Love is in the air- Epsoide 17

Jag nickade och han hade fortfarande mig i sin famn så han gick och la mig i soffan, han satte sig brevid mig och kollade på mig sen kysste han mig länge efter kyssen så smekte han mig på kinden och sen gick hon och bytte om till vanliga kläder.
När han var klar tog han min hand och vi gick iväg till dom andra.
_________________________________________________________________________________________________

Tredje dagen på hotellet vaknade jag vid 10 tiden jag rullade åt sidan till Justins sida och öppnade ögonen och såg att Justin hade skrivit en lapp och hade lagt lappen på sängbordet.

Godmorgon solstråle, fick ett akut möte med Usher och din pappa.
Men är hemma ungefär vid 1. Saknar dig  / Justin

Solen lysste starkt genom,jag öppnade pasienderna.Jag tog en lång dusch och när jag klev ur duschen satte jag på mig en vit kort klänning med ett berch skärp.
Jag sminkade mig lite lätt och plöstligt hör jag att mobilen får ett sms.



-*Hej Jennah., Mötet slutar om 10 min..Jag längtar efter dig*.

-*Hej Justin. Vi behöver snacka..Kan du vi träffas vid "The Coffee" om 10 min?*

-*Visst lovely*.

Jag förstod att Justin märkte att det kanske var allvarligt.Jag bäddade sängen och fixade till saker. Jag tog handväskan och hållde i mobilen i handen
På vägen dit var det lite jobbigt. Alla tonåringarna tittade på mig, Jag tror att dem kände igen mig för alla hade väll visst vetat
att jag är scooters dotteroch att jag är med Justin´s tour.

Jag såg Justin stå ryggen mot mig vid The Coffee,Han stod och smsa. Plöstligt hör jag att min mobil får ett sms jag tog upp mobilen ur
handväskan.

- Är du snart här*??

-Vänd DIG!♥ Mr JB.
Skrev jag snabbt.

Justin vände sig och hans leénde sken upp när våra blickar möttes. Han gick imot mig och gav mig en lång kram.
Justin hade sin arm om mig

- Damerna först! Sa han och öppnade dörren till mig.
- Tackar! Sa jag och gick in.
Vi beställde en varsin latte och en bulle och satte oss vid bordet längst in.
Det var inte så många människor här.
-Så vad vare du vill prata om, som var viktigt? sa Justin och tog en klunk från latten och log.
-Jo...Just det. Sa jag.
Jag fick inte det ut som jag skulle säga men jag ville inte såra honom.
-Jennah, Vad är det sa Justin oroligt.
-Eehh...Jag tycker att det går för fort i vårt förhållande .Sa jag och och kollade ner i bordet.
Jag hörde hur Justin tog att djupt andetag sen tog han mina händer, jag kollade fortfarande ner i bordet
-Kolla på mig, viskade han och lät allvarlig.
Jag kollade försiktigt upp på honom och jag var berädd på att han skulle vara are eller något, men istället så såg han ut att vara ledsen eller något.
-Jag tycker inte det, ända sedan jag träffade dig har jag varit glad och alla säger att jag har förändrats jag är mer glad. Anledningen till att det tog slut mellan Selena och mig var för att jag träffade dig. Det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg dig och det känns som om jag har kännt dig i hela mitt liv.
Jag vart rörd av det han hade sagt och jag ville bara hoppa på och kyssa honom direkt men det skulle skapa rubriker i varenda tidning världen över.
Jag höll på att börja gråta och jag tror Justin såg det för han tog ett hårdare tag om mina händer.
-Kom vi går, sa Justin och drog mig upp ur stolen som jag satt på och sen gick vi ut från cafét.
________________________________________________________________________________________________
Vi är såå ledsna!! :'( Nu kommer det bli bättring på bloggen men vi har fullt upp i skolan annars. Sluta inte läs bloggen bara utan sprid bloggen vidare!!
Kommentera!

BIIEBBEER LÖÖÖVEE



     Postat av: Anonym

meer :D


        2011-03-23 / 08:00:18


     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-03-23 / 08:14:18 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Anonym

meeeer :D


        2011-03-23 / 14:02:15


     Postat av: ciaRA

naaaaaaaaaaaaw vad söta meeeeeeeer<3333333


        2011-03-23 / 15:38:34 URL: http://meanyoume?.blogg.com


     Postat av: Anonym

Bra lite kort bara:)


        2011-03-23 / 16:17:58


     Postat av: Mili

MEER!


        2011-03-23 / 20:36:26


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: