Love is in the air - Episode 50

Jag blinkade förvånat några gånger och Justin började skratta åt mitt ansikts uttryck.
Sen tog han filten, vecklade ut den och la den över mig sen satte/la han sig i fotöljen brevid mig och jag la huvudet på hans bröstkorg han började hålla på med mitt hår och efter ca. 10 minuter somnade jag.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vaknade efter 2timmar och jag kollade upp mot Justin som sov så sött.
Jag bestämde mig för att gå upp så jag försökte ta mig ur Justin's grepp om mig. När jag lyckades så trodde jag att han skulle vakna men det gjorde han inte.
Jag såg dom andra sitta och spela kort lite längre bort så jag gick dit.
-Hej, sa jag och satte mig brevid pappa.
-Hej, har du vaknat nu?, sa han men var fokuserad på korten.
-Nej, du vet jag sover fortfarande, sa jag och började skratta åt mitt dåliga "skämt".
Alla började skratta åt det och pappa knuffade till mig lite lätt. Jag började också spela kort och vi spelade i säkert en timme.
När det var Alfredos tur så såg det ut som han tänkte på annat för han kollade åt ett annat håll.
-Fredo,hallå, det är din tur, sa jag och knäppte med fingrarna framför ögonen på honom.
Jag såg hur han började le och och kollade på alla andra och dom log också.
Jag tänkte precis kolla bakom mig då någon tar tag i mig och skriker.
-AAAAHHHHHH!!!!!!!, skrek jag och alla började skratta och jag hörde ett välbekant skratt.
-JUSTIN!!!, skrek jag och vände mig mot honom.
-Va elak du är!! Du skrämde mig ju!!, sa jag och slog honom på armen.
-AJJJ!!, sa han och tog sig på armen medans han skrattade.
Jag låtsades bli sur och försökte att inte le.
-Ge mig ett leende, sa Justin och log lite mot mig.
Jag försökte att inte le men det var inte lätt. Han började att peta mig på sidan vid midjan och jag började le för att det kittlades.
Han började kittla mig och jag började skratta högt.
-JUUSTIN SLUUUTAA!!, tjöt jag och skrattade.
- Hahaha, du är bara för söt sa Justin och lyfte upp mig så jag satt i hans knä.
Helt plötsligt började pappas mobil ringa.
Han sa några ord och sen la han på.
- Vem var det? frågade jag osäkert 
- Det var Selma svarade han med ett leende.
- Vem är det? frågade jag frågade jag förvirrat.
- Hallå, Selma din och Justins privata lärare, sa pappa och kollade konstigt på mig
- Jaha just det hon .., sa jag efterblivet 
- Du är bara för glömsk ibland, jag är tacksam att du fortfarande kommer ihåg mig, sa pappa och skrattade och då började alla skratta med han.
Jag kände hur jag genast vart röd om kinderna, så jag gick mot det lilla " kylskåpet " som finns i jet'et sen jag tog ut en cola och en macka.
Jag till tvn som finns där och satte mig vid soffan och kollade på " Pretty little liars " efter en stund så kände jag nåt mot min kind.
Det var Justins läppar, han satte sig bredvid mig och tryckte mig mot honom jag kollade upp rakt mot hans ögon vi närmade varandra och precis då så sa Kenny till oss att vi skulle landa så vi fick gå upp och förbereda oss.
Det var fullt med paparazzis över allt.
När vi trängt oss igenom kaoset så satte vi oss i bilen och började åka.
-Justin sover du över hos oss idag igen eller?, frågade pappa från framsätet och Justin kollade på mig.
-Spendera lite tid med din mamma, sa jag till honom och han log mot mig.
-Vill du ha bort mig därifrån?, frågade han retsamt.
-Självklart inte men du kanske behöver spendera lite tid med din mamma också, sa jag och log mot honom.
-Jag ska hem till mig, sa han och Kenny nickade lite.
När vi kom fram till hans hus så gick jag, Justin och Pattie ur bilen.
-Jag kommer snart, sa jag sen gick jag ur bilen med dom.
Pattie låste upp dörren och sen gick vi in och dom tog av sig skorna.
Pattie gick upp på över våningen men sina väskor och Justin stog kvar i hallen.
-Vi ses väll imorn?, sa jag och han nickade.
-Bra, sa jag och log stort sen la jag armarna runt hans hals.
-Jag älskar dig, sa han med låg sammetslen röst och jag log sen förde han sitt huvud närmare mitt och jag stängde mina ögon och snart möttes våra läppar i en mjuk kyss.
Jag avslutade kyssen efter ett tag och sen öppnade jag ögonen och log stort mot Justin som log lika stort.
-jag älskar dig också, sa jag.
Bilen tutade utanför och jag suckade.
-Ses imorn,sa jag sen öppnade jag dörren.
Jag tog ett stog utan för dörren innan Justin drog till baks mig igen sen kramade han mig i en stor kram sen pussade han mig snabbt på munnen och släppte mig men höll fortfarande min hand.
-Hejdå, sa jag och kollade på honom.
-Hejdå shawty, sa han och jag gick men jag höll i hans hand tills jag hade gått så långt så jag var tvungen att släppa.
Jag hörde hur dörren stängdes baksom mig och jag gick in och satte mig i bilen igen.
Vi stannade utan för fårat hus och vi tog våra grejer sen körde Kenny iväg.
Jag gick upp på mitt rum och började packa upp och jag slängde det som behövde tvättas i tvätten sen tog jag en snabbt dusch och sen satte jag på mig mjukis byxor och ett linne.
Jag kollade på klockan och så att den var halv nio på kvällen.
Jag gick ner och satte mig brevid pappa och Carin i soffan.
-Ska vi kolla på film?, frågade Carin och jag nickade.
-Här va? Jag orkar inte gå in i filmrummet, sa jag och log.
-Visst, sa pappa.
-Gå och väl film, sa han och log mot mig.
Jag nickade sen gick jag till film hyllan och kollade runt.
Det fick bli The Tourist med Angelina Jolie och Johnny Depp.
Vi plockade fram godis och sånt sen började vi kolla på filmen.
Mitt i filmen så fick jag ett sms, jag tog upp mobilen och på skärmen står det Justin.
Det stog *Saknar dig min underbara flickvän, jag älskar dig med hela mitt hjärta ♥* jag log stort och började knappa in ett svar *Saknar dig mer, jag älskar dig också mer än du vet om ♥♥* när vi kollat klart på filmen så var jag ganska trött så jag gjorde min iordnign sen gick jag och la mig i sängen
Innan jag släckte lampan så ringde jag Justin
*Hey shawty* svarade Justin och jag log.
*Hej snygging* sa jag och fnittrade.
*Jag kommer inte kunna sova utan dig vid min sida* sa han och jag kunde höra leendet i hans röst.
*Du får hålla ut* sa jag och log jag med.
*Bli inte förvånad om jag ligger brevid dig imorn* sa han och jag började skratta men avbröts av en gäspning.
*Jag ska sova nu, god natt, älskar dig* sa jag och log lite.
*Godnatt älsklig dröm om mig, jag älskar dig också* sa han sen la vi på.
Jag släckte lampan sen somnade jag snabbt.
Jag vaknade av att dörren stängdes in till mitt rum och jag öppnade sömning ögonen.
-Förlåt, hörde Justin säga sen la han sig under täcket och jag vände på mig.
-Hur mycket är klockan?, frågade jag sömnit och la huvudet på hans bröstkorg.
-Halv sju, viskade Justin och jag nickade innan jag snabbt somnade om igen.
_________________________________________________________________________________________

Så detta var episode 50 och jag ville bara fråga: vad har hänt med kommentarerna?! Jag vet att vi har haft ganska dålig uppdatering och att vi förlorat läsare men när vi la upp 49an så fick vi bara en kommentar.
Självklart är jag jätta glad över den kommentaren men är det ens någon som läser?!

BIEBAH LÖÖVVE!



     Postat av: Sandra

Jag läser :D Novellen är as bra, och ni/du får inte avsluta den. :)


        2011-07-04 / 15:13:58 URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/


     Postat av: Nathalie

Jag läser oxå :D ni e jätte duktiga snälla skriv fler noveller!


        2012-09-12 / 17:27:27


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: