Love is in the air - Episode 3

Jag vaknade när dom sa att vi skulle sätta på oss bälterna, när vi va på fast mark så ställde jag mig upp på stela ben för att jag hade suttit så länge.
När jag kom ut från flygplanet började jag leta efter någon skylt eller något till slut så knackar någen mig på axeln. Jag vänder mig om och ser...
___________________________________________________________________________________

En man som hade mörk brunt kort hår och brevid honom står en kort kvinna med mörkt medel långt hår.

-Jennah? Frågade mannen

-Aa. Sa jag

-Hej! Jag är Scott men du kan kalla mig Scooter och ja...jag är din pappa. Sa mannen som visade sig vara min pappa.

-Det här är Carin min flickvän. Sa Scooter

-Hej. Pep jag fram lite blygt

-Vad trevligt att du ville komma, Scooter har verkligen velat träffa dig i evigheter. Sa Carin som hon nu hette, hon verkade jätte snäll.



-Men ska vi ta och åka så får vi prata mer när vi kommer hem? Sa Scooter

Jag nickade bara. När vi satt i bilen så slog det mig.

-Är inte du Justin Bieber's manager? Frågade jag

-Haha! Joo jag undrade hur lång tid det skulle ta innan du kom på det.

-Coolt! Sa jag tyst för mig själv

-Har du Bieber fever? Frågade Scooter

-Nej...men mina kompisar har. Sa jag

-Vad bra för du kommer ju träffa honom någon gång under veckan och då är det ja bra att du inte står där och skriker när du ser honom. Sa han och skrattade lite

-Men han är jätte snäll. La Carin till som hade varit tyst hela vägen.

-Det tror jag nog. Sa jag och log.

När vi va framma vid huset så tappade jag hakan.
Huset var nog det största jag någon sin sett, Scooter och Carin skrattade när dom såg hur jag reagerade.
Carin visade mig vart jag skulle sova och vart badrummet låg och hela huset, det var vääldigt stort!




Rummet jag skulle få sova i va jätte stort och i mitten av rummet stog det en svart stor säng, annars var rummet ganska tomt men jag antog att dom inte andvände det så mycket.



Jag började packa upp och efter det gick jag ner för trappan till köket där Carin och Scooter var.



Dom höll på och lagade mat. Jag satte mig på en utav dom höga stolarna.

-Vad tycker du om huset än så länge? Frågade Scooter och log

-Det är väldigt fint! Sa jag

-Vad bra! Sa han

-Jag kan ta över maten så får ni prata i fred. Sa Carin och log mot oss.

Vi gick in i vardagsrummet och satte oss i soffan

(Soffan syns inte men låtsas att det är en röd soffa som är där!)

-Såå. Sa Scooter

-Vart ska jag börja, jag och din mamma va ihop ett tag och vi kanske inte va försiktiga nog, när hon fick redan på att jag skulle flytta till Atlanta så blev hon jätte sur och jag visste inte varför men sen så fick jag reda på att hon var gravid och jag ringde henne men hon ville inte att jag skulle prata med henne mer...Sa Scooter och tog en paus han va tårögd och jag kände att jag också var det.

-Jag har försökt i många år att få träffa dig men din mamma har alltid sagt något i stil med att du var för ung för att veta. Sa han.

-Jag är såå glad att du ville flyga hit och träffa mig och jag hoppas att du inte är arg på mig eller något. Sa han och grät nästan.

Jag va så rörd av det han hade sagt att han bara kramade honom, han besvarade min kram.

-Jag är inte arg på dig, bara lite på mamma för att hon inte hade berättat något för mig. Viskade jag fram och han kramade mig hårt.

-Min älskade dotter. Viskade Scooter

-Pappa. Sa jag, det kändes konstigt att säga det men ändå bra på något sätt.

Han kollade på mig chokat men sedan log han ett stort leende och kramade mig en gång till.
_______________________________________________________________________________________________
Vad roligt att hon äntligen har träffat sin pappa! Justin kommer komma in i Episode 4 som jag troligtvis kommer lägga upp imorn :D Ni får gärna tipsa om min blogg om ni vill!! :D



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: