Love is in the air- Episode 19

-Du ska ge fan i Justin, han är våran! Skrek en tjej sen började dom sparka mig i magen.
Jag skrek för att det gjorde så ont, sen fick jag en hård spark mot huvudet och alla ljud började försvinna.
Det sissta jag hörde var Justin som skrek
-JENNAH!!!!!
Sen vart allt svart...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Justin's perspektiv
Jag skrev hur många autografer som helst men efter ett tag så hade jag skrivkramp men det stog fortfarande dubbelt så många fans runt om mig.
Jag började leta efter Jennah i folksamlingen men jag såg henne inte, precis när jag ska skriva nästa autograf fångar något mitt intresse.
Det stog ungefär fem stcken runt om någon som låg på backen och det såg ut som dom sparkade på personen.
En utav personerna vände sig om och då såg jag vem det var som låg där, det var ju Jennah!
-JENNAH!!! Skrek jag och trängde mig igenom fokmassan.
När jag kom fram till personerna så började dom skrika, antagligen var dom fans.
-Flytta på er! Skrek jag
Dom flyttade på sig och jag satte mig brevid Jennah, hon var helt blodig i ansiktet.
-Jennah, hör du mig? Inget svar
-Jennah!! Hon svarade mig inte den här gången heller.
Jag kännde hur paniken steg, jag kollade runt och såg att Kenny hade kommit så jag ropade på honom.
Han kom springades
-Vad har hänt?! Frågade han chockat
-Det var några av mina fans som slog henne, sa jag snabbt
-Vi måste ringa ambulansen, sa Kenny och jag nickade
Ambulansen kom snabbt och jag följde med i den.
När vi va framme så tog dom in henne på operation, en sjöterska ledde mig till ett väntrum där jag skulle vänta tills doktorn kom.
3 Timmar senare
Jag hade setat är hur länge som helst alla andra i crewet kom för två timmar sedan.
Helt plöstligt kom en doktor ut ifrån ett rum och kollade på oss.
-Är ni anhöriga till Jennah? Frågade doktorn och jag nickade
-Jag heter Dr.Simmons och det är så att Jennah fick en kraftig blödning i magen och just nu ligger hon i koma.
När han sa det gick det inte längre att hålla inne tårarna.
Mamma kramade mig och viskade att allt skulle bli bra.
-Men det är inte allt, sa Dr.Simmons
-Det är så att det är inte säkert att hon överlever, fortsatte han.
Jag började gråta ännu mer och jag hörde mamma snyfta lite och jag hörde andra som gjorde det också.
-Får jag gå in till henne? Frågade jag hest och doktorn nickade.
När jag kom in i rummet så såg jag henne ligga där i mitten av rummet.
Hon var helt blek och såg svag ut, jag satte mig på en stol brevid sägen och tog henne hand.
Jag ville inte se henne så här, även fast vi bara har känt varandra i nästan en månad så kan jag säga att jag aldrig har kännt så här för någon.
Jag är kär på riktigt och jag vet inte vad jag ska göra utan henne.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stackars Justin! :( Hoppas Jennah klarar sig! Episode 18 0ch 19 har jag (Malin) gjort :)
Kommentera gärna tips så att jag kna göra novellen bättre, för vi vill ju det bästa för våra gulliga läsare!
Kommentera!!

BIIEEBBAH LÖÖÖVE!! :) <3



     Postat av: V

Suuper bra!! :D


        2011-03-26 / 23:41:51


     Postat av: Anonym

Haha tröck o setat? Kanske ska va tryckte o suttit ?:)

Haha men de va super bra, lite mer detaljer o lite mer inväklat så de inte går för fort bara!


        2011-03-26 / 23:49:50


     Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!


        2011-03-27 / 00:01:26 URL: http://karinbeatrice.blogg.se/


     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-03-27 / 09:46:37 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: amanda

aa precis mer invecklat men suuper bra stackars jennah :( <3


        2011-07-13 / 17:35:33


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: