People change, but love remains - Chapter 48

-Helt otroligt att du fortfarande rodnar efter snart ett år med mig, sa han och jag skrattade också.
-Jag blir alltid överaskad över det du säger, sa jag och kollade upp på honom.
-Jag är full av överaskningar, sa han och vi började skratta.
Han tog upp några grejer som låg på bordet och jag såg att det var ringen, halsbandet och armbandet.
Han tog på mig allt och sen log han.
-Älskar dig, sa han och jag log.
-Älskar dig också, sa jag och kysste honom passionerat.
Han besvarade kyssen och jag började le lite men inte så det förstörde kyssen.
Jag vet inte vad den här killen gör med mig, men en sak som är säker är att han gör mig galen.
______________________________________________________________________________________________

Jag måste ha somnat på soffan i går kväll för jag vaknade där. Men utan Justin. Jag tog upp en av våra mobiler vet inte vilkens det var eftersom att våra låg brevid varann.
10.27 VA ? har jag sovit här så länge. Jag trodde det fortfarande var natt. Jag hörde hur det klirrade i köket. Så det var nog där Justin var. Jag gick in i köket där Justin stog och bredde mackor, jag smög upp bakom honom kysste honom i nacken och la mina händer runt hans mage.
-Oh, vad du skrämmde mig, det var ju jag som skulle överraska dig ! Sa Justin och skrattade lite.
Jag sa inget utan böjde mig över hans axel där han stog och gjorde mackor som han hade gjort som hjärtan av pepparkaks formar.
-Varför gör du det här för mig ? Frågade jag fundersamt
-För att jag älskar dig och jag vill att du verkligen förstår det.
- Efter allt det fina du har gjort för mig tror du inte att jag fattar det?
Jag gav honom en snabb kyss på munnen.
-Dom där som vi träffade igår, dom var riktigt shysta ! Sa Justin
-Ja verkligen, det var bara Jasmine som visade att hon var ett galet fan, killarna var också det, jag såg det. Men det skulle verkligen se roligt ut om tre killar i 15 års åldern skulle freaka ut, jag och Justin började att skratta.
Jag hjälpte honom att duka fram frukosten. Sedan satte vi oss ner vid köksbordet.
-Vad ska vi göra idag ? Vi ska snart tillbaka till jobbet igen så vi måste göra något när vi ändå är fria. Det lät så kul när Justin sa det så det sprutade juice över hela bordet från min mun sedan brast jag i skratt. Justin med juice i hela ansiktet tyckte inte att det var lika kul.
-HEY ! utbrast han och flög upp så att stolen vickade och ramlade i golvet och då vart Justin så rädd att han hoppade till. I det här tillfället skrattade jag så mycket att jag ramlade av stolen. Då brast Justin också. Så han satte sig över mig och började kittla mig.
-NEEEEJ NEEEJ NEEJ JUSTIN! fick jag fram mellan skrattet.
Vi hade inte hört att dörren hade öppnats och att Ryan och Laura kommit in. Jag hörde någon harkla sig bakom Justin och kollade över Justins axel. Ryan måste ha förstått att jag såg honom.
-Vi skulle bara... bara fråga om vi skulle hitta på något idag, harklade Ryan fram. Justin vände sig om med juice i hela ansiktet och håret. Då började Laura också skratta, jag såg att hon ville lägga sig ner på golvet och skratta, men hon bet sig i läppen och skrattade lite.
-Hey, vad har hänt ? Fortsatte Ryan som skrattade lite.
-Vi hittar gärna på något idag! Vad ska vi göra?  Frågade jag medans Justin hjälpte mig upp.
-Okej, ett. Justin hoppa in i duschen så fixar vi upp här, sen kan vi bestämma.
-Ajaj kapten ! Sa Justin och gick mot duschen.
-Vad har ni gjort med vårat hus Ariana ? Frågade Ryan som stog och skrattade lite
-Okej, Justin sa en rolig sak. Så hade jag juice i munnen och började skratta så sprutade det juice över hela köket så kom det mesta på Justin. Så skrattade jag ännu mer, så flög han upp från stolen så ramlade den baklänges så vart han rädd så flög han minst 3 meter så började jag skratta ännu mer så ramlade jag av stolen då började Justin skratta så kom han och kittlade mig så började jag skratta ännu mer. Ja det är typ det som har hänt kortfattat.
Ryan och Laura kollade på varann och brast i skratt.
-Okej, era föreldrar kommer att dö om dom ser det här så det är bara att börja städa, sa Laura.
-Det ser faktiskt ut som att ni har vart gifta i 10 år och du har kastat juicekartongen på honom och han kastade stolen i golvet och stack. Skrattade Ryan fram. Jag och Laura började skratta ännu mer.
Vi satte på musik. Justin's låtar bara för att retas. Vi stog och dansade och sjöng i köket. Folk som gått förbi måste trott att vi är störda och borde åka in på mentalsjukhus. När Justin precis kom in i dörröppningen när musikspelaren spelade "Baby baby ooh." Så jag gjorde en rolig gest mot honom han höjde bara på ena ögon brynet och kollade på oss.
-Vafan är det här? är du min flickvän ? Sa Justin och skrattade lite. Hans leende var det vackraste som fanns.
- Vårat kök ser du väl !? Du får känna, sa jag och han kollade konstigt på mig och sedan pressade jag mina läppar mot hans.
-Du är definitift min flickvän sa han och kysste mig igen.
Ryan och Laura bara kollade på oss och skrattade
-Ari, kan du gå upp på mitt rum och hämta min mobil laddare ?  Frågade Ryan.
- Visst, svarade jag medans jag gick mot Ryans rum.
Jag hade inte någon aning om vart den låg så jag letade i flera lådor i hans skrivbord. Jag hittade ingen laddare, men jag hittade bilder, massa bilder !


-Aaw, sa jag lite tyst för mig själv.  Jag tog med mig bilden på Ryan och Justin när dom var med i one time videon. Och letade vidare efter laddaren , jag gick till hans nattduksbokd och letade i  lådorna när jag såg en bild uppe på bordet.


Det var en bild på Laura och Ryan i början av deras förhållande.
Sen hittade jag laddaren.
-Äntligen, sa jag för mig själv.
Jag sprang ner för trappan och in i köket.
-Äntligen, vad är det där för nått ? sa Ryan.
Jag gick fram och gav honom laddaren.
-Nej, bara en bild på mina favorit killar.
-MEN FÅ SE DÅ ! nästan skrerk Justin, jag visade bilden och han putade med underläppen.
-Vad är det hjärtat ? frågade jag och kollade fundersamt på Justin.
-Mitt hår.. fick han fram.
-Men Justin, jag ska berätta ditt utseende, när du hade sådär hår så var du söt, sen klippte du dig då vart du snygg, och du klippte dig igen och vart du sexig, sa jag och kysste honom passionerat.
Vi pratade lite till.
-Men seriöst. Här kan vi inte sitta och ruttna, jag och Justin ska snart till L.A och jobba. Så vi måste hitta på något.
Kan vi inte spela fotboll? Det var hur länge sen som helst, det var innan jag blev tillsammans med Justin igen. Så vi måste spela fotboll ! Kan vi inte göra det idag?
Alla tre kollade på varandra och nickade.
-Kan vi väl, svarade Ryan.
Innan han hann säga klart meningen så var jag redan i trappan till mitt rum för att hämta fotbollskläderna och ett par skor. Sen var jag nere lika snabbt med allt i en väska.
-Oj, här har vi blixten, kan jag få låna nått av dig ? Frågade Laura.
-Självklart ! sa jag samtidigt som jag sprang upp på rummet igen för att hämta fotbollsutrustningen åt Laura, i samma veva stack jag in på Ryans rum och hämtade kläder till han och Justin och la ner i en väska. Laura fick dela väska med mig.
-Jag tog med era kläder ner också, sa jag medans jag sprang in i köket.
-Tack älskling, svarade Justin.
-Laura, jag vet inte om du ska kunna ha den här, men det är den största jag har, sa jag och höll upp en tröja.
-Men den passar nog.
Vi hoppade in i min bil och åkte mot fotbollsplanen. Väl framme så var det helt dött. Vilket var skönt, jag och Laura gick till damenars omklädningsrum och killarna till sitt. Tröjan satt lite tajt på Laura, men hon var ju inte gigantisk. Så hon fick plats.
När vi kom ut ur omklädnings rummet satte jag upp mitt hår i en slarvig toffs och sprang ut på planen där killarna redan befann sig.  Jag satte mig ner och började stretcha.
-Det är ju fan dött här ju, sa Laura när hon satte sig ner brevid mig.
-Vi kan väl ringa Jake och kompany ? frågade Justin
-Kan vi väl, jag ringer , sa jag och sprang mot väskan där min mobil låg i tog upp den och ringde. Det ringde några signaler¨innan Jake svarade.
-a jake här.
-Hej Jake ! Det är Ariana, har ni lust att komma och spela fotboll med oss?
-Ja, jag är med Drew och Willie nu. Vi kommer på dirketen !
Jag behövde inte säga på vilken fotbollsplan, för det fanns bara en här.
-Ska jag ringa Jasmine också ? Skrek jag lite lågt till dom andra ute på planen.
-Gör det !
Jag klickade på Jasmines namn, det hann knappt gå en halv signal innan hon svarade.
-Hej det är Jasmine.
-Hej Jasmine ! Det är Ari, du Jake och dom kommer och spelar fotboll med oss, vill du också komma? Det blir bara kul om det är flera !
-Kan jag väl, jag hade ändå precis tänkt ringa Jake och frågat om han ville hitta på något. Så jag kommer nu.
-Okej, det blir bra ! Vi ses kram hej !
-Kram hejdå !
Jag kastade ner mobilen i väskan och sprang ut på planen med en hjulning sedan landade jag precis brevid Justin som hade bollen, så jag var lite snabb och tog upp bollen ur hans knä och trixade lite med den.
- Hey, vad gör du ? Frågade han häpet och tittade på mig,
-Tog bollen, vad ser det ut som ? Vill du ha bollen får du väl ta den. Jag hann inte säga klart meningen innan han var uppe på fötter, men eftersom att jag har tränat fotboll istortsätt hela mitt liv så jag kunde lätt dribbla undan Justin, men han hade ju också spelat ett bra tag, sen han var fyra år. Vi sprang runt på planen, jag hade fortfarande bollen tills han fick en spurt och sprang så han var brevid mig, han sköt iväg bollen och sedan puttade han omkull mig lite lätt så jag la mig ner på marken sedan fick jag Justin över mig när han attackerade mina läppar, sedan lyfte han på ansiktet jag la mitt ena ben över han och sedan var han påväg att kyssa mig igen när jag gjorde något så han vände sig och hamnade under mig, jag skulle precis kyssa honom efter min skrattattack, när jag hörde en bil inrullandes.
-Nu kommer dom sa jag och sprang mot bollen med Justin i hälarna,
Vi var nära Ryan och Laura som bara satt där och hånglade.
-Hörni ! Det där kan ni göra sen, kom nu vi ska köra målstå ! Sa jag och dom reagerade direkt och ställde sig upp och kom mot oss, när Jake Drew och Willie hade hoppat ur bilen stog Justin och vinkade som en blådåre.
-Såja Justin, dom ser dig. Ställ dig i målet nu ! Justin lydde och gick och ställde sig vid målet.
jag började att skuta, jag siktade på vänster över hörn. Jag tog sats och sprang och sköt, bollen kom in och jag sprang mot målet med händerna i luften.
-Du är också bra, jag är bara för azum för att du ska kunna rädda mina bollar, sa jag och la mina händer runt hans nacke och kysste honom. Sedan gick jag in i målet och hämtade bollen och kastade ut den.
-Grym straff Ari ! Har du spelat länge eller ? Frågade Willie imponerat,
-Hon har spelat i nästan hela sitt liv, svarade Laura åt mig.
-Jaja, nu ska vi inte prata om hur grym jag är på fotboll, kör nu Laura.
Alla kollade på mig och började skratta, jag kastade bollen till Laura som fångade bollen direkt. Hon la den ner och sköt, men hon vet själv att jag faktiskt är ganksa bra i mål. Jag fångade bollen och kastade ut den till Ryan.
-Bra skott honey, vi alla vet att Ari är lite över begåvad, sa han och jag himlade med ögonen.
Precis när Ryan sköt så kom Jasmines bil in och jag kollade bort. Av misstag, och Ryans boll gick in. Det här skulle jag få höra i resten av mitt liv. Men jag ryckte på axlarna och tog bollen och gick bort mot dom andra, nu var det Justins tur att skuta.
-Kom igen babe ! du klarar det Ryan är en lätt match, sa jag och dom andra skrattade.
Jag ställde mig brevid Jake och dom för att kolla. Jasmine dök upp brevid mig och jag hälsade och gav henne en kram. När Justin sköt så vart det en skruv och det var inte Ryan alls berädd på. Så Justins boll kom in. Justin skrek av glädje.
-Kom igen nu, skut nån ! Sa jag till killarna och Jasmine. Så drew gick och sköt och Justin fångade den.
Vi spelade lite till.
___________________________________________________________________________________________________
Skrivet by Cajsa :)

Jag (Malin) börjar direkt på nästa! :)





     Postat av: M

Asbra :)


        2011-12-06 / 20:28:20


     Postat av: Anonym

GRYMT BRA


        2011-12-06 / 21:52:17


     Postat av: Cherry

Sjukt bra :D <3


        2011-12-08 / 23:02:40


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: