Love is in the air- Episode 36

*Hallå* Man hör att det är Justin och att han låter ny vaken, jag kollar på klockan och tänker snabbt i huvudet hur mycket klockan borde vara där tre på natten.
*Ojj, förlåt Justin jag glömde bort tidsskillnaden!* Sa jag panik slaget.
*Hehe, det gör inget shawty, jag sa ju att du skulle ringa när du kom fram* Sa han och lät genast piggare när han hörde att det var jag.
Jag och Justin pratade i en timme säkert om allt mellan himmel och jord efter samtalet så la jag mig under täcket och somnade med Justin i mina tankar.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Tre dagar senare vaknade jag när mamma väckte mig, jag gick upp ur sängen och in i duchen.
När jag var klar torkade jag håret och satte upp det i en bulle, orkade inte riktigt fixa mig idag.
Sen tog jag på mig ett grått linne med en skjorta över och ett par vita shorts och ett halsband.
Leah skulle ringa mig vid elva tiden efter som vi skulle ut på stan fast klockan var bara tio nu.
Jag hade sett Amanda och Nicole med "The plastics" och dom gav mig bitchblickar allihopa, lite roligt faktiskt på något sett.
Jag kollade snabbt på mobilen om jag hade fått något sms eller något, men det hade jag inte.
Konstigt, Justin ringde inte igår och när jag ringde så var det röstbrevlådan som kom upp.
Aja, han var väll upptagen med annat.
Efter att jag ätit frukost så visste inte jag vad jag skulle göra så jag satte mig vid datorn och gick in på Twitter, Facebook och av gammal vana OceanUp, men jag insåg direkt att jag inte skulle ha gjort det.
Jag scrollade ner lite och såg en nyhet som kom upp igår.
Justin Bieber och Selena Gomez i Indonesien.
Den kända pop sångaren och Disney-sjärnan såg vara ute på romantisk utflykt igår.
Var det inte Justin som hade något tillsammans med hans managers dotter Jennah Braun nyss?
Är den unga superstaren en player?

Nedan för var det en bild på när Selena och Justin höll om varandra.
Hur kunde han göra så här mot mig?!
Jag trodde han älskade mig!!
Jag satt och kollade på bilden hur länge som helst, bara stirrade. Tankarna for runt i huvudet.
Jag snyftade till och brast i gråt.
Jag hade aldrig känt så här för en kille, för att alla andra killar har betett sig som skitstövlar mot mig.
Justin var precis som dom, precis!
Jag hörde min mobil ringa och jag antog att det var Leah, så jag lungnade ner mig lite men grät fortfarande.
Jag tog mobilen snabbt och svarade.
-Hallå, sa jag och snyftade.
-Jennah, gråter du?, hörde jag JUSTIN! säga i telefonen.
Jag visste inte vad jag skulle göra så jag blev helt tyst.
-Jennah?
Tystnad....
-Hallå?
Jag försökte att inte snyfta men det var inte så lätt så jag snyftade och han förstog att jag var kvar i telefonen.
-Jennah vad är det?, frågade Justin
-BORDE INTE DU VETA DET?, skrek jag och tårarna började rinna hysteriskt igen.
Nu var det han som var tyst.
-Jennah, det är inte som du tror, sa han efter ett tag.
-NEHE HUR ÄR DET DÅ?!, skrek jag.
Han var tyst.
-Nej, just det! Justin ring mig inte, smsa mig inte, glöm allt vi hade. Det är över!, sa jag och innan jag la på så hörde jag Justin skrika mitt namn.
Min mobil ringde igen och jag kollade på skärmen och såg att det var Justin, jag tröck av.
Efter ett tag så ringde det igen och jag kollade på skärman och jag såg att det var Leah.
Jag svarade.
-Leah kom hit nu, sa jag medans tårarna sprutade.
-Jag kommer!, hörde jag att hon skrek sen la jag på.
Jag la mig i sängen och la ner huvudet i kudden med anskitet neråt och skrek.
Jag hörde steg i trappen och in kommer mamma.
-Men gumman vad har hänt?! Frågade hon hysteriskt.
Jag hade läggt mig men nu satt jag upp i sängen.
-Är det något du vill berätta ,sa mamma och mina tårar ran ner.
-D..et ä..r Ju..st..i.n , sa jag och stammde fram orden.
Vi pratade ganska länge. Det kändes ganska skönt att få prata med mamma som är alltid borta.


Justin Persektiv

Jag kände mig fortfarande dum för att ha varit med Selena. Och om ni vill att jag är helt ärlig, så har jag inte en aning om vad som kommer hända när jag är borta, varken när det gäller mig eller Jennah. Detta handlar om flera veckor, men också mer. Jag har inte vågat  sms,ringa henne än eftersom jag vet att jag har krossat henne totalt men jag har inget val när det gällde. Jag sneglade mot Jennah på en bild som jag hade. Jag hade världens finaste flickvän varför skulle jag förstöra det vi hade.
Jag låg vaken hela natten inne i hotellrummet, ibland ville jag somna men jag var för orolig om Jennah och hon hade inte hört av sig på flera timmar men egentligen borde det vara jag som skulle göra nåt, jag hade pratat med henne, berättat för henne hur mycket jag älskar henne och hur mycket hon betyder. Jag älskade verkligen henne och det skulle aldrig ta slut.
Jag hade en plan för imorgon.......
______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Undra vad Justin har för plan till imorgon?
Kommer dem att bli tillsammans? Ringer Justin henne?

KOMETERA
vi har bästa besökare men KOMETERA!!! Ju mer kometarer snabbare uppdatering!

BIEBAAHH LOVE !!! ELELTA OCH MALIN




     Postat av: linnea :)

jäätttee braa :D!!!


        2011-05-13 / 22:40:54


     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-05-14 / 13:19:54 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Kimiya

Åhh, skriv nästa kapitel så fort som möjligt! <3


        2011-05-17 / 14:20:09 URL: http://fashionk.blogg.se/


     Postat av: cajsa

mer mer mer !! :)


        2011-05-21 / 10:16:16 URL: http://luddehlundiin.blogg.se/


     Postat av: cajsa

Meeeeer !


        2011-05-21 / 10:16:45 URL: http://luddehlundiin.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: