Love is in the air- Episode 24

Jag försökte att inte ta åt mig men det var inte alltid så lätt.
Mitt uppe i folkmassan ser jag några som jag kände igen.
Jag kännde hur illamåendet kom tillbaks jag vart snurrig och nervös, dom stog och log elakt mot mig, dom skrek inte att dom hatade mig för det visste jag redan.
_________________________________________________________________________________________________





Det var tjejerna som hade misshandlat mig, fast nu såg jag vilka det var.
Jag kände igen dom.  Jag började gå sakta bakåt men jag hade blicken i deras ögon.
Tjejerna stannade upp. Det kändes vilken lättnad men sen tittade dem på varandra och började små gå mot mig.
Till slut var jag framme vid dörren. Jag vred mig försiktig mig om för att gå in till hotellet men plöstligt så känner jag en hand
på min vänstra axel. Jag vred mig försktigt om för att se.

* Jag är här med dig *
Jag kände igen rösten sen förut och såklart var det Justin´s.

Justin´s Persektiv
Vi gick in i hotellet. Iallafall inte i hand. Fansen skulle bli galna om dem såg oss. Jag vill ju absoulut att det inte ska hända som sist.
Man hörde hur det bankade och skreks utanför. Poliserna var där.
Vi gick ganska sakta för att Jennah inte skulle få så ont.
När vi svängde in i hörnet så tog jag tag i Jennah's hand och log.
Hon log tillbaka. När vi kom fram till vår dörr så öppnade Jennah dörren och gick in till det stora 5-stjärnit sovrummet som vi hade.
Jag såg på Jennah att hon var riktigt trött efter dagen, men jag visste att hon ville dölja det när vi steg ur bilen.
Jennah låg nu i sängen. Jag gick efter henne till sovrummet utan att säga nåt.
Jag låg på Jennah och jag kysste henne försiktig men innan jag gjorde det så skrek hon
-JUUSSSSTTINNN!!!! Sa Jennah
-Vad har jag gjort nåt? sa jag förvånat.
-Mina revben. Sa Jennah och log mot mig.

Jennah´s Persektiv

När vi kom in i sovrummet så la jag mig i sängen. Jag var riktig trött och ganska rädd,för tjejerna.
Jag ville inte berätta till Justin att det var dem så jag hållde det inom mig.
Jag hörde att Justin nu kom efter mig in till sovrummet. Justin la sig ovanför mig nu.
Han försökte kyssa mig men innan han gjorde det så skrek jag
-JUUSSSSTTINN!!!! Sa jag
-Vad har jag gjort sa Justin med en förvånad blick
-Mina revben. Sa jag och log mot han
-Förlåt! Älskling sa Justin och rullade runt ner på vänster sida.
-Det gör inge men det gjorde ont. Sa jag och tittade rakt in i hans underbara,Vackra bruna glittriga ögon.
Nu tittade Justin tillbaka i mina ögon och smekte min kind och jag tillbaka.
-Jag älskar dig, sa Justin och jag vart alldeles rörd
Jag tänkte första gången jag träffade Justin. Jag trodde aldrig att han skulle börja gilla mig, speciellt över Selena Gomez(!) Varför valde han just mig? Jag är ju bara en vanlig tjej från LA, jag var ju knappt ett fan av honom
Jag älskade verkligen han och han kommer alltid att finnas i mitt liv i vårt och torrt.
Tårana började komma och jag dölje dem, Men det var riktig svårt.
-Jag älskar dig också, sa jag och log mot honom
-Kan jag få en kyss. Sa Justin och log
-Kom då. Sa jag och skrattade
-Du får komma till mig. sa han och gjorde en glad blick
-Visst. Sa jag och vi kysstes.
Hans underbara läppar. Han hållde om mig med ena handen.
Jag avbröt allt med att säga.
-Jag ska bara duscha. Sa jag och log mot Justin som  låtsades se sur ut för att jag avbröt
-Får jag följa med. Sa han och gjorde sina hund ögon.
Jag skrattade jämt när han brukar göra så.
-You wish. Sa jag och tittade på Justin.
Jag ställde mig upp och Justin tog tag i min hand..
-Stanna med mig. Sa han och log
-Justin, jag kommer inte vara borta för evigt, sa jag och skrattade lite medans jag började gå till badrummet
Jag tittde bak en gång och såg han tittde på mig med en sur blick, eller det skulle se ut som det iallfall. Jag kastade en släng puss till honom och han log lite.
Jag gick tillbaka till sovrummet för jag glömde handuken och kläderna.
Sen gick jag tillbaks till badrummet och låste dörren sen hoppade jag in i dushen.
När jag var klar blåste jag håret och tog på mig kläderna och kletade på mascara.
När jag kom ut så satt Justin i soffan och kollade på Smallville.
Jag satte mig i fotöljen brevid soffan.
-Nej, sätt dig här, sa Justin och gjorde plats brevid honom i soffan.
Jag gick och la mig brevid honom i soffan.
Efter ca.5 minuter ringer min telefon inne i sovrummet, jag suckar och sätter mig försiktigt upp i soffan.
-Jag går och hämtar den, sa Justin och log mot mig.
Jag hörde att han svarade i telefonen sen skrattade han när han kom fram till mig och gav mobilen till mig.
-AHHHHH!!!! Hör man Leah skrika i telefonen, då började jag också skratta.
-Leah chilla, sa jag och jag hörde att hon lungade ner sig lite.
-Är Justin där?!?! Skrek Leah hysteriskt
-Hahah, ja Justin är här. Sa jag och kollade på Justin som log.
Jag satte på högtalaren
-Får jag prata med honom?! Sa Leah
-Hej Leah, sa Justin och i samma stund så tror jag att jag blev döv.
-Leah andas, sa jag och skrattade, Justin skrattade också.
Efter ett tag så hade hon lungat ner sig och jag stängde av högtalaren.
Mamma hade tydligen berättat för Leah's mamma att jag hade blivit misshandlad.
Jag berättade hela historien för henne och efter jag hade berättat trodde jag att hon hade svimmat eller något för det var alldeles tyst i telefonen.
-Hallå Leah? Sa jag
-Tänk om du skulle ha dött!! Sa hon och man hörde att hon snyftade.
-Men nu gjorde jag inte det, tänk positivt. Sa jag
Vi fortsatte prata ett tag sen la vi på.
Justin hade suttit och kollat på mig hela tiden medans jag pratade.
-Jag kommer aldrig låta något sånt hända dig igen, aldrig någonsin. Sa han och kollade allvarligt på mig.
Jag log mot honom sen kysste jag honom.
Jag älskar honom verkligen.
___________________________________________________________________________________________________
The End! Nej då!! Skojja:P
Elelta har skrivit ungefär hälften och det tog tydligen tre dagar att skriva det.
Nu har inte jag "heltids dataförbud" utan jag har typ vissa tider jag får sitta, så jag ska försöka skriva så mycket som möjligt då!

Nu ska jag ha minst 3 Kommentarer för nästa Episode! :)

BIEBAH LÖÖVE! <3



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-04-10 / 13:01:30 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Anonym

hahaha bra de där med leah!


        2011-04-12 / 19:55:42


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: