Love is in the air - Episode 53

Justin tog tag i min tröj kant och sen drog han av mig tröjan, sen rullade vi runt så han var överst och jag drog av honom tröjan.
Snart så hade vi bara underkläder på oss och vi visste båda vad detta skulle leda till men det var något vi hade väntat på rätt tillfälle för och nu var det perfekt.
Vi rullade runt igen och jag var överst, jag kysste honom på hans svagaste punkt halsen och han stönade svagt.
Jag kände något hårt mot mitt lår och förstog va det var men fortsatte ändå.
Och så fortsatte den bästa och undebarast natten i hela mitt liv.
_______________________________________________________________________________________

När jag vaknade på morgonen så hade jag ett tjockt varm täcke över mig, jag öppnade mina ögon och möttes av dom vackraste ögonen i hela världen, jag började skratta lite för att jag blev lite rädd.
-Hej, sa han med sin lena röst och jag log.
Dags ljuset lyste in igenom dom tunna skynkerna som kojan bestog av.
-Hej, sa jag och log lite.
-Tack för igår, sa han med ett léende.
-Är det inte jag som ska säga det?, sa jag.
-Tack för allt, speciellt det sista vi gjorde, sa jag och började skratta åt hur töntigt det lät.
Justin började skratta också.
-Hur mycket är klockan?, frågade jag och sträckte på mig.
-Tolv, sa Justin och jag spärrade upp ögonen.
-Och när skulle du hämta din familj på flygplatsen?, frågade jag sen.
-Ett, sa han och jag tog ett djup andetag.
-Justin varför väckte du mig inte tidigare?, frågade jag.
-För att du såg så vacker ut, sa han och jag rodnade.
-Jag måste ducha, sa jag och drog täcket om mig för att jag tänkte gå upp.
Men Justin drog ner mig igen.
-Det måste jag också, sa han och log retsamt.
-Och det går snabbare om vi duchar tillsammans, sa han och log.
Jag svarade inte men log lite sen gick jag in på badrummet och hoppade in i duschen.
Kort därefter så hör jag dörren öppnas och stängas och någon som flyttar på drapperiet sen känner jag två armar runt min midja och jag ler.
-Du kunde inte låta bli?, sa jag och log.
-Man måste ju ta chansen, viskade han i mitt öra och jag rös.
-Så du tror att du inte kommer få nå fler chanser, sa jag retsamt.
-Man vet ju aldrig, viskade han i mitt öra och jag hörde hur han log.
Jag vände mig mot honom och log.
Han kysste mig mjukt och hans händer vandrade runt på min kropp.
-Vi måste verkligen skynda oss om vi ska hinna, sa jag och han suckade.
När vi var klara så skyndade vi oss och klä på oss och blåsa håret och jag drog på lite mascara.
På vägen till flygplatsen så var jag så otroligt nervös och Justin såg nog att jag var det för han hade handen på mitt lår hela vägen dit förutom när han skulle växla eller svänga.
När vi kom fram så var det några paps men inte så många.
Justin tog min hand och jag hörde att det var några som tog kort.
-Det kommer gå bra, va bara dig själv, sa Justin och klämde min hand lite.
Jag nickade lite och svalde hårt.
När vi kom in på flyplatsen så var det fullt med stressat folk och en del fans.
Medans vi väntade så tog Justin några bilder och skrev några auotgrafer, helt plöstligt så får han syn på någon och han skriver klart autografen sen springer han fram till en man som jag antog var hans pappa och två barn som jag antog var hans syskon.
Justin kramade om alla och lyfte upp tjejen som jag antog var Jazmyn.
Sen gick han fram till mig och log mot mig.
När mannen kom fram som jag vet är Jeremy så log han mot mig.
-Hej, Jeremy, sa han och sträckte fram handen.
-Hej, Jennah, sa jag och tog hans hand och skakade den.
Vi började gå till bilen och Justin's syskon var så söta!
Vi åkte hem till Justin och Patties bil stog på uppfarten och då kom jag på att hon skulle ju hämta Justins mormor och morfar.
Vi klev ut ur bilen och en man och en kvinna kom ut ur huset och Justin sprang fram till dom och kramade dom och han var verkligen lycklig.
Sen gick han fram till mig och la armen över mina axlar.
-Detta är min flickvän Jennah, sa Justin stolt och kollade på mig.
-Ååh så trevlig att träffas Justin har pratat såå mycket om dig, sa kvinnab sen sträckte hon fram handen.
-Diane, sa hon och jag tog hennes hand och skakade den.
-Bruce, sa mannen och jag skakade hans hand också.
När vi hade hälsat klart och Justin hade skrytit lite om mig (:P) så gick vi in i huset.
Allting var undan plockat i köket sen igår och jag antog att det var Pattie som hade gjort det.
Jag kom på att jag måste säga till alla andra där hemma att jag blir kvar här ett tag.
Jag klickade upp ett nytt medelande på telefonen och skrev till Leah
Jag kommer nog inte komma hem förns ikväll eller imorn för jag är på första-gången-träffar-möte :D.
Skrev jag sen skickade jag iväg det.
Jag fick snabbt ett svar tillbaks
Ohhh...jag förstår, good luck!! :D
Jag kollade upp mot Justin som kollade nyfiket över axeln på mig när jag skrev.
Jag knuffade till honom lite och han knuffade till mig och så började vi knuffas till slut så tog han tag i mig och började kittla mig.
-iiiiiiii, sluta, sluta, pep jag fram medans jag skrattade.
Sen hörde jag alla andra skratta åt oss.
-Om du säger att jag är bäst, sa Justin.
-Jag är bäst, sa jag och började skratta.
Efter några timmar så hade vi ätit och Justins familj är så otroligt snälla.
Det började bli ganska sent och jag började bli lite trött.
-Jennah stannar du här inatt?, frågade Pattie och jag tvekade lite.
Jag vill att Justin skulle spendera tid med sin familj själv ovkså.
-Ja det gör hon, sa Justin och jag himlade med ögonen.
-Det verkar som om jag inte har någon talan i det hela, sa jag och log lite.
-Nope, sa Justin och jag skrattade åt honom.
Klockan var tio och Jaxon oxh Jazmyn hade gått och lagt sig för flera timmar sedan.
Jag var ganska trött efter som vi somnade inte förns inatt någon gång.
-Jag går och lägger mig, sa jag och gäspade sen stälde jag mig upp.
-Godnatt allihopa!, sa jag innan jag gick uppför trappen och gick in på toa och borstade tänderna och tog bort mascaran sen gick jag in på Justins rum och bytte om till ett linne och ett par hotpants sen la jag mig under det tjocka varma täcket.
Det kändes ovant att sova utan Justin med jag visste att han snart skulle komm upp för det gjorde han alltid och mycket riktigt efter en kvart kom han in på rummet, han hade redan borstat tänderna.
-Sover du?, viskade han.
-Nej, sa jag lågt.
Han tog av sig tröjan och byxorna sen la han sig i brevid mig och kröp in under täcket.
-Så vad tycker du om min familj än så länge?,frågade han och jag log.
-Jag älskar dom, alla är så snälla och dina små syskon är så söta, sa jag och log.
-Det är bra det för vad jag vet så har du gjort ett väldigt bra intryck på alla andra.
-Det är bara för att du är helt underbar, sa han och jag rodnade.
-Du är så söt när du rodnar, sa Justin och då började jag rodna ännu mer.
Jag kysste honom snabbt sen la jag min på hans bröstkorg och tog ett djupt andetag.
-Godnatt, älskar dig, sa jag och han slingrade sina armar runt om mig.
-Älskar dig också, Sweet Dreams beautiful, sa han sen pussade han mig i pannan.
Jag somade snabbt i hans trygga famn, här kunde jag ligga i en evighet.



     Postat av: amanda

var det här sista delen?


        2011-07-15 / 00:03:06


     Postat av: Kim

Så himla bra uppdatering ni har, e det ok om jag reklamerar om den här novellbloggen på facebook? ;) <3


        2011-07-15 / 02:21:37


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: