Love is in the air - Episode 15

Jag höll precis på och somna när jag kände två armar slingra sig runt min midja och jag hoppade till.
-Förlåt shawty, sa Justin och kysste mig i nacken, sen började han sjunga lågt på one less lonely girl
Sen somnade jag med världens bästa kille brevid mig
_________________________________________________________________________________________________
Jag vaknade av att jag hörde två röster
-Aww! Vad söta dom är, Sa en röst som även fast jag var hur trött som helst höra att det va Carin.
Jag låtsades sova.
-Justin har pratat hur mycket som helst om henne, han gillar henne verkligen. Sa en annan röst som jag visste att det var Pattie.
-Ung kärlek. Sa Carin
-Klockan är bara halv nio, vi låter dom sova ett tag till. Sa Pattie och jag hörde att dom gick ut ut rummet.
Jag började skratta lite tyst och sen hörde jag att Justin skrattade lite också.
Jag vände på mig och då såg jag att han var vaken.
-Var du vaken hela tiden? Frågade jag
-Jag vaknade när dom kom in i rummet, dom är inte så bra på att smyga verkar det som. Sa han och log.
-Nej. Sa jag och kollade djupt in i hans ögon
-Ung kärlek. Sa han med tillgjord röst, jag börjde skratta och han med.
Jag gick upp ur sängen och gick in i badrummet och duschade.
När jag hade duschat klart kom jag på att jag inte hade tagit med mig kläder in i badrummet.
Jag tog en handuk och gick ut ur badrummet och gick in i sovrummet där Justin fortfarande låg kvar.
Jag kände mig jätte blyg och jag rodnade. Jag kännde att han stirrade på mig så jag skyndade mig att hämta kläder sen gick jag in och bytte om igen.
Jag satte på mig ett par jeans leggins, ett svart linne och en blå hoodie, sen torkade jag håret och sminkade mig.
Jag kom på att jag hade tagit med mig min turkosa hello kitty kepa.
Jag gick ut ur badrummet och gick in i sovrummet och letade efter den i resväskan.
Justin gick in i badrummet och duschade.
Jag letade i resväska och den låg så klart längst ner.
När Justin kom ur badrummet så var han redan färdig på klädd.
Han hade en svart tröja och en svart jacka på sig och en turkos kepa.
-Hej snygging. Sa han och kollade på mig.
-Snygg kepa. Sa jag och flinade
-Det samma! Sa han och log tillbaks
-Vi kanske ska gå ner och äta frukost sa han och började sätta på sig skorna.
-Visst. Sa jag och satte på mig mina sneakers
-Coola. Sa Justin och kollade på mina skor.
Vi gick ut ur rummet och han tog min hand. När vi kom ner till frukost buffén satt näste hela crewet där.
Scooter satt och kollade på oss och han log mot mig och jag log tillbaka.
Vi tog massor med saker sen satte vi oss vid Carin, Scooter och Pattie.
-Så...hur gick dejten igår då? Frågade Scooter och kollade på Justin
Justin sa inget utan bara log och sträckte på sig och la sin arm om mig och kysste mig på kinden snabbt.
-Okej. Sa Scooter och log mot oss
-Grattis! Sa Carin och alla andra höll med.
-Justin har pratat hur mycket som helst om dig. Sa Pattie och log mot mig
-Mamma!! Sa Justin och han rodnade faktiskt.
Jag skrattade lite och tog hans hand under bordet.
_______________________________________________________________________________________________
Denna Episode gjorde jag inatt/imorse och den blev ganska tråkig men det kommer en Episode ikväll också. :D
Kommentera!! :)

BIIEBBAHH LÖÖÖVEE! <3



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-03-14 / 14:09:28 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Anonym

kolla min novellblogg om justin bieber! :D http://nothingwithouthim.blogg.se


        2011-03-14 / 16:55:08 URL: http://nothingwithouthim.blogg.se/


     Postat av: Madde

Mer!


        2011-03-14 / 16:58:18 URL: http://karinbeatrice.blogg.se/


     Postat av: ciaRA

naaaw vad sött meeer!!


        2011-03-14 / 20:49:02 URL: http://meanyoume?.blogg.com


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: