Love is in the air - Episode 5

Justin's perspektiv
Guud vad snygg hon är, men sluta Justin du älskar ju Selena, men Jennah verkar så snäll.
Det var som en djävul och en ängel stog på mina axlar, frågan var vilken var ängeln och vilken var djävulen...
____________________________________________________________________________________
När vi ätit klart så skulle vi kolla på film. Selena och Jennah verkade komma bra överens.
Varje gång jag kollade på Jennah så kände jag mig annorlunda än vad jag brukar känna för tjejer,
jag hade inte ens känt så här för Selena.
Vi bestämde oss för att kolla på filmen ``Grown ups´´

Jag satte mig brevid selena i en utav sofforna/fotöljerna i det stora bio rummet


När vi började kolla på filmen så var alla så inne i filmen, förutom jag.
Jag så i ögon vrån hur Jennah reste sig upp och gick, jag hade inte fått chansen att prata med henne så jag smög ut ur ``Biorummet´´
och gick efter henne.
Jag såg hur hon kollade bak på mig och stannade.
-Vad är det? Frågade hon med sin gudomliga röst och vände sig mot mig.
-Jag vill prata, lära känna dig lite. Sa jag och log lite
-Jaha! Men jag ska på toa! Sa hon och lät lite irriterad.
-Men jag kan följa med dig. Sa jag flörtigt och log.
-HAHA! Justin det där kan du drömma om. Sa hon mer irriterad denna gång.
-Never say never right? Sa jag
-Justin hur kan du stå här och flörta med mig när du är tillsammans med Selena? Frågade Jennah och hon hade faktiskt rätt, jag visste inte vad jag skulle säga så jag stog där som ett fån och bara skämdes, för hon hade ju rätt. Men ändå jag kändes det så rätt att flirta med Jennah. Jag ``klippte´´ snabbt bort tankarna och märkte att hon inte stog där längre, hur länge hade jag stått här igentligen?!
Jag gick till köket och satte mig ner. Det var fotografier på Jennah när hon var liten. hon var lika söt som hon är nu.
Jag hörde steg närma sig, Jag vände mig om långsamt. Det var Jennah som kom.
-Förföljer du mig nu också? sa hon
-Nej, sa jag lite ledsamt
-Är du ledsen? frågade hon
jag svarade inte på frågan.
-okej,okej jag ska inte vara kaxig förlåt mig. sa hon
Igentligen var jag inte ledsen över det utan att jag inte visste vad jag skulle göra. Första gången jag såg Jennah så kände jag lyckan sprida sig i kroppen och det pirrar i magen varje gång hon ler, men Selena gör mig också lycklig men inte på samma sett, ibland har jag fått en känsla av att hon bara vill få mig i sängen eller något.
Jag visste inte vad som va rätt eller vad som va fel.
_______________________________________________________________________________________________________________
Det där va femman! Jag har fått hjälp av min kompis Elelta mylifeaseleltaa.blogg.se <---- Hennes blogg! Hon ska hjälpa mig att skriva när jag inte har tid för jag har ganska mycket att plugga till även fast det är sportlov...men jag hoppas att ni gillar denna episode och dom andra också såklart ;D Ge mig gärna tips om hur jag kan förbättra novellen och tips om vad som ska hända för jag har typ idé brist nu :P Vi får se om Elelta hittar på något bra! :D

BIEEBAHH LÖÖÖVEE!!!
 



     Postat av: Madde

Skulle inte ändra på nåt du skriver så bra!


        2011-03-01 / 18:54:24


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: