Love is in the air- Episode 34

Jag var på scenen!!
När plattformen var helt uppe så tog jag ett tag bakåt och sen ett till och sen började jag backa snabbare tills jag gick in i någon.
Jag kollade bakom mig och där stog Justin och log mot mig medans han sjöng sen tog han min hand och ledde mig till en stol som jag fick sätta mig på.
Han sjöng One less lonely girl för mig och gav mig blommor, i slutet av låten så ställde han sig bakom mig och kramade mig sen viskade han i mitt öra.
Only you shawty♥
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



När han sjungit klart alla låtar och avslutat koserten så kom Justin in från scenen och när han såg mig så log han stort sen sprang han emot mig, han lyfte upp mig i luften och snurrade runt.
-Släpp ner mig Justin, skrattade jag.
-Näää, sa han och skrattade han också.
-Du är svettig, sa jag
-Oj, juste, sa han och släppte ner mig.
Jag skrattade åt honom sen gick jag och satte mig i en utav sofforna där Ryan och Leah satt.
-Jag går in och byter om, sa Justin och jag nickade.
Efter ett tag så var Justin klar och vi började gå mot bilen som skulle sjutsa och till hotellet.
När vi satt i bilen så satt Ryan och Leah och pratade för fullt medans jag hade mitt huvud på Justins axel, han höll på att pilla med mitt hår.
-Tack för överaskningen, sa jag lågt och kollade upp på honom.
Ett leende spreds över hans ansikte och han la armarna runt mig.
-Allt för dig Shawty, sa han sen kysste han mig i pannan.
När vi kom till hotellet så bestämde vi oss för att vara med Ryan och Leah efter som Leah åker med mig hem imorn och Ryan åker också hem.
Vi bestämde att jag skulle packa mina resväskor innan Ryan och Leah skulle komma hit.
Jag började att vika mina kläder och Justin hjälpte till.
Efter ett tag så kollade jag upp och precis då så ser jag Justins blick fastnar på mina lila spets underkläder som låg i högen jag hade lagt fram av det jag ska ha med mig.
Jag kande att jag blev varm om kinderna och jag harklade mig.
Justin kollade upp och jag log generat.
-Dom skulle man vela se på dig, mummlade Justin så jag knappt hörde vad han sa.
Det var nog inte meningen att jag skulle höra det så jag började gapskratta.
Först kollade han på mig förvirrat sen fattade han att jag hade hört och då såg jag att han rodnade lite och kollade bort.
-Gulligt, fnittrade jag lite lågt och han kollade på mig.
-Jag är inte gullig, sa Justin
-Jag är snygg och sexig, fortsatte han.
-Nää, du är gullig, sa jag och kollade retsamt på honom.
Han gick fram till mig med snabba steg och jag började gå bakåt ju närmare han kom.
Jag backade tills jag slog i väggen, Justin ökade farten.
Han stog fram för mig riktigt nära med ett retsamt leende.
-Säg att jag är snygg, sa han.
Jag skakade på huvudet.
-Nää, du är söt, sa jag.
Han började kittla mig.
Jag försökte ta mig loss medans jag skrattade.
Jag kom loss och började springa mot vardagsrummet.
Han var tätt efter mig och han tog tog i min harm så jag ramlade ner i golvet och jag drog honom med mig.
Han låg över mig med armarna mot golvet så han inte låg helt på mig och kollade mig djupt i ögonen.
Sen blundade han och jag gjorde samma sak, när våra läpper möttes så var det som två magneter om klickade ihop.
Kyssen gick över till hångel, jag hade händera i Justins silkes lena hår.
Vi blev avbrutna av att det knackade på dörren.
Justin blev upp från golvet och drog mig med.
Han gick till hallen och fixade håret snabbt i spegeln sen öppnade han dörren.
Jag satte på TV och la mig i soffan.
Jag hörde Ryans röst från hallen.
-Varför tog det så lång tid att öppna? frågade Ryan.
-Ehh...Jag var på toa och Jennah sov, hörde jag Justin säga nervöst.
-Okej, snygg frilla föresten, hörde jag Ryan säga sen kom dom in i vardagsrummet.
Jag fnittrade lite så det Ryan hade sagt och när Justin kom in i vardagsrummet så var han lite röd om kinderna.
-Så vad ska vi göra? Frågade Leah som verkade vara lite hyper.
-Leah har du druckit Red bull nu igen? frågade jag och hon lipade åt mig medans Ryan och Justin skrattade.
Leah och Ryan satt i den soffan dom satt i förut och jag hade tagit över hela den andra soffan så Justin fick inte plats.
Han harklade sig och jag kollade på honom.
-Vad? Frågade jag retsamt.
-Jag vill också sitta, sa Justin.
-Du kan sitta på golvet, sa jag och log mot honom.
Han skakade på huvudet sen lyfte han upp mig i sin famn och satte sig i soffan med mig i knät.
-Ryan tog du med dig godis? Frågade Justin och Rya nickade sen tog han fram en godis påse.
-Jag tog med mig dricka också, sa Ryan och tog fram fyra burkar Cola.
Vi kollade på film och senkande jag min tröttare och tröttare och till slut så somnade jag i Justis famn
Nästa dag (Fortfarande Jennah's Perspektiv)
-Shawty vakna, hörde jag Justin säga högt i mitt öra.
-Neeej, sa jag och drog täcket över mig.
Jag hörde han skratta lite sen sa han
-Du ska till LA idag ju, sa han
-mmhh, sa jag sen tog jag bort täcket och såg Justins ansikte närmare mig än vad jag hade förväntat mig.
Jag röck till lite och han skrattade lite.
-Godmorgon beautiful, sa han och tog bort en hårslinga som låg i ansiktet på mig.
-Godmorgon Bieber, sa jag och log.
Han kysste mig passionerat.
-Jag kommer sakna det där, sa han och kysste mig snabbt igen.
-Jag kommer sakna dig, sa jag och log lite mot honom.
-Det här kommer bli den långsammaste veckan i mitt liv, sa Justin.
-Vi kommer Skypa, Twittra , smsa och ringa så det kommer nog så snabbt, sa jag och log mot honom.
Han nickade sen gick han upp ur sängen och då fick jag se att han redan hade bytit om.
Han hade en svart v-ringad tröja och ett par jeans och han hade ruffsigt hår.
Jag gick upp och såg att jag hade samma kläder på mig som jag hade igår och då kom jag på att jag somnade i soffan igår.
-Justin bärde du mig till sängen igår?, frågade jag och han nickade och log lite.
-Du är så söt när du sover, sa han och jag blev lite generad.
Jag tog fram kläderna jag redan hade valt igår sen gick jag in i duschen.
Jag hade valt en vit over size tröja med text på och ett par shorts och en huvtröja.
När jag var klar så torkade jag håret sen plattade jag det, efter det så tog jag lite mascara och parfym.
När jag kom ut ur badrummet så kollade Justin på mig med stora ögon.
-Försöker du döda mig med din snygg het eller?, frågade han och jag skrattade åt honom.
-Ska vi gå och hämta dom andra? Frågade jag och Justin nickade sen gick han till dörren, när han gick förbi mig så slog han till mig på rumpan och jag hoppade till.
-Justin!, sa jag sen började jag skratta han skrattade också.
Vi hämtade Ryan sen Leah och efter det så gick vi till pappas och Carins hotellrum för att han skulle också med.
Jag sa hejdå till alla som skulle stanna svar på hotellet sen gick vi ner till bilen och Kenny var såklart med så han körde.
När vi kom till flygplatsen så var det inga fans eller paparazzis där för att ingen visste att vi skulle till flygplasen.
Alla gick ut ur bilen förutom jag och Justin som stannade kvar.
Han kysste mig passionerat och smekte min kind sen gick vi ut ur bilen.
Jag tog mina resväskorur bilen sen checkade vi in våra väskor och allt.
Vi satte oss och väntade och efter tio minuter hördes det från högtalarna
-Gate 5 till LA, USA och vidare till Toronto, Canada är nu öppen.
Jag ställde mig upp och kollade på Justin.
Sen kramade jag pappa och Kenny och till sist Justin.
Han kramade mig hårt och verkade inte vilja släppa taget.
-Justin, jag måste gå, sa jag.
-Nej vänta en litem stund, sa han och kramade mig ännu hårdare.
Jag skrattade lite.
Efter ett tag så släppte han mig lite.
-Lova att ringa när du kommer till LA, sa han och jag nickade.
-Jag älskar dig, sa han och kysste mig i pannan.
-Jag dig, sa jag sen började jag gå mot gaten.
Våra händer gled isär.
Innan jag gick på flyget så vinkade jag till pappa och Kenny, sen kollade jag på Justinoch pekade på mig sen gjorde jag ett hjärta och pekade på honom sen gjorde jag en släng kyss.
Han "fångade" den i handen sen la han handen mot hjärtat, jag log honom sen gick jag på flygplanet.
Efter ett tag så fick vi sätta på oss bältena och vi började flyga uppåt.
Det skulle bli roligt att träffa mamma och Daniel och alla andra.
Men jag skulle sakna Justin...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag (Malin) har varit sjuk idag så jag har hållt på hela dagen med den här delen och den vart VÄLDIGT lång så därför vill vi ha många kommentarer på denna!
Hoppas den här delen är bra även fast det kanske inte hände såå mycket i den, fast det kan det ju inte göra i alla episoder, men drama kommer, jag lovar er!!

BIEBAH LÖÖVE!!♥



     Postat av: sara :D

Braa ! :D meer !!


        2011-05-05 / 20:40:51 URL: http://Http://sarafaxellsunderbaraliv.blogg.se


     Postat av: Johanna

mer :D


        2011-05-05 / 21:17:09 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: V

Aaaas bra!! :D


        2011-05-05 / 21:38:56


     Postat av: Madeleine

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! :)))))


        2011-05-06 / 01:18:52 URL: http://karinbeatrice.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: