Love is in the air - Episode 2

När jag kom hem efter att jag hade lämnat tillbaks kortet så va klockan 22.30.

Jag gick och satte på mig pyjamas och borstade tänderna den gick jag och la mig.

Imorn skulle jag till ATL och träffa min riktiga pappa som jag alldrig träffat. Undra hur det skulle bli...

__________________________________________________________________________________

Jag vaknade av att alarmet pep, det betydde alltså att klockan va tio. När jag hade vaknat upp lite hoppade jag in i duschen, när jag var klar klädde jag på mig, det va mulet ute och det såg ut som det skulle börja regna när som helst


Sen blåste jag håret och smetade på mascara, sen gick jag ner och åt flingor till frukost. Jag ringde mamma igår och berättade att jag hade läst brevet och att jag hade bestämt mig för att åka dit, mamma va lite tveksam men lät mig åka. Jag va lite sur att mamma inte hade berättat för mig om detta, men jag tänkte fråga henne varför hon inte hade berättat detta förut när hon och jag kommer hem. Vi hade bestämt att jag skulle stanna i Atlanta i en vecka så att jag slipper vara ensam hemma.
När jag hade ätit klart kollade jag på klockan och såg att det va halv tolv, jag satte på mig mina skor och sen tog jag min handväska och resväska och jag över till Daniel som skulle sjutsa mig till flygplatsen som låg en timme här ifrån så vi hade ganska bråttom.
När jag kom fram till Daniels hus så såg jag att han va på väg ut till bilen
-DANIEL! Ropade jag
-Skynda dig! Sa han
Jag sprang fram till bilen och la in min resväska i bagaget(?!)
Sen började vi rulla till flyplatsen, jag satte på radion och dom spelade Justin Bieber - Pray jag gillade Justin men den låten va verkligen jätte bra! Jag satt och sjöng med lite.

*En timme senare*
Nu va vi entligen framme vid flygplatsen och klockan va kvart i ett?!?! Trafiken va hemsk mitt på dagen ibland.
Jag sa hejdå till Daniel tog min resväska och sprang det fortaste jag kunde och hämtade min biljett, checkade in min resväska och sen sprang jag till incheckningen.
När jag äntligen satt på planet så tog jag mina Lakers hörurar



Jag satte på Drake - Over. Jag somnade djupt in i Drake's texter.

*Framme i Atlanta*
Jag vaknade när dom sa att vi skulle sätta på oss bälterna, när vi va på fast mark så ställde jag mig upp på stela ben för att jag hade suttit så länge.
När jag kom ut från flygplanet började jag leta efter någon skylt eller något till slut så knackar någen mig på axeln. Jag vänder mig om och ser...
___________________________________________________________________________________
Förlåt för att jag inte har skrivit på länge! Men det är så mycket i skolan just nu, men på sportlovet så kommer jag skriva mycket! Jag vill säga tack till
http://anderssonnn.blogg.se/ som fixade designen till bloggen! :D <3



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: