INFO

Malin skulle skriva på 49 för hon hade fått en idé ?
Jaja, så jag (cajsa) kan då inte skriva om hon har en idé.
Så det kan ta lite tid kanske om jag sitter hemma hela dagarna och hon är i skolan.
Men jaja.
Det var inte det jag skulle berätta, idag när jag stog och dammsög så fick jag en ide. (Jag vet, fett wierd)
Jag har nu skrivit en kort prolog, och jag vet inte om jag ska publicera den, jag håller iallafall på med kap 1.
Så om någon av er sötnosar skulle vilja läsa min prolog så kan ni maila mig och ge mig lite kritik på bra/dåligt.
Mailen är:
[email protected]
 puss sötisar !



     Postat av: Elin

Hej! :) Undrar om vi kunde göra ett länkbyte? Skulle vara skit kul! Länkar er direkt iallfall, puss puss och tack i förväg även om det kanske inte blir länkbyte! :)


        2011-12-10 / 11:17:51 URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: