Love is in the air- Episode 33

5 Minuter efter att intervjuen hade börjat så kommer pappa inrusande och hade Carin efter sig.
-Det var bil kö, sa pappa.
-Hur kom ni hit så fort?, fortsatte han.
-Jag kan dom bästa vägarna i Madrid, sa Kenny och såg mallig ut.
Jag började fnittra lite åt det men slutade direkt när jag fick höra vilken fråga Justin fick av intervjuaren.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Justin's perspektiv
Intervjuaren som tydligen hette Michele tog fram några frågor som fansen hade ställt.
Jag svarade på dom alla sen så sa hon
-Fast nu har jag en fråga som jag är nyfiken på, sa Michele och log.
Jag nickade
-Vad säger du om den här bilden?, sa hon och det kom fram en bild på mig och Jennah på den stora skärmen.
Jag blev väldigt nervös helt plöstligt och visste inte vad jag skulle svara.
-Ehh...hon är med på turnén, hon är ju Scooter's dotter.
-Så det är inget emellan er? Frågade hon igen.
-Nje vi är bara vänner, sa jag snabbt.
-Okej, men vad säger du om den här bilden då? Sa hon och det kommer upp en bild på där jag och Jennah kysstes.
Bilden var ganska suddig men man såg tydligt att det var jag och Jennah.
Hon kollade på mig länge medans jag försökte komma på något att säga.
-Uhmm...det bara hände liksom, det var ingen stor sak.
Michele fortsatte fråga mig massa saker om Jennah men jag förnekade allt.
Även fast jag helst ville säg att jag älskar Jennah med hela mitt hjärta, men jag kunde inte göra det.
För hennes bästa.
Efter intervjun så åkte vi direkt till Arenan och när vi åkte förbi framsidan så såg jag massor av fans som redan stog utan för och väntade på att få komma in.
Jag vände mig mot Jennah och kramade om henne sen viskade jag i hennes öra
-Jag älskar dig så himla mycket
Hon skrattade generat och jag såg att hon rodnade, sen kysste hon mig passionerat och viskade
-Jag älskar dig också, san log hon stort, hennes leende är så vackert, hela hon är så vacker så man blir knäsvag.
Nu var det snart dags för konsertn att börja och jag var så himla taggad dels för att jag aldrig har uppträtt här i Madrid och också för att Jennah ska få en överaskning efter som hon åker imorn.
Jennah's perspektiv
Jag stog brevid scenen och kollad på när Justin sjöng och dansade, han var verkligen bra...och snygg ;)
-Jennah du måste hjälpa oss med en grej, sa Carin och drog med mig bakom scenen.
-Vad ska vi göra?, frågade jag
-Här ta den här och försök att hitta dit och när du hittar dit så ska du leta efter mikrofon som vi behöver det är guldig, sa hon och gav mig en karta med ett kryss dit jag skulle.
-Varför ska jag göra det?, sa jag.
-Vi har inte tid vi måste vara här och kontrolera att allt är bra, sa Carin
Jag nickade snabbt och började gå.
Tio minuter senare befann jag mig någon stans där det var väldigt mörkt och jag var hur rädd som helst.
Jag hörde hur Justin sjöng och jag hörde skrik så jag måste var nära scenen.
Jag hittade en plattform som det var ett kryss på.
Jag började gå dit.
Jag hörde hur Justin började sjung på One less lonely girl och jag undrade vem som kommer bli OLLG idag, jag blev alltid avundsjuk och jag tror Justin såg det för han sprang jämt av scenen efter låten och kramade mig.
När jag kom när mare plattformen så såg jag en lapp på den där det stog
Ställ dig på plattformen
Jag såg direkt att det var Justin's skriv stil så jag ställde mig på plattformen och efter säker fem sekunder började den åka upp.
När jag såg vert jag var så fick jag panik och började skaka.
Jag var på scenen!!
När plattformen var helt uppe så tog jag ett tag bakåt och sen ett till och sen började jag backa snabbare tills jag gick in i någon.
Jag kollade bakom mig och där stog Justin och log mot mig medans han sjöng sen tog han min hand och ledde mig till en stol som jag fick sätta mig på.
Han sjöng One less lonely girl för mig och gav mig blommo, i slutet av låten så ställde han sig bakom mig och kramade mig sen viskade han i mitt öra.
Only you shawty♥
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Där kom den efterlängtade episoden som skulle ha kommit upp igår men då var jag hos min pappa och jag trodde att Elelta skulle skriva.
4+ Kommentarer för nästa episode!

BIEBAH LÖÖVE!



     Postat av: Kimiya

Jättebra! ;D <3


        2011-05-05 / 08:57:33 URL: http://fashionk.blogg.se/


     Postat av: Johanna

mer :D


        2011-05-05 / 15:56:31 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Linnea :)

jätte bra !!


        2011-05-05 / 15:58:13


     Postat av: Lillan

Jätte bra :D


        2011-05-05 / 19:18:18


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: