Love is in the air - Episode 49

-Jennah du är den vackraste personen jag någon sin har sett någonsin och jag har sett många personer i mitt liv, sa jag och hon log generat.
-Strunta i dom som inte tycker om dig för dom känner inte ditt riktiga jag dom vet inte hur underbar du är och som jag sa på Ellen show att dom som inte respekterar vårat förhållande vill tydligen inte se mig lycklig för det skulle jag inte vara utan dig mitt liv skulle vara trist och ingenting skulle hända när jag är ledig, konserterna är bra på grund av att jag tänker på dig när jag sjunger varje låt, du ger mig styrka och energi, Jag älskar dig Jennah.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hon rodnade så mycket så hon gömde ansiktet i täcket.
Jag lyfte upp hennes ansikte.
-Du är så söt när du rodnar, sa jag och log.
-Det där var det finaste någon någonsin har sagt till mig, sa hon och hon vart lite tårögd.
Jag log stort sen stängde jag ögonen och förde mitt ansikte närmare hennes och vi möttes i en perfekt kyss, jag lovar att jag kunde höra fyrverkerier runt om oss.
Kyssen va passionerad och speciell den hade mycket känslor i sig.
Hon avslutade den och jag öppnade ögonen och såg att hon log stort.
Jag kysste henne snabbt en gång till sen sa jag
-Nu sover vi, hon vände sig med ryggen mot mig och jag la mina armar runt om henne.
-Jag älskar dig också, sa Jennah och jag såg att hon log.
Jag pussade henne på kinden och ner till nacken sen till halsen.
Hon fick gåshud och jag log för mig själv.
-God natt shawty, sa jag.
-God natt Bieber, svarade hon.
Sen sen somade vi.
---------
Jag vaknade och såg att det var sol ute.
Även fast det började på att bli vinter så är det fortfarande varmt det snöar ju inte här, jag saknar Canada och snön. Jag måste åka dit och då kan Jennah följa med och träffa min familj. Efter som att jag är ledig nu så blir det perfekt. Jag kollade på sidan och Jennah låg där och sov som en ängel.
Min ängel.
Helt plöstligt så ringde min mobil och jag skyndade mig till skrivbordet för att svara.
Hoppas inte Jennah vaknade. Jag kollade på skärmen och såg att det var Scooter.
*Hallå*, viskade jag.
-Justin vi måste åka tilbaks till ATL idag för att fixa med skivan, sa Scooter i telefonen.
*Okej jag ska höra med Jennah när hon vaknar om hon följer med eller om hon stannar här ett tag*, viskade jag.
-Okej gö det men smsa mig snart då, det blir Privat Jet denna gång, sa Scooter
*Okej, hejdå*, fortsatte jag viskande.
-Hejdå!, sa Scooter sen la jag på och kollade bakom mig och där satt Jennah i sängen och log nyvaket.
-När vaknade du?, frågade jag.
-När telefonen ringde, sa hon och log lite.
-Förlåt älskling, sa jag sen gick jag fram och kysste henne snabbt.
-Klockan är nio ska vi gå ner och äta frukost eller?, frågade jag och hon nickade sen gick hon upp ur sängen.
-Kommer du eller?, sa hon och då upptäckte jag att jag stog och stirrade på henne.
-Visst, jag ska bara sätta på mig kläder, sa jag efter som att jag bara hade kalsonger på mig.
Jag gick till resväskan och tog upp en tröja och ett par gröna YMCMB mjukisar.
Jennah kom fram till mig och tog tröjan ifrån mig.
-Bara byxorna, sa hon sen kollade hon ner på min mage.
-Jaså du, sa jag och log retsamt mot henne.
-Jag måste ju ha något att kolla på, sa hon flirtigt sen blinkade hon med ögat och drog naglarna över min mage och jag rös.
-Jag älskar när du gör så där, sa jag.
-Jag vet det är därför jag tycker det är roligt att göra det, sa hon och log mot mig.
Jag tog tag i hennes nacke och sen böjde jag ner mitt huvud för att nå hennes läppar men hon gick undan och fnittrade medans hon gick mot dörren.
-Du gör mig galen kvinna, sa jag och då började hon skratta lite högre.
Hennes skratta klingade som ett änglaspel, det var så vackert, hela hon är vacker.
Jag tog på mig mjukisarna och sen gick vi ner för trappen.
-Du är skyldig mig en kyss sen bara så du vet, viskade jag i hennes öra och hon log lite.
I köket satt Catherine med en kaffe kopp, en ost macka och LA Times tidningen framför sig.
-God morgon ungar, sa hon helt inne i tidningen.
-God morgon, sa vi båda samtidigt.
Vi gjorde i ordning mackor och sen varm chocklad sen satte vi oss vid bordet.
Vi pratade och hade trevligt med Cathrine sen kom jga på att jag måste berätta det där om att jag ska åka idag.
-Jennah, ehh jag ska åka hem till ATL idag och du gör som du vill om du vill vara var här eller om du vill följa med, sa jag och log mot henne, hon kollade lite ledsamt på mig.
Jag såg att Catherine gav henne en blick sen sa Catherine.
-Följ med jag kommer ändå till Atlanta till din födelsedag, sen log hon mot oss båda.
-Tack, mamma, sa Jennah och gav henne en kram.
När vi var färdiga gick vi upp till rummet och började packa.
-Kenny, kommer och hämtar oss, sa jag till Jennah.
-Okey, sa Jennah och log.
-Jag orkar verkligen inte att packa, sa jag och föll bakåt i sängen.
-Hahah, skrattade hon sen gick hon mot mig.
Hon la sig så att hon hade varsitt ben på vardera sida om mig mage.
-Gör du inte, sa hon med låg sexig röst sen drog hon med naglarna på min mage.
Jag ryste.
-Jag älskar när du gör sådär, sa jag och log mot henne.
Jennah's perspektiv
Jag märkte att han rös och jag log för mig själv.
Jag böjde mig ner och kysste honom mjukt på läpparna och jag kände hur han log sen stoppade han in sin tunga och kyssen blev hetare.
Han rullade runt så han var överst sen fortsatte vi att kyssas intensivt, hans händer letade sig i innan för min tröja och jag kände hans varma händer smeka min mage sen tog han tag i kanterna på min tröja och sen drog han av den.
Längre än så kom vi inte för ens vi hörde "Black and Yellow" det var Justins telefon som ringde.
Han gick av mig och suckade surigt.
*Hallå* svarade han surigt i telefonen och jag började fnittra, han var så gullig.
*Ja* sa han sen och jag vart nyfiken på vad dom pratade om.
*Okej hejdå* sa han sen la han på.
-Vem var det?, frågade jag nyfiket.
-Vart vad du vad nyfiken då, sa han och log mot mig.
-Det var Kenny och han sa att han kommer och hämtar oss om en halvtimme så du borde börja skynda dig att packa, sa han och jag flög upp ur sängen satte på mig tröjan snabbt sen började jag på och springa runt och leta efter mina kläder.
Efter en kvart var Justin redan klar men jag var långt ifrån klar.
-Justin kan du göra mig två tjänster?, sa jag anfått för att har sprungit runt överallt.
Han nickade.
-Ett, Ring Chaz och Ryan och be dom komma hit och ta med sig Leah och Sandra och Två snälla hjälp mig packa, sa jag och kolla bedjande på honom.
Han kollade roat på mig och jag lipade mot honom.
-Ta det lungt jag fixar detta, sa han sen tog han upp telefonen och ringde två snabba samtal.
-Dom kommer om fem minuter, sa han sen gick han fram till mig.
-Sätt dig på sängen så packar jag ut dig, sa han och log mot mig.
-Säkert?, sa jag och kollade på honom.
-Ja, sa han och honjag nickade.
-Tack, sa jag sen gick jag in i sin garderob och började ta fram kläder som jag skulle ha på mig idag.
-Justin hur varmt är det ute?, frågade jag och jag hörde steg som gick till fönstret.
-20 grader men det är regnit ute, sa han sen sen hörde jag steg tillbaka och antog att han fortdatte packa.
Efter fem minuter hade jag satt på mig ett par jeans och ett vitt linne, sen tog jag min tröja där det står "Cool story bro-tell it again" sen valde jag mina Zebra färgade supras till det.
Jag hörde fot steg i trappen och tre sekunder senare så öppnar Leah dörren och springer direkt fram och kramar mig hårt, jag kramar henne lika hårt tillbaka.
-Jag kommer sakna dig, sa mummlade hon mot mitt hår.
-Jag kommer sakna dig med men jag lovar att jag flyger ner dig till ATL någon gång, till min födelsedag kommer du definitivt, sa jag och log.
Hon nickade sen kramade hon mig en sista gång.
Helt plöstligt hörde jag fotsteg i trappen och in kommer Daniel och Sarah.
-Hej syster jag hörde att du åker idag, sa han och log mot mig.
Jag nickade svagt och han log mot mig sen kramade han om mig hårt.
Nu hade jag sagt hejdå till Daniel, mamma och alla och Justin också Chaz och Ryan skulle åka hem till Canada imorn.
Justin hade packat klart min väska och han hade också hunnit sätta på sig sin gröna YMCMB tröja.
Kenny satt ute i bilen och tutade för skärt femte gågnen tillslut så var vi tvungna att gå.
När vi kom till flygplatsen så var det kaos det var mest paparazzis och dom var överallt.
Justin som satt på höger sida i bilen gick ut med Kenny tätt bakom sig och tgo våra väskor sen öppnade Justin min dörr och tog min hand och jag gick ut ur bilen och blixtarna blev bara fler då.
Justin log ett tryggt léende mot mig sen tog jag min resväska och vi började gå förbi paparazzisarna men dom gick så nära så jag och Justin var tvungna att trycka ihop oss.
Justin kollade oroligt på mig sen la han en arm på min bidja och tryckte mig beskyddande mot honom.
Jag hörde hur Kenny och flera andra försökte skrika att dom skulle backa, utan framgång.
När säkerhetspoliserna fått ordning på alla som knuffades och allt så pustade båda jag och Justin ut.
När vi hade gått på flygplanet som tydligen var ett privat jet så satte jag mig i en utav stolarna/fotöljerna och suckade.
Justin satte sig brevid mig och log mot mig.
-Det där gjorde du bra, sa han och log stolt emot mig sen la han arman över mina axlar.
Jag log lite svagt mot honom.
-Det är jobbigt ibland, sa jag och la mitt huvud på hans axel.
-Jag vet gumman, sa han och smekte min kind.
Jag kollade runt och då såg jag att Ryan, Dan, Alfredo, Kenny och pappa satt och kollade på oss.
-Creepy, sa jag och kollade på dom.
Justin kollade också och nu satt dom och flinade på oss.
-Låt dom vara det finns en anledning till att dom satte sig en bit ifrån oss, hörde jag Carin säga och jag började fnittra.
-När kom dom till L.A?, frågade jag Justin och syftade på Dan, Ryan och Alfredo.
Han ryckte på axlarna.
-Nån gång i veckan, sa han och jag nickade.
När vi var i luften så började jag känna mig lite trött och gäspade lite lätt.
-Är du trött?, frågade Justin med sin lena röst.
-Lite, sa jag och log lite mot honom.
Hon log tillbaks sen drof han lite i en spak så att foröljen åkte lite bakåt sen ställde han in den så den lutade lite.
Jag gjorde likadant.
-Scooter kan jag få den där filten?, hörde jag Justin säga sen kände jag vind draget utav något som landade framför ansiktet på mig.
Jag blinkade förvånat några gånger och Justin började skratta åt mitt ansikts uttryck.
Sen tog han filten, vecklade ut den och la den över mig sen satte/la han sig i fotöljen brevid mig och jag la huvudet på hans bröstkorg han började hålla på med mitt hår och efter ca. 10 minuter somnade jag.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här är 49:an!! Egetligen har Yasmin gjort klart 49:an men hon kan inte skicka den eller något nu när hon inte har något internet och jag ville inte låta er vänta mer på Episoden så jag skrev klart denna.

Hoppas ni tycker att det var en bra episode och om det är något ni vill att vi ska förbättra eller något så säg det!
Nu har vi också fått bloggsvar som ni kanske ser och sen är en ny design på väg! :)

Kommentera!! :)



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-06-28 / 23:46:34 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: