Love is in the air - Episode 51

Jag släckte lampan sen somnade jag snabbt.
Jag vaknade av att dörren stängdes in till mitt rum och jag öppnade sömning ögonen.
-Förlåt, hörde Justin säga sen la han sig under täcket och jag vände på mig.
-Hur mycket är klockan?, frågade jag sömnit och la huvudet på hans bröstkorg.
-Halv sju, viskade Justin och jag nickade innan jag snabbt somnade om igen.
_____________________________________________________________________________________

Danny!

Charlie!
-Jennah vakna, hörde jag Justins sammetslena röst säga.
Jag öppnade direkt ögonen och kända en smärta i halsen och i huvudet.
Jag kände också att jag var ganska täppt i näsan
Hur är detta möjligt? Hur kunde jag bli sjuk så snabbt?
-Hur mycket är klockan, sa jag och man hörde att jag var täppt.
-Tio, Hur är det Jennah? Är du sjuk?, frågade Justin oroligt och jag nickade lite.
-Gumman, sa Justin och la sig bakom mig efter som han hade stått framför mig.
-Du kommer också bli sjuk, sa jag.
-Jag bryr mig inte, sa han och på ett sätt så tyckte jag att det var gulligt men ändå onödigt.
Men jag visste att jag inte hade någon åsikt i detta fall.
Jag började att gå upp ur sängen men han drog ner mig igen.
-Vart ska du? Ska jag hämta något åt dig?, frågade han oroligt.
-Justin ta det lungt, jag är bara lite förkyld inte döende, sa jag och han kollade allvarligt på mig.
-Hämta en huvudverks tablett, sa jag och han gick ut ur mitt rum.
Efter 10 minuter så började jag undra vart han tog vägen då öppnades dörren och han kommer in i rummet med en macka, varm choklad och en huvudverks tablett.
-Tack, Justin, sa jag och log tacksamt mot honom.
-Inga problem shawty, sa han sen ställde han grejerna på nattduksbordet.
Jag tog tabletten och svalde ner den med chokladen.
Jag började äta mackan även fast jag hade ont i halsen så åt jag den för att jag var så hungrig.
-Vill du ha en halstablett?, frågade Justin och jag nickade lite.
Han gick och hämtade en och sen gav han den till mig.
Justin satte sig brevid mig och kände på min panna han kollade bekymrat på mig.
-Du har feber, sa han.
Jag suckade.
-Men det blir säkert bättre snart, tabletten tar säker bort febern, sa han och log lite mot mig.
-Jag skulle vilja kyssa sig just nu, sa jag helt plöstligt och sen började jag rodna pga. vad jag sagt.
Justin skrattade lite sen lyfte han upp mitt ansikte.
-Gör det då, sa han och log ett snett léende.
Jag skakade på huvudet.
-Justin, jag är sjuk, sa jag och han log sen tog han tag i mig och förde sitt ansikte närmare mig.
-Jag bryr mig inte, sa han när hans läpper ver 1 cm från mina sen stände vi båda ögonen och han kysste mig passionerat.
Sen åt jag upp min macka och bestämde mig för att gå ner på nedervåningen så jag tog på mig min OnePiece sen satte jag upp håret i en bulle.
Vi gick ner för trappen och in i köket och där satt Carin och pratade i telefon.
Hon såg bekymrad ut och han gjorde ett tecken så att vi skulle stanna här.
När hon hade pratat klart i telefonen så ropade han på pappa som kom och satte sig han också.
-Det var min syster som ringde och hon berättade att hennes söner stal en bil förra veckan och nu har socialen bestämt att dom får välja mellan ungdoms hem eller att bo här och jag sa att dom kunde bo här, men det är bara en lite stund kanske tre månader eller något, sa hon och pappa nickade.
-Det är okej för mig, är det okej för dig Jennah?, frågade han och jag nickade.
-Ja visst, sa jag.
-Är du sjuk?, frågade Carin.
-Lite, men jag känner mig lite bättre, sa jag och log lite.
-Okej, men Danny och Charlie kommer hit imorn, sa hon och jag nickade.
Resten utav dagen så kollade jag och Justin på film och bara latade oss.
-Är det okej om jag sover här inatt?, frågade Justin och jag nickade.
-Visst, men ska du inte umngås med Pattie?, frågade jag och han ryckte på axlarna.
När klockan var tolv så var vi ganska trötta så vi gjorde oss iordning och gick och la oss.
-----
Nästa dag vaknade jag åtta och Justin vaknade typ 10 minuter efter mig.
Det var ganska soligt ute så jag tog på mig ett par svart leggins med slitna hål i och ett vitt linne med ett grått linne över.
Justin bytte om till ett par jeans och en v-halsad tröja som han hade här.
Vi gick ner och gjorde iordning frukost det fick bli pankakor.
Vi gjorde pankakor till pappa och Carin också.
När dom kom ner i köket så hade vi redan ätit upp med vi satt kvar en stund ändå.
-Klockan 12 kommer Danny och Charlie så va hemma då om ni ska någon stans, sa pappa och jag ryckte på axlarna.
Jag mådde bättre idag men jag var fortfarande lite täppt i näsan och lite ont i halsen.
Vi bestämde oss för att vi skulle gå in på TinyChat och överaksa Justins fans.
Deras reaktioner var helt otroliga och Justin var jätte gullig mot sina fans.
När klockan var tio i 12 så hör jag en bil kör upp på våran uppfart, jag kollade snabbt ut genom fönstret och ser två killar komma ut ur en bil och sen en kvinna som jag antog var Carins syster och deras mamma.
Det knackade på dörren och sen hörde jag röster.
Vi gick ner för trappen och där stog en kille som såg ut att vara i 17 års åldern och en som såg ut att var i 15 års åldern.
Vi satte oss och åt och Carins syster var jätte snäll, det var Charlie också men Danny kollade lite läskigt på mig.
När vi hade ätit klart tackade för maten och gick upp till mitt rum Charlie och Danny följde med mig och Justin. 
- Så du är Justin Bieber, min tjej är galen i dig och och speciellt din låt " down to earth " sa Danny han lät snällare än hans blickar mot mig 
- Jaha jag kan skriva en autograf och kanske kan ringa upp och överraska henne Danny tvekade först men sen sa gick han på det.
- är Justin & ~ är Dannys tjej Melissa 


~ Heeeej Danny hur är det i Atlanta jag saknar dig jätte mycket älskling.
- Hej, jo det är skit bra sitter bredvid min tjej Jennah.
~ VA vadå tjej Justin Biebers tjej heter Jennah och förresten så låter du som han ÄR DU OTROGEN ?
- Jag låter som Justin Bieber för jag är ju Justin, jag sitter bredvid din kille vill du snacka med han!
Melissa skrek Justin nästan tappade telefon han hade den nära sig först fast sen var den 1 meter ifrån och det kändes som att hon hade sin mun i vårat öra och skrek.
~ SNACKA MED DANNY, NEJ JAG VILL SNACKA MED DIG JAG ÄLSKAR DIG GUD GUD, down to earth låten den rör verkligen mig :')
- Tack, vi kanske ses nån gång vem vet, jag skickar i alla fall en autograf med Danny nu får du snacka med han sa Justin och gav telefonen till Danny sen satte han sig brevid mig och log.
~ Danny du sa aldrig att du skulle träffa Justin Bieber, vadå har han nån konster eller nåt jag har inte hört talas om den hur kunde du åka dit utan mig, hon bara rabblade ur sig ord och tog ett djupt adetag efter långa meningen
Alla började skratta för vi hade högtalare på men det visste inte hon. 
~ Vem var det, jag hörde nån tjej och varför skrattade du, ni vem det än var ?
- Melissa andas ta det lugnt, det var Jennah och dom som skratta är Justin, Jennah och Charlie och nej det är ingen konsert Justin är Jennah's kille som du kanske vet för du missar ingenting om Justin jag lovar dig mannen hon vet mera om dig än vad du vill veta om dig själv, sa Danny och kollade på Justin och Justin började skratta.
~ TJEJEEEEEEEEEER, JAG SNACKADE MED JUSTIN BIEBER NYSS hörde man Melissa säga till någon annan sen hörde man ett par fjortis skrik
- HAHAHAHAHAHAHA, gumman ni måste lugna ner er
~ va, vänta hörde du det där ?
- nej, gumman vi ALLA hörde dig, aja men jag måste lägga på vi hörs

vi var tysta ett tag typ 1 sekund sen så kunde ingen hålla sig vi skrattade och var lov att ta " luftpaus" 

- Okej, ni är gästerna vad vill ni göra, frågade jag 
- öhm, jag vet inte vad vill ni göra, frågade Charlie 
- Va, va jag vill leka med Jennahs hår .. oj sa jag det högt?!, sa han och skämdes.
- ja och du är för söt, sa jag och gav honom en puss på kinden!
- alright leka med Jennahs hår blir det.
Danny & Charles bara hoppade upp och började rufsa till mitt hår och kittla mig vid magen och rygen till sist som jag besegra dom och kom upp från sängen 
- Oh it's on, sa jag och tog en kudde och slog till alla i huvudet. lyckligt vis så hade jag kuddar i rummet så det räckte till alla. 
vi hade det as kul innan Justin skrek till 
- Justin vad hände har du gjort illa dig, varför ligger du på golvet?, frågade jag förvirrat
- Jag tror jag gjorde illa mig, sa han och kollade smärtsamt på mig.
- Vart då?, frågade jag oroligt. 
- Hjälp mig upp, sa han och sträckte upp handen.
När jag sträckte ut handen så Justin skulle ta tag i den så kände jag hur jag landade mot honom och hur hans armar omringade mig.
- Gotcha! ;)
_________________________________________________________________________________________________
Om ni undrar Drama is comming!!
Kommentera så får ni Episode 52 snabbare! :)

BIEBAH LÖÖVE!!



     Postat av: alice

Jag tycker verkligen om eran novell! ni har jätte bra uppdatering för att vara sommar :D så fortsätt med er grymma novell <3


        2011-07-06 / 20:28:19


     Postat av: cajsa

avgudar era noveller !!<3


        2011-07-08 / 22:20:31 URL: http://luddehlundiin.blogg.se/


     Postat av: Johanna

mer :)


        2011-07-10 / 00:47:52 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Kim

Åhh skriv meeer, så jävla bra! ;) <3 fast jag förstår ju att ni har ett liv o inte vill sitta inne framför datan varje dag hela sommarlovet men tänkte bara säga att eran uppdatering e skit bra så fortsätt så! ;) <3


        2011-07-12 / 05:12:11


     Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


        2011-07-20 / 00:34:11 URL: http://smsalåna.nu


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: