FÖÖRLÅÅÅT!!!

besviken läsare... om I'm sorry...UPDATED!:
Malin, comeeee om du inte skriver nån kapitel kommer du typ förlora massa läsare du har haft detta inlägg i en vecka snart jag vet att det är svårt man har iden men det kommer inte ut eller vad man ska säga men snälla komigen
Jag ber verkligen om ursäkt för att det har dröjt med mitt skrivande men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva har verkligen inga idéer just nu och jag mår dåligt just nu det händer för mycket i mitt liv just nu det är min bror och allt...
Men snart kommer Nancy hem (tror jag?) och då kommer skrivandet bli mycket bättre...
Som jag har sagt förut så skulle jag gärna att någon kunde hjälpa oss med skrivandet om du är intresserad mejla mig på: [email protected].
Ska direkt börja skriva nu!



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: