Love is in the air - Episode 47

Efter ett tag så bestämde vi oss för att bada i poolen så vi gjorde oss iordning.
När vi kom ut vid poolen så satte sig tjejerna och solade och vi killar hoppade i och blrjade köra volleyboll i vattnet.
Efter en halvtimme så tyckte jag att det vart tråkigt så jag gick och satte mig vid fot änden på Jennahs solstol.
Hon uppnade sina ögon och kollade på mig sen så flyttade hon sig mer åt sidan så jag också fick plats.
Hon var så underbar, jag älskar henne verkligen och nu vet hela världen om det.
________________________________________________________________________________________________




Ryan , Chaz, Leah och Sandra hade gått hem. Så jag och Justin gick och gjorde oss klara för kvällen.
Vi gick ner till vardagsrummet och slåg på tven. Vi tittade inte på tve, mest myste vi.
Efter ett tag blev jag jättetrött.
-Jennah..jennah du får inte sova, sa Justin och fnittrade
Jag själv märkte inte att jag hållde på att somna i Justin famn.
Jag öppnade mina ögon puttelite och såg att Justin reste sig upp och pussade mig på pannan och bärde mig upp till mitt rum.
-Justin, du kan släppa ner mig, sa jag med mitt huvudet hängade 
-Nej , gumman jag är snart framme, Sa justin 
Justin öppnade dörren,gick till sängen och släppte ner mig försiktigt sen gick till andra sidan och krypte ner i sängen bredvid mig.
-Sov gott , gumman, sa Justin viskande i mitt öra
-Sov gott, min prins, sa jag trött tillbaks
Vi somnade och vaknade av att någon knackade på dörren.
-Kom in, sa jag och gäspade.
Dörren öppnades och någon gömde sig bakom dörren.
-Hej , sov ungar sa pappa .
-Hej ,pappa är du här ?! 
-Jaa, jag kom förbi och ville fråga om ni ville ha biljetter och titta på Lakers matchen, sa pappa och visade biljetterna
-Ja!, tack, Justin skulle bli glad om han fick titta på matchen. 
Pappa gav mig biljetterna, jag kramade honom och han gick. 
Jag tittade på Justin som inte hade vaknat och jag bestämde mig att väcka honom, fast på något annat sätt.
Jag gck upp försiktigt,in i badrummet och hittade en hink,fyllde den med vatten och gick sakta tillbaka. Jag tog upp mitt knä upp på sängen och hällde all vatten på justin. Justin hade på sig bara kalsonger och vattnet var kallt.
-AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, Skrek Justin och flög upp i sängen. 
Jag dog av skratt..
-Det var du som startade och det har inte tagit slut än ,Sa Justin och jag låg på golvet och dog av skratt.
Det fanns lite vatten i hinken kvar och Justin tog det och hällde över mig och jag skrek och det blev ombyta roller.
-Okej..okej nu är det kvitt, sa jag.
-Hahah , nehe du gumman , sa Justin och ställde sig upp.
-Du får biljetter till Lakers matchen , sa jag och ställde mig upp och tog biljetterna om låg på nattduksbordet.
Jag såg hur det glittrade till i hans ögon och han kollade på mig.
-Lakers?, sa han och tog biljetterna.
Sen kollade ha på mig och log.
-TACK!, sa han
-Tacka inte mig, Tacka pappa, sa jag och log.
-Jag får tacka honom sen, sa Justin.
-Hur mycket är klockan?, frågade han efter ett tag och jag ryckte på axlarna menas jag tog min mobil som låg på skrivbordet.
-Kvat över nio, sa jag
-På morgonen?, frågade han.
-Nej du vet, det är ljust ute och klockan är kvart över nio på kvällen, sa jag ironiskt sen skrattade jag lite.
Han började också skratta och tillslut så låg vi på golvet och bara skrattade som två galningar.
Helt plöstligt så öppnas dörren och mamma sticker in huvudet.
-Vad gör ni egetligen?, sa hon och log lite mot oss.
-Det hände en rolig grej, sa jag bara för lat för att berätta, hehe.
-Okej, men kom ner det är frukost snart, sa mamma sen stängde hon igen dörren igen.
Justin ställde sig snabbt upp och sen tog han tag i min hand.
-Justin jag kan ställa mig upp själv, sa jag och kollade allvarligt på honom.
-Min sköna ska inte behöva slösa på sina krafter, sa han med tillgjord röst och log retsamt sen drog han upp mig som om jag vore en fjäder och jag for rätt in i honom.
Han kramade mig hårt och jag som helt hade glömt bort att han var blöt fick en rysning genom kroppan när jag kännde hans blöta och iskalla kropp mot min.
Vi satte på oss kläderna och sprang ner till köket. Mamma gjorde i ordning till oss
-Tack, Catherine, sa Justin och log mot mamma.
-Inge fara! , ni är så snälla så.
Vi började äta tillsammans och pratade vad som skulle hända.
-Jag fyller år om en månad och fem dagar, sa jag och hoppade upp och ner på stolen.
-Vad önskar du dig då?, frågade mamma nyfiket.
-Inget speciellt, sa jag och ryckte på axlarna och fortsatte äta mina flingor.
-När börjar matchen då?, frågade mamma och jag ryckte på axlarna.
-14.00, sa Justin och jag kollade på honom.
-Du vart verkligen glad över dom där biljetterna va?, frågade jag och han nickade belåtet.
Jag skrattade lite.
När vi hade ätit upp och dukat undan så gick vi upp på rummet och jag gick in och duschade. 
När jag hade ducshat klart så satt jag på mig nya kläder så gick jag in på mitt rum igen.
-Vad gullig du var på bilderna, sa Justin och pekade på foto albumet han hade i knät.
-Tack, sa jag och fnittrade lite.
-Jennah du rodnar, sa Justin.
Jag vände snabbt bort huvudet och började gå mot skrivbordet i stället men jag vart hindrad av två varma armar som slingrades runt min midja.
-Gullunge, viskade Justin i mitt öra sen kysste han mig snabbt på kinden.
Jag la huvudet på hans axel och kollade på honom, hon log ett bländande léende mot mig sen böjde han ner huvudet så det kom närmare mitt.
-Jag älskar dig, sa jag när hans läppar var 1 milimeter ifrån mina, han svarade inte utan tryckte sina läppar hårt mot mina.
Kysssen var perfect som alltid.
---
Efter att Justin hade duschat och gjort sig iordning så var det dags att åka men först så bytte jag tröja till min Lakers tröja.
Justin hade redan på sig en Lakers tröja så vi matchade.
-Är du klar?, frågade han innan vi gick ut ur ytterdörren.
Jag kollade snabbt om jag hade nycklar och mobil.
-Japp, sa jag och han tog min hand sen gick vi och satte oss i bilen som stog på trottoaren brevid gräsmattan.
När vi steg in bak i bilen så satt Kenny och Scooter fram och pratade för fullt.
-Hej, sa dom när vi hade satt på oss bältena.
-Heej, sa vi tillbaks.
-Twist ville med på matchen idag är det okej om han följer med, sa Kenny och jag var tvungen och kolla ifall jag hörde rätt.
Twist? Asso Lil Twist?!
-Är det okej för dig Jennah om Lil Twist hänger med?, frågade Justin och jag nickade.
-OMG!, viskade jag tyst för mig själv.
-Så du är ett Twist fan, sa Justin förvånat.
-Jaa, sa jag.
-Jag trodde jag visste allt om dig har du fler hemlig heter?, frågade Justin och jag nickade.
-Jag är typ hur kär i en killa han är såå snygg och så snäll och omtänksam han är den bästa som finns i hela världen, sa jag med överdrivet drömmande röst.
-Jaha, sa Justin lågt och kollade ner.
-Han gav mig det här armbandet, sa jag och visade armbandet jag hade fått av honom.
Då började han le stort.
-Du skrämde mig där ett tag, sa han och han kramade mig hårt.
-Jag älskar dig, viskade jag i hans öra och han kan log stort.
-Jag älskar dig också shawty, sa han och log mot mig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hur ska det gå på matchen? Dom har ju erkännt att dom är tillsammans så papzen kanske attackerar dom!
Det får ni läsa om i nästa Episode som kommer ut snart jag lovar!

BIIEEBAAH LÖÖÖVE!



     Postat av: elena

fortsätt nuu har längtat efter denna del as mycket


        2011-06-20 / 02:01:01 URL: http://myjustinstorys.blogg.se/


     Postat av: Johanna

mer :d


        2011-06-20 / 09:09:31 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: