People change, but love remains - Chapter 50

-Vart är hon då?, frågade jag retsamt och han log.
-Här rakt framför mig, sa Justin och lyfte över mig så jag satt gränsle över honom.
Han placerade sina händer på min rumpa sen kysste han mig passionerat och jag besvarade den.
Han började kyssa mig på halsen och nafsade lite i min örsnibb.
Vi förflyttade oss från badrummet till sovrummet där det var fler ljus och massa rosblad.
Och där började den vildaste natten som någon någonsin upplevt.
___________________________________________________________________________________

Jag vaknade av att någons telefon ringde.
Jag suckade och drog täcker över huvudet och mummlade.
-Stäng av skiten!
-mmm, fick jag som svar, Justin började röra på sig och sen hörde jag honom säga.
-Vad är det?, svarade han trött och irriterat.
-mmh...mm, okej, hejdå...nejdå, bra hejdå, sa han sen la han sig ner igen och suckade.
-Vi åker till Colorado ikväll...tydligen, sa Justin och lät lite nedstämd.
-Aww, men du kommer ju snart tillbaks hit igen, sa jag och han nickade.
Han la sina armar runt mig.
-Klockan är tjugo över två, sa han och jag röck till.
-Wow, vi knaske borde göra oss iordning då, sa jag och tänkte gå upp.
-Nej, vi har det så mysigt här, sa han och höll fast mig.
-Herre gud Justin, när somnade vi? typ 3-4-5? och du har fortfarande inte fått nog, sa jag och skrattade.
-Man kan inte få nog av dig, sa han och log.
-Men jag går och duschar,sa jag och gick in på badrummet.
När jag kom in på badrummet och kollade mig snabbt i spegeln såg jag har min hals såg ut.
-What tha...


Jag hoppade in i dushen och några minuter senare kom Justin in.
-Vilket mästervärk, sa han och strök mig på halsen.
-Well, du har ju faktiskt också några.




När vi kom hem till Justins mormor och morfar så åt vi brunch och efter ett tag kom Ryan, Laura, Chaz, Nolan och vi skulle säga hejdå, mamma och pappa sa jag hejdå till igår.
Det är alltid lika bra att  säga hejdå för man vet inte när man ses sen igen.
-Jag ringer när vi kommer fram, vi ses, sa jag till Ryan och Laura sen kramade jag dom hårt och Chaz och Nolan lika hårt.
-Kommer sakna er guys, sa jag och skrattade.
-Vi kommer sakna er också ! Svarade dom och log lite. Laura stog snett framför Ryan med hans händer placerade på hennes mage.
Jag log mot dom Justin tog min hand och flätade samman våra fingrar jag tog tag i min resväska och vinkade hejdå och vi gick mot bilen Chanie fick sitta i baksätet och jag och Justin satte oss fram.
-dom är så fina, sa jag när Justin körde iväg.
-Vilka?
-Dina kompisar, dom behandlar mig verkligen som en prinsessa !
-Det är för att du är en prinsessa shawty, sa Justin och skrattade lite. Jag la min hand på hans lår och han kollade på mig sen log vi.
-Så hur känns det att vara 18? frågade jag.
-Jo, det är väl precis likadant. Förutom att det är ett år mindre kvar tills jag blir 21.
Jag skrattade lite och sedan började en låt spelas på radion och Justin höjde volymen.
Det var jason derulo- it girl. Justin satt och små sjöng lite.
När vi kom till Londons flygplats så körde vi runt så vi kom fram till flygplanet och klev ur bilen.
När vi kom fram till dom andra så sa Alfredo
-Sen när får han köra din bil?
-Sen...jag vet inte, sa jag.
Jag tyckte synd om den personen som skulle få köra hem bilen till LA, men den personen skulle nog få mycket betalt iaf.
Vi satte oss på flyget och efter ett tag lyfte vi.
Jag och Justin var helt flummiga hela tiden.
När vi kom fram till Colorado så låg det snö över allt och jag log stort.
Vi gick av planet och på håll såg jag papz fast bakom en avspärrning.
Dom andra skulle ta våra väskor så vi behövde inte göra det.
Jag gick före Justin och plöstligt känner jag något kallt mot min nacke.
Jag skrek till och vände mig om och Justin står och gap skrattar.
Jag tog upp snö och kastade på honom.
och där bröt vårat snöbollskrig ut.
Vi gick förbi papzen påväg till Kennys bil och Justin hade sin arm på mina axlar.
Mitt hår var dyng surt och mina kläder också.
Justin var också blöt men inte lika mycket.
Papzen var inte så dryga som dom brukar vara så vi kunde faktiskt prata med dom nu.
-Justin, vart är chaine?
-Kenny har henne.
-Hur mår ni idag?
-Vi mår jätte bra, sa jag.
Vi tog oss till bilen och hoppade in.
På vägen till hotellet så började jag frysa svin mycket och hackade tänder.
-Kenny höjer du värmen?, frågade Justin samtidigt som han försökte värma mig.
När vi kom fram till hotellet så skyndade vi oss in och fick våran nyckel.
Näst högst upp var rummet och vi ställde oss i hissen.
Våra väskor var redan inne på rummet.
När vi klev ut ur hissen lyfte Justin upp mig i sin famn och jag höll i Chanie.
och vi kom in i rummet så släppte jag ner Chanie och Justin fortsatte att bära mig till badrummet sen stängde han dörren och la mig i badkaret och satte på duschen.
När det varma vattnet kom på mig så rös jag till utav omväxlingen från kallt till varmt.
Justin tog av sig tröjan och byxorna och satte sig i badkaret med mig.
-Fryser du fortfarande frågade Justin efter att tag då jag satt i hans knä.
Jag nickade svagt.
-På läpparna, sa jag och log lite.
-Det kan jag fixa, sa han och pressade sina mjuka läppar mot mina, hans läpper mot mina, det är så det ska vara.
Vi gick och la oss efter att vi hade gjort iordning oss och matat Chanie.
Klockan var elva och precis när vi lagt oss öppnades dörren och Pattie kom in.
-Jag skulle bara på minna er om att Kenny kommer och väcker er klockan 10 kanske 11 imorn, sa hon och vi nickade.
-Bra, godnatt, sa hon.
-Godnatt, sa vi och sen gick hon ut.
-Har hon nyckel till vårt rum?, sa Justin och jag ryckte på axlarna.
-Antar det.
-Fuck! Då kan ju hon komma in när som helt, och sen kommer jag få höra det där pratet om at skydda sig och bla bla bla kondom bla bla bla, sa han och jag skrattade.
-Nej, hon vet att jag tar p-piller, sa jag.
-Jahaa...,sa han och andades ut.
-Sov nu, sa jag och la mig på hans bröstkorg.
-Älskar dig.
-Älskar dig också, sa jag sen somnade vi.
-Vakna nu ungar!!, skrek en röst och jag drog täcket över huvudet och la mitt huvud vid nacken på Justin.
-Gå din väg, mummlade Justin och Kenny suckade.
-Kom igen nu, ni har en intervju om två timmar och ikväll ska ni på gala, till och med Chanie är uppe, sa han och jag suckade.
-Jag orkar inte..., mummlade jag och Justin kramade om mig.
-Jaja, gå nu vi kommer inte somna om, sa Justin.
-Bra, jag ringer snart för att kolla till det, sa han och vi mmade båda två.
-Godmorgon sweetie, sa Justin och smekte mig på ryggen.
-Godmorgon, sa jag och lyfte på huvudet för att kolla på honom.
Hans varma bruna ögon som kollade intensivt på mig, hans perfekt formade läppar, hans morgon frisyr och hans rosiga kinder som han hade på morgonen.Han smekte mig på kinden.
-Du är så jävla underbar, jag har fått så många chanser, fler än vad jag förkänat och ändå vill du fortfarande ha mig, sa han och jag log.
-Du vet, det kommer alltid finns den där personen som man går tillbaks till gång på gång efter som man kan inte vara utan personen, det är bara så, jag kan inte vara utan dig, sa jag och han log.
-Älskar dig mest i hela världen, sa han och jag log generat.
-Älskar dig också, sa jag och han kramade mig.
-Nej, det är bäst att vi sätter fart, sa jag och tänkte släppa honom men han tröck mig närmare honom.
Han pussade mig i pannan sen släppte han mig.Jag gick upp och gick in i badrummet och låste dörren för att retas med honom.
Jag duschade snabbt och när jag var klar så hörde jag att han försökte få upp dörren men det gick inte så bra för han svärde där sig själv.Jag tog en handduk och sen låste jag upp dörren och gick ut.
-Gör det bra för dig?, frågade jag och skrattade.
-Asså du är så elak ibland, sa han och la sig ner på golvet med en skruvmejsel i handen.
-Puss på dig också, sa jag och tänkte gå därifrån.
-Hallå, vart ska du någon stans, sa Justin som hade kommit på fötter och höll nu fast mig.
-Ta på mig kläder kanske, sa jag och han skakade på huvudet.
-Du kan ju gå sådär hela dagen, sa han och bet sig i läppen.
-You wish, sa jag och han nickade.
-Fast kanske utan den här, sa han och drog bort handduken.
-Jasså du, sa jag och gick in för en kyss och precis när våra läppar var 2 millimeter ifrån varandra så puttade jag bort honom.
-Fast nej, sa jag sen tog jag handduken och gick iväg.
Jag hörde vattnet sättas på och Justins telefon började ringa.
-Hallå?, sa jag och Kenny skrattade.
-Så jag fick upp er iallafall, eller sover den lata än?
-Nej, han är också vaken, sa jag och skrattade.
-Så bra då, se till att vara nere i lobbyn vid halv 12.
-Yess, hejdå, sa jag sen la vi på.
Jag tog på mig ett svart linne med en grå kofta över och ett par Jeans.
Jag tog bara foundation på halsen där jag hade sugmärkena kvar och lite mascara.
Jag tog ett kort på mig och la ut på Twitter också.


"Stay Natural"

När vi kom till stället där intervjuen skulle vara så vart jag sminkad och fick en klänning som jag skulle sätta på mig.När det var tio minuter kvar tills vi skulle ut på scen så satte vi oss i en utav sofforna bakom scenen och väntade.
-Och nu välkommnar vi ut Justin Bieber och Ariana Butler!
Vi gick ut och satte oss i soffan och log.
-Välkommen hit, sa tjejen och log stort med sina krit vita tänder.
-Tack, sa vi båda och log.
-Jag måste bara säga att ni är sjukt söta tilsammans, sa hon och det kom upp en bild från snöbollskriget igår.
Vi skrattade lite åt bilden som såg otroligt löjiga ut.
-Så hur är det med er?
-Det är bra, vi har vait hemma i Stratford några dagar nu och sen ska vi stanna här tills i övermorn tror jag, sa
Justin och jag nickade.
-Så vi måste prata om den här bilden, sa tjejen och det kom upp en bild när Jstin vinkar mot papzen och fansen.
-Varför har du dina byxor så långt ner?
-Jag vet inte..., sa Justin och ryckte på axlarna.
-Säger du aldrig åt honom?
-Tro mig jag gör det typ varje dag men han lyssnar inte på mig, sa jag och log.
-Hur kan du sen gå men byxorna så långt nere, är det inte obekvämt?
-Man måste lära sig att gå på det rätta viset.
-Och men Ariana, du släpper ditt album i början på April och vad kan folk förvänta sig?
-Euh, det är mitt första album så jag har föröskt och andvänt min kreativitet till att skriva dom bästa låtarna. Mer än så får jag inte berätta.Men om man vill få ett smakprov så kommer jag uppträda på AspenAwards (kom inte på nå bättre) idag men en hemlig gäst, sa jag och publiken jublade.
-Så hur länge har ni varit tillsammans nu?
- 9 Månader, sa Justin och log.
-Men ni har kännt varandra...hur länge?
-Sen vi jag var 3 och han var 4 tror jag.
-Aww!, men ni har en lägenhet tillsammans och en hund visst?
-Yeah, sa han och log ännu större.
-Men vad tycker ni? Ska vi ta ut den lilla hunden?, frågade tjejen publiken och dom jublade.
Kenny kom in bärandes på Chanie och satte henne i mitt knä.
-Aww!, vad söt hon är!, hur gammal är hon?
-Hon är 3-4 månader, sa jag och klappade henne.
-Och vad heter hon?
-Chanie.
Vi pratade lite till och så.
-Och sist sa hon och kollade upp i taket där en mistel kom ner firandes.
-Det är inte ens jul nu, sa Jusitn och kollade förvirrat på henne.
-Äh! I Colorado är det jul året om.
-Du vet vad som måste göras, sa hon och Justin vände sig mot mig och kysste mig passionerat men snabbt.



-Aww! Det var allt för idag, vi ses imorgon, hejdå!, sa tjejen och vi vinkade också hejdå.
När vi kom bakom scenen så var det bara att byta om och sen åka tillbaks till hotellet där det var dags för skola.
Vi satt i ett uppehållsrum där bara vi som var med Justin kunde komma in i och alla som var med till Colorado var där inne.
-Karolynn våran lärare gav oss matte uppgifter som vi skulle lösa och efter som mitt bästa ämne är just Matte så vart jag klar ganska snabbt.
-Asso jag fattar ju fan inget, sa Justin frustrerat.
-Hjälper du honom?, frågade Karolynn och jag nickade.
-Såhär, du tar X multiplicerat med Y dividerat med 12, sen tar då tolv gånger pi som är 3,13, och sen så...
-Vänta, Vänta, sa jag fattar inget fortfarande, sa han och jag himmlade med ögonen.
-Vem är det nu som är blondie, mummlade jag och han började peta mig i sidan så att det kittlades.
-Sluta, gör dina matte uppgifter istället.
-Men jag fattar ju inget, sa han.
Karolynn fick hjälpa honom och efter en halvtimme fattade han.
-OMG! Han fattar, det är ett freakin mirakel! Aplåder allihopa, efter en halvtimme klarade Justin en uppgift!, sa jag och alla skrattade och applåderade.
-Din lilla, sa han och slog ihop boken och började jaga mig.
-Jstin nu kommer du och fortsätter jobba!, sa Pattie strängt och han stannade.
-Jaja, sa han och satte sig ner i soffan igen.
Jag satte mig brevid honom och han ignorerade mig hela tiden.
Dom flest ur crewethade gått och Karolynn också, Pattie var kvar för att se att Justin gjorde uppgifterna.
-Jag ska bara gå och hämta mer kaffe, jobba på, sa hon och när hon hade gått ut ur dörren så sa jag
-Är du sur?
Han fortsatte ignorera mig.
-Okej, det jag sa kanske inte var så snällt men du behöver inte bete dig som en bitch och ignorera mig för det är inte schysst, sa jag och han vände sig om.
-Okej då, sa han och log lite.
-Förlåt, sa vi samtidigt och log.
Han kysste mig och jag besvarade den.
-Se du, det blir bättre om man inte igorerar en person, utan red ut det istället, sa Pattie och vi kollade förvånat på henne.
-Skulle inte du hämta kaffe?, frågade Justin förvirrat.
-Men jag hörde vad ni sa och blev lite nyfiken, sa hon och jag log.
Vi gick upp på rummet och övade inför framträdandet efter som Justin var den hemliga personen jag skulle uppträda med. Efter ganska mycket hårdträning så fick Justin ett sms *kom till lobbyn om en kvart så ses vi där, vi åker till arenan och tränar där*
-Vem var det? frågade jag.
- Scooter, vi skulle träffas i lobbyn om en kvart så skulle vi åka till arenan och träna.
-Okej, vad ska du ha på dig?
-Carin och Ryan har bestämmt till mig, dudå?
-De får du se ! sa jag och kysste honom snabbt.
Jag gick och tog ett äpple och satte på mig ett par mjukisbyxor och en av Justins tjocktröjor, eftersom att jag bara tränat i ett linne. Sen gick jag tillbaka till Justin.
-Vilken snygg tröja, jag har en precis likadan ! sa Justin och skrattade lite, jag svarade inte utan himlade med ögonen och satte mig ner brevid honom och lutade huvudet mot armstödet och la upp mina ben i hans knä.
-Ska vi gå ner? frågade jag Justin.
-Okej, vi gick och satte på oss jacka och skor kollade så att mobilen var med och nycklarna så gick vi mot hissen. Scooter Pattie och Kenny var redan nere i lobbyn.
-Ska vi bege oss mot arenan? frågade Scooter.
-Visst,svarade vi och vi gick ut mot bilen. När vi nästan var framme så fick jag ett mms från Laura.
*Stella mår bra, lite ivrig ut bara. Allt gick bra och så. Men vi måste stanna på sjukhuset minst en vecka eftersom att hon var så tidig. Älskar dig bästis. Puss!*

________________________________________________________________________________

Hope u like it ! Jag(Cajsa) och malin har skrivit ungefär lika mycket. Hon har skrivit lite mer än jag. Men den här kvällen är mina fingrar på skrivar humör så ikväll blir det julmust julmusik lite godis och skrivandet !:) Minst åtta kommentarer från olika IP adresser!




     Postat av: M

Grymt bra!


        2011-12-22 / 21:23:50


     Postat av: amanda

skit bra!


        2011-12-22 / 21:44:38


     Postat av: Johanna

grymt :D


        2011-12-22 / 21:47:37 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Cissi

Tänkte bara säga att er blogg är grymt fin och ni har skrivit jätte bra noveller. Brukar inte kommentera så mycket på JB-novellbloggarna jag läser eftersom att jag inte är ett fan. Jag läser bara dem eftersom att det är brist på Tokio Hotel noveller och för att dem är bra. Så jag hoppas att ni kommer fortsätta skriva även när denna novell nått sitt slut :)


        2011-12-22 / 21:49:11 URL: http://kaulitzbrothersforever.blogg.se/


     Postat av: matilda

bra! :D


        2011-12-22 / 21:51:09 URL: http://thepoint.devote.se


     Postat av: Cherry ♥

Jättebra skrivet :DD ♥♥♥


        2011-12-22 / 22:20:33


     Postat av: cecilia

braaaaaa


        2011-12-23 / 08:49:06


     Postat av: agnes

as bra as always


        2011-12-23 / 09:28:04 URL: http://happyandlove.blogg.se/


     Postat av: Anonym

as bra meeer!!


        2011-12-25 / 20:41:50


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: