Love is in the air - Episode 4

Han kollade på mig chokat men sedan log han ett stort leende och kramade mig en gång till.
_____________________________________________________________________________________

(Låtsas att det är Jennah och Scooter)

När vi hade pratat om min uppväxt och sånt ett långt tag upptäckte jag att det började skymma ute, jag kollade snabbt på klockan på mobilen och såg att den va ungerfär halv sju.
Helt plöstligt ringde det på dörren och Scooter gick och uppna dörren, jag hörde dom prata i hallen sen hörde jag pratet komma närmare jag kollade i dörruppningen mella hallen och vardagsrummet, där stog sex personer.
Jag visste exakt vilka det var, mina kompisar Leah, Amanda och Nicole är ju världens största bieberfans, jag var jämt tvungen och höra på deras tjat om bieberpojken, ibland undrade jag om jag var den ända normala utav mina kompisar.
Iallafall dom som stog där var Justin Bieber, Selena Gomez, Jaden Smith sen stog Justins mamma där också Pattie Ma...nånting...dom andra tror jag jag kommer ihåg som Kenny och Dan.
Jag gick långt in i mitt minne för att komma på alla namnen men tillslut så kom jag ihåg dom.
Scooter gick fram till mig och kollade på dom andra och sa
-Det här är Jennah och hon är min...ehh...dotter. Sa han tveksamt
Alla kollade chokat på Scooter, men sedan så log Pattie och sa
- Men gud va trevligt att träffas Jennah, men Scooter varför har du inte berättat att du har en dotter förut. Sa Pattie.
- Jag vet inte riktigt men jag är glad att hon är här nu. Sa han och log mot mig.
När chocken lagt sig så hälsade alla och dom va jätte trevliga, dom skulle tydligen sova här.
Carin kom och sa att det var mat så vi gick in i köket och åt.
Under middagen så satt jag mest tyst blyg som jag var, Justin satt brevid mig och jag såg att han kollade på mig ibland och bet sig i läppen.
Jag fattade inte, han va tilsammans med Selena?!
Justin's perspektiv
Guud vad snygg hon är, men sluta Justin du älskar ju Selena, men Jennah verkar så snäll.
Det var som en djävul och en ängel stog på mina axlar, frågan var vilken var ängeln och vilken var djävulen...
__________________________________________________________________________________
Dam dam dam...det verkar som om Justin inte vet vad han ska göra! :S
Jag ber såå hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på länge men nu kom det ett inlägg ni kommer och då LOVAR jag ni KOMMER få en ny episode på måndag eller tisdag...eller varför inte båda dagarna?! :P

BIEEBBAHH LÖÖÖVEE!




     Postat av: Elelta BiebeR

Hahah heter hon Carin ko??;D<3



BELIEBERS


        2011-02-27 / 13:41:35 URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: