Never Say Never 3D

Jag (Malin) fick en fråga om jag skulle gå på Never say never idag och nej det ska jag inte för att närmaste SF biograf ligger 6-7 mil härifrån (Jag vet vi bor i en liten stad som ingen vet vart den ligger)
Elelta har sett den idag med sin kompis och jag tror jag ska strypa henne för att jag är så avundsjuk!! :P

Ni som ska/har sett den, vad tycker ni om filmen? :)

UPDATE: Elelta hade inte alls sett den hon skämtade med mig...väldigt roligt Elelta, VÄLDIGT roligt! -.-



     Postat av: Mili

Elelta har inte sett den!:)


        2011-03-23 / 20:32:45


     Postat av: Anonym

FILMEN ÄR SJUUUUUUUUUUKT BRA BÄSTA FILMEN JAG SETT! MAN BÅDE SKRATTA O GRÄT O HAN E SÅ HILMA SNYGG SÅ MAN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!<3

hahaah


        2011-03-26 / 18:02:00


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: