han och log.
-Hur mycket är klockan? Frågade jag och han kollade på sin telefon.
-Ehh...fyra på eftermiddagen, sa han och log lite.
Jag nickade och började äta utav omeletten han hade gjort.
-Tack Justin det var verkligen gott, jag visste inte att du kunde laga met, sa jag och log mot honom.
-Jag kan allt, sa han och skrattade lite.
Jag började packa ner några saker jag skulle ha med mig härifrån.
Efter det så gjorde jag min iordning det fick bli ett par svarta strumbyxor, ett par bruna uggs, en vit tröja, men en beige jacka över sen en ljus rosa halsduk och en brun/grå väska.
Jag skulle precis ta på mig mascara när Justin kommer och ta den ifrån mig.
-Du behöver inte den här, sa han och skruvade fast den i behållaren igen och la undan den.
Jag visste att det inte var någon idé att säga emot så jag tog på mig lite parfym sen vände jag mig om och kollade på Justin.
-Du är så vacker, sa han efter ett tag.
-Jag gillar inte uggs men du passar verkligen i allt så jag tror jag måste ändra mig lite där, sa han och log mot mig.
Sen satte han händerna på min midja och tröck mig intill honom som han hade gjort förut fast den här gången så kysste jag honom.
Han kysste mig på ett sett som han sällan gör, det var en speciell kyss. Jag flätade inte fingrarna i hans hår och hans händer åkte ner på min rumpa.
Efter några minuter så ringer Justins telefon och han suckar högt innan han går in på mitt rum och svarar medans jag går efter honom.
Man hörde att det var någon som skrek i telefonen.
*Ta det lungt! Jag är där till elva ikväll*
*Bra, hejdå!*
Sen la han på och himlade med ögonen.
-Mamma är helt hysterisk, hon vet inte vart jag är, sa han och satte sig på sängen.
-Vänta, vet ingen vart du är? Frågade jag och han skakade på huvudet.
-Justin, "Rymde" du från turnén för att åka hit?, frågade jag och han nickade.
-Aww, vad gulligt!, sa jag sen satte jag mig brevid honom och pussade honom på kinden.
Efter några timmar så var vi på flygplatsen och det första jag såg när jag kom in i "hallen" var 10-15 paparazzis som okm mot minn och Justin's håll.
-Ehhm, Justin paparazzis, sa jag coh släppte hans hand men han tog den igen och log mot mig innan han gick förbi paparazzisarna även fast dom kom efter oss.
Vi gick till där man hämtade ut biljetter och hämtade ut våra.
När vi äntligen satt på flyg planet så somnade jag snabbt mot Justin's axel.
Efter tio minuter kändes det som väckte Justin mig och sa att vi skulle ta på oss bältena.
När vi landat så gick vi av planet och hämtade våra väskor sen tog vi en taxi till hotellet.
Coolt att var i Australien tyckte jag! :)
När vi kom upp på Justin's hotell rum så gick jag på toa.
Justin's perspektiv
Menads Jennah var på toa så knackade det på dörren och när jag öppnade så såg jag fyra stycken personer som inte såg så glada ut.
Mamma, Scooter, Carin och Kenny stog och kollade på mig med arga blickar sen gick dom in och satte sig i soffan.
-Justin Drew Bieber du kommer hit nu, hörde jag mamma säga och jag svalde och gick dit och satte mig i fotöljen.
-Vart har du varit? Vet du hur mycket vi har letat?, sa mamma och hon var väldigt arg.
-Jag har en bra förklaring till detta, sa jag
-Det hoppas jag att du verkligen har, sa Scooter.
Jag skulle precis säga någon när jag hörde dörren öppnas till toan och ut kommer Jennah.
Jag såg hur alla kollade chockat på henne.
-Det är förklaringen, sa jag och log mot Jennah.
Dom vände sig mot mig igen och kollade länge på mig.
Jennah gick fram och satte sig på armstödet till fötöljen.
-Åkte du till L.A utan att säga något till oss?!, sa mamma och jag nickade långsamt.
-Jag frågade ju förut men jag fick ju inte, jag tänkte inte bara sitta där och inte göra något, jag var tvungen att fixa till det jag hade ställt till med, sa jag och tog försiktigt Jennah's hand.
Jag kollade ner i knät och när jag kollade upp så satt alla och log istället.
-Åhh, jag kan inte vara arg på dig, det du gjorde var så moget av dig, sa mamma och gick fram och kramade mig.
-Vi har saknat dig på turnén, sa mamma till Jennah och kramade henne.
-Och jag har saknat er, sa Jennah och jag log stort mot henne.
När alla hade sagt hej till Jennah så gick dom och vi skulle sova.
-Är inte du pigg? Så mycket som du har sovit, frågade jag Jennah men hon skakade på huvudet.
-Jag har inte kunnat sovit så mycket under veckan och det börjar väll ta ut sig nu, sa han och log lite.
Jag kollade på henne med ett plågat ansiktsuttryck och jag kände ågesten komma krypande.
-Förlåt, sa jag och hon kollade på mig.
-Jag har redan förlåtit dig, jag har lagt det bakom mig nu, sa hon och gick fram och kramade mig.
Jag tröck ner huvudet i hennes hår som jag älskar att göra för det luktar jämt så gott det luktar...Jennah.
Hon började försiktigt kyssa mig på halsen och jag njöt av varje sekund.
Helt plöstligt så går hon och jag står kvar där helt förvirrad.
Hon går in på badrummet och låser men hon låser upp nästa direkt och kollar ut genom dörren.
-Justin kan du ta fram någon pjamas till mig.
Jag nickade och gick fram till hennes resväskor.
Jag letade och till slut så hittade jag ett par lila hotpants och ett lila linne.
Jag tog det sen knackade jag på toa dörren.
Hon öppnade och började skratta när hon såg vad jag hade tagit.
-Så klart det ska vara lila, mummlade hon och jag log sen stängde hon dörren i ansiktet på mig.
Jag stog där ett tag och till slut så orkade jag inte vänta mer
-Jennah är du klar snart? Jag måste borsta tänderna, sa jag och man hörde hur hon skrattade.
Efter ett tag så låste hon upp och jag uppnade dörren och där stog hon och såg perfekt ut i sin lila klädsel.
Jag bet mig i läppen och gick fram till henne där hon stog och skulle precis borsta tänderna.
Jag ställde mig bakom henne och kysste henne på halsen.
När hon hade bostat klart tänderna så vände hon på sig och kollade in i mina ögon.
Mina händer gled ner på hennes rumpa och hon kysste mig passionerat.
Men såklart så ska något avbryta oss och denna gång var det Jennah's telefon som ringde.
Hon sprang och svarade och man hörde att hon pratade med Leah.
Samatalet varade inte länge.
-Var det Leah? Frågade jag och hon nickade.
Jag gick in på toan och borstade tänderna sen la jag mig brevid Jennah.
Han log mot mig och jag tröck henne närmare mig.
-God natt Justin, sa hon och man hörde på rösten att hon log.
-God natt sweetheart, sa jag och kysste henne på halsen.
-Jag älskar dig, sa hon och jag började kyssa henne upp till öran sen viskade jag
-Jag älskar dig mer än ord kan säga, hon rös och jag kysste henne ner till halsen igen.
Sen la jag mig till rätta och somnade där bredvid världens bästa, finaste, snällaste, underbaraste tjej.
Som bara var min.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aww...Shit tre episodes på bara några timmar!
Jag (Malin) är helt enkelt bäst :P
Kommentera för att jag är så duktig nu!

BIEBAH LÖÖVE!!



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-05-22 / 10:16:05 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: cajsa

åh , den är sååå himla bra !!

skriv mer !! den får aldrig ta slut !!!


        2011-05-22 / 16:47:20 URL: http://luddehlundiin.blogg.se/


     Postat av: cajsa

ååh , den är sååå hilma bra ! den får aldrig ta slut !! :DD

meeer !:D


        2011-05-22 / 16:48:19 URL: http://luddehlundiin.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: