Love is in the air- Episode 44

Hon log lite sen la han sig under täcket brevid mig.
Sen la han armarna om mig och jag la huvudet på hans bröstkorg.
-God natt shawty, sa han och kramade mig lite lätt.
-God natt, jag älskar dig, sa jag.
-Älskar dig också, sa han sen somnade jag.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nästa dag vaknade jag över en smäll sen någon som skrek lite lågt.
Jag öppnade direkt ögonen och såg Justin hoppa runt på ett ben och jag började skratta lite trött.
Då vände han sig mot mig.
-Förlåt det var inte mening att väcka dig, sa Justin och kollade på mig.
-Det gör inget, hur mycket är klockan? frågade jag trött och han kollade snabbt på sin mobil.
-Halv nio, sa han.
Jag nickade.
-Vad hände, frågade jag sen.
-Jag gick på toa och när jag kom tillbaks så slog jag tån i sängen, sa han och log lite generat.
-Stackare, sa jag fast skrattade lite.
-Skratta inte, det gjorde ont, sa han och kollade på mig allvarligt eller försökte lättare sagt.
-Aww!, sa jag medans jag ställde mig upp och gick mot honom sen la jag armarna runt halsen på honom.
-Kanske en kyss skulle få dig att må bättre? sa jag och log lite.
Han kollade mig sen la han sina känder på mina kinder och kysste mig passionerat.
Vi fortsatte kyssas och mina händer gled ner till Justins mage och jag drog med naglarna på hans magrutor.
Hans händer gled ner på min rumpa och hans läppar vandrade ner till min hals.
Jag flätade in mina händer i hans hår.
Jag stönade svagt och han gick frammåt ett stag så jag var tvungen att gå bakåt selt plöstligt så går jag in i något och jag ramlar rakt ner i sängen med Justin över mig.
Vi fortsätter kyssas och det började på att bli vildare.
Hans händer gick ner till mitt linne och drog upp det lite.
Vi rullade runt så jag var överst, jag började kyssa honom på halsen.
Mitt uppe i alltihop så knackade det på dörren.
Jag slängde mig av Justin och satte mig brevid honom sen la jag täcket över oss och tog fram min mobil.
-Kom in, ropade jag och in kommer pappa.
-Godmorgon ungar, idag är det en vacker och solig dag, sa han sen drog han upp rullgardinen och det starka ljuset kom in i rummet.
Jag kisade mot ljuset sen la jag huvudet i kudden.
-Det är för ljust! Mina ögon svider!, sa jag och jag hörde både Justin och pappa skratta åt mig.
-Det är frukost snart, var det sista pappa sa innan han gick ut.
När han gick ut så blev det tyst mellan mig och Justin.
Jag funderade på vad som precis hade hänt, vad som hade hänt om inte pappa hade kommit in.
Det verkade som om Justin också tänkte på det.
Jag kollade upp mot honom och han gav mig ett nervöst leende.
-Nej, ska vi gå upp?, frågade jag och han nickade lite.
Jag gick upp och in i walk in closeten och kollade på vad jag skulle kunna ha på mig.
Det fick bli en grå lös-åt sittande tröja med svarta leggins med typ hål i och en skinn jacka. Till det så tog jag mitt korshals band och ett par converse med lite röda detaljer.
Justin tog på sig ljusblå/mörkblå randig tröja, och gråa jeans och gråa sneakers.
Han stog och kollade på mig sen bet han sig i läppen.
-Ska vi gå ner eller? frågade jag och log mot honom.
-Vänta!, sa han och sprang till sin bag han hade med sig.
-Här, sa han och gav en lite låda till mig.
Jag öppnade den försiktigt och det låg två armband i på armbanden så var det datumet när vi blev tillsammans och det stog J på båda.
Han tog det ena och satte fast det runt hans handled och sen tog han det andra och satte det försiktigt runt min handled.
Jag märkte att mitt armband hade något som såg ut som diamanter i bokstaven.
-Justin! Det är jätte fint, jag älskar det!, sa jag och kände mig tårögd.
-Du är det finaste och bästa som någon sin hänt mig, det där är det minsta jag kan ge dig, sa han och kollade rakt in i mina ögon.
Jag kollade in i hand och klev som hyptoniserad av hans vackra bruna ögon.
-Skulle vi gå ner eller?, frågade han och log ett snett léende.
-Ehh...visst, sa jag helt borta och han började skratta.
-Du är så söt, sa han sen smekte han min kind sen böjde han sig ner och jag ställde mig på på tå för att nå upp, jag stängde mina ögon och han gjorde detsamma sen kysste han mig passionerat, en speciell kyss det var så mycket känslor i den.
När vi hade avslutat den så tog han min hand sen gick vi ner på nedervåningen och satte oss vid frukostbordet.
-Jennah du vet att om du ska ha någon frukost så får du ta den själv, sa pappa och log lite mot mig.
Jag suckade och var på väg att resa mig upp men Justin reser sig fortare än mig.
-Jag kan fixa det, sa han sen log han och blinkade åt mig.
-Tack älskling!, sa jag och log mot honom
-Justin, glöm inte att du ska till " Ellen Show " på Torsdag vi måste åka till L.A idag, sa pappa
-Oh, shit det har jag glömt, sa Justin osäkert
Jag fnittrade lite åt han.
-Jennah du gör han scenil, sa Carin och skrattade lite.
Alla började skratta.
-Så L.A?, sa jag och log.
Alla nickade.
-Har vi tid för att hälsa på mamma, Daniel, Alex och alla andra?, frågade jag snälla och kollade på pappa med hundögon.
-Ja men då blir det bara ni två för jag och Carin ska fixa lite för den kommande skivan.
Jag nickade och log mot Justin när han stog vid spisen.
Han vände sig mot mig sen tog han fram en tallrik ur skåpet och la över omeletten på en tallrik sen la han tallriken på bordet framför mig.
-Tack, sa jag och han log.
-Ska inte du ha något? frågade jag.
-Kan inte vi dela?, frågade han.
-Visst,sa jag och kysste honom snabbt.
När vi hade ätit upp frukosten och dukat undan så gick vi upp och jag slog på datorn.
Efter tio minuter så loggade jag in på Skype och såg att Leah var inloggad.
Jag ringde upp henne och hon svarade hur snabbt som helst.
-Hahah! Satt du och väntade eller, sa jag när jag såg Leah.
-Jajamensan, sa hon och gjorde tummen upp.
-Hej föresten, sa hon och skrattade lite.
-Och hej Justin, fortsatte hon efter som Justin satt brevid mig med armen runt mina axlar.
-Hej Leah, sa Justin och vinkade.
-Ni måste veta en sak, sa Leah helt hyper.
-Vad?, frågade jag nyfiket.
Leah vände sig mot någon och dom pratade sen kom helt plöstligt Ryan in i bild.
-RYAN?!, sa vi båda i kör.
-Suprise, sa Ryan och skrattade åt våra förmodligen chokade ansikten.
-Är ni tillsammans?, frågade jag och dom nickade.
-Aww!, sa jag.
-Ryan, Chaz då?, frågade Justin.
-Jag tog med honom hit och han gick ut på dejt med Leah's kusin, sa Ryan och båda skratta.
-Sandra?, frågade jag chokat och Leah nickade medans hon fnissade.
Jag började ochså fnissa.
Efter att vi hade pratat med Leah och Ryan en liten stund till och berättat att vi skulle komma till L.A i kväll, som dom tyckte skulle bli jätte roligt så stängde jag av datorn och ringde mamma och frågade om hon var hemma och det var hon, hon har tydligen ledigt nu.
Hon vart jätte glad över att vi skulle komma dit och hon tyckte att vi skulle sova där också.
Vilket vi sa ja till.
Nu hade jag packat allting och Justin hade varit hem och hämtat packning han med.
-Jag är klar ni så vi kan åka, sa jag till pappa när jag kom ner för trappen.
- Okej, sa pappa sen gick vi ut till bilarna, pappa och Carin skulle åka i en bil medans jag, Justin och Kenny skulle åka i en annan.
I bilen satt Justin lekte med mitt hår medans jag satt och tänkte på hur mitt liv skulle ha varit om jag inte hade träffat Justin, inte lika underbar kan jag säga.
-Vad tänker du på sötnos hör jag Justin viska i mitt öra
-Hur livet skulle ha varit om jag inte hade fått ett brev av min pappa för ungefär ett år sedan, sa jag och log lite mot honom.
-Mitt liv var tråkigt innan jag träffade dig, sa han och la armen över mina axlar och jag la mitt huvud på hans axel.
När det hade varit tyst ett tag så viskade Justin
- Jag tänkte att vi kunde mysa lite idag, i mitt öra lågt så att inte Kenny skulle höra när framme medans han försökte låta sexig och flirtig
-Haha, dream on, sa jag och himlade med ögonen medans jag log.
- Klart jag gör, sa han och skrattade lite sen kysste mig passionerat jag avslutade kyssen när jag kände att det skulle bli vildare.
Jag såg att Kenny kollade på oss i spegeln fram
- Har du det trevligt där framme sa jag och log
- Jadu, ung kärlek kan jag bara säga förresten vi är framme sa han och blinkade åt oss två.
När jag öppnade bildörren, eller rättare sagt Justin öppnade den åt mig så fick jag en härlig känsla innan jag fick massa blixtar mot mig.
-Fan, hur visste dom, visakde jag frustrerat.
- Det är deras jobb, sa Justin medans vi tog två varsin väskor och sprang in till flygplatsen.
Vi hade inte brottom men vi åkte en halvtimme innan, eftersom alla som skulle med flyget redan var där.
Efter att flygplanet hade lyft så satt, jag och Justin och tog kort hade allmänt trevligt.
Mitt i allting så började flygplanen skaka och allting vart svart alla lampor släcktes och fläktarna slutade fungera.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OMB! Vad ska hända?!
Kommentera så får ni veta ;)

FÖRLÅT för dålig och då menar jag DÅLIG uppdatering men vi har inte vetat vad vi skulle skriva och Elelta skriver nästan ingenting längre så det är bara jag (Malin) och Nancy och jag har datorförbud om det är fint väder vilket det har varit hela veckan och Nancy kan inte gå in på blogg.se eller något så hon skrev hälften av detta till mig i mejlen så snäll som hon är! :)

Fortsätt kolla in våran blogg för att veta hur det kommer gå. :D



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-06-05 / 22:09:05 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: elena

jag är nyfiken det får inte hända något dåligt fortsätt


        2011-06-06 / 02:00:56


     Postat av: cajsa

MERMER !!:D

jag ääääääääälskar era noveller !!:dd


        2011-06-06 / 16:52:31 URL: http://luddehlundiin.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: