Love is in the air- Episode 32

-Okej, men hejdå, sa jag sen öppnade jag dörren och sen hörde jag att Leah också sa hejdå.
Sen ställde hon sig brevid mig och jag kollade på henne
-Redo för shopping? frågade jag Leah.
-Yeah guurrl!, sa hon och tog armkrok med mig.
Sen gick vi in i det stora köpcentrumet.
Här ska det shoppas!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu när vi hade komit fram så började vi går till TOPSHOP för den var närmast.
Vi släppte krok armen vi hade. För här och nu skulle det shoppas.
Jag gick och kollade igenom några snygga klänningar men det var inget som fastnade i mig.
-Nämen vilken snygg, Sa Leah och vinkade handen till mig att jag skulle komma.
Det var en liten kort blommig klänning och hade bara en bar axel.
-Tycker du inte att det skulle passa med klackskor , sa Leah.
-Jo då, Den kommer att bli så fin på dig ,sa jag
Leah gick till kassan och betala den.
Jag tog fram mobilen för att se om Justin hade skickat nåt meddalnde. Han hade inte skickat nåt.
-Såå nu är jag klar , sa Leah kommande gående med en påse.
När vi gick ut genom affären kom det springade paparazzi mot oss.
-Neejjjj , jag orkar inte , sa jag och hållde handen för ansiktet.
Leah tittade på mig , hon hade inte gått igenom det lika mycket som mig.
-Är du och justin tillsammans? är det sant att ni delar rum på hotellet? sa alla paparzzi i mun på varandra.
Jag orkade inte bara höra deras tjat. Jag tog tag i Leahs hand och vi började gå snabbare och kom in på den närmaste affären HM.
-HERREGUD! sa Leah .
-Och det där upplever jag varje dag nästan. Sa jag och tittade ut genom det öppna fönstret där paparzzi stod fortfarande och fota.
Vi började gå och Leah vände sig snabbt om och posade till paparzzina.
-Kom nu dååå, sa jag och Leah kom.

30 min i H&M Affären och efter!

Jag hittade ett linne och och 2 par byxor 3 klänningar och Lite smink. Och leah köpte olika saker också.
Vi hade redan betalat och nu satt vi och fika på en litet Cafe. Vi hade besällt en avrsin late och bulle.
Paparzzi hade gått så det var lungt.
Jag drak ur min late och fastnade i det blå himmelen.
-Vad tänker du på , sa Leah och avbröt allt.
-Oj förlåt...Justin , sa jag och gav Leah ett leende.
-Aaaaaaaawwwwwwwwwwwww, va gulligt du är , sa Leah.
-Kan vi inte åka och köpa lite lösgodis , sa Jag och Leah bara log.
-TAAAXXXXXIIIIIIIIIII , skrek Leah och jag skämdes.
En taxi stanade och vi beättade vart vi skulle.
Chauffören körde ganska fort så vi blev framme efter 5 minuter.
Vi gick in i en stor affär där det var bara fullt med godis. Det var godis precis överallt , satyer av godis och så.
Vi köpte 2 stora påsar fullt med godis. Vi betalade och gick ut från affären.
-Typiskt madrid affärer.sa Leah och åt godis.
Dem blev helt tyst mellan oss.
-Kan vi inte åka och se vad Justin och Ryan gör , sa Leah och tittade på mig.
-Joooo vilken bra ide. Sa jag och tog armkrok med Leah.
Vi ropade på taxin igen och hoppade in.
-Barcelona FC Arenan , sa Leah och försörkte sprata spanska dialekten.
Jag skrattade lite tyst för mig själv.
Efter 10 minuter var vi framme och arenan var såå stor. Vi tittade om kring oss när vi hoppade av taxin. Vi såg några bollar skjutades upp så vi gick åt det hållet.
Det var paparazzi och fans där.
Vi trängde oss fram förbi alla och till slut kom vi in.
-ÄLSKLINGGG, kom Justin springade och ryan kom gånde efter.
Justin kom och kramade mig och gav mig sen en blöt kyss.
-Vi köpte med oss godis om ni ville ha? , sa Leah.
-Och vi tänkte stanna kvar, sa Jag och tittade på Leah.
-Jaaaa vilken bra ide, sa Ryan.
-Vi är snart klara, sa Justin.
-Vi går och sätter oss, sa jag och Justin gav mig en snabb kyss sen sprang han ut på planen igen.
Justin var jätte duktig, fast det var Ryan också...men inte lika duktig :P
Efter ett tag så var dom klara och vi skulle åka till baks till hotellet.
När vi kom ut från arenan var det kaos och då menar jag verkligen KAOS!
Det var fans och paparazzis över allt och jag blev yr bara när jag kollade på runt och alla skrek och det blixtrade överallt.
Jag ställde mig brevid Leah och hon kollade oroat på mig.
Vi skyndade oss till bilen med Kenny's hjälp och jag och Leah satte oss i bilen sen kom också Justin och Ryan.
När dom satt i bilen så suckade Ryan högt.
-Sorry bro, sa Justin och skrattade lite åt Ryan.
-De e lungt, sa han.
Helt plöstligt så får Justin syn på alla våra påsar från shoppingen som Kenny hade lagt in i bilen när vi hade kommit till arenan.
-Hur mycket handlade ni igentligen?! Frågade Justin
Jag skrattade lite
-Inte så mycket, det mesta är Leah's, sa jag och gav henne en menande blick.
-Vadå?!, sa hon oskyldigt hon log retsamt.
Jag himmlade med ögonen sen började vi på att skratta.
När vi var framme vid hotellet så gick Justin upp på rummet och skulle bara byta medans vi satt kvar i bilen på baksidan av hotellet.
Efter ett tag kom han tillbaks och han var så snygg! Han är alltid det då men ;)
Han satte sig i bilen igen och log mot mig.
Jag satt och pratade med Leah och helt plöstligt så gäspar Justin överdrivet högt och överdrivet fake sen la han armen runt mina axlar.
Både jag, Leah och Ryan kollade på honom.
-Vad?
Vi började skratta medans Justin kollade förvirrat på oss.
-Du kan faktiskt lägga armen runt axlarna på mig utan att låtsas, sa jag
-Fast det var ganska gulligt, sa jag och han log mot mig och kysste mig.
-Asso jag förstår att ni är kära men seriöst, sa Ryan
Jag och Justin började skratta.
När vi kom till intervjun så var det en liten publik, jag, Leah och Ryan fick sitta och vänta medans Justin hade intervjuen.
5 Minuter efter att intervjuen hade börjat så kommer pappa inrusande och hade Carin efter sig.
-Det var bil kö, sa pappa.
-Hur kom ni hit så fort?, fortsatte han.
-Jag kan dom bästa vägarna i Madrid, sa Kenny och såg mallig ut.
Jag började fnittra lite åt det men slutade direkt när jag fick höra vilken fråga Justin fick av intervjuaren.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad kan frågan vad? Kanske vilken sorts ost han gillar? Ni får svaret på vad dom frågade i nästa episode...
Kommentera!!

BIEBAH LÖÖVE! <3



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-04-28 / 22:20:37 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: linnea :)

mmmeerr :D


        2011-04-29 / 16:18:58


     Postat av: Julia

Asbra meeeeer!!


        2011-04-30 / 00:28:11 URL: http://abieberstore.blogg.se/


     Postat av: Anonym

hahah as bra!:D

tror de är om han o jennah är tsm;)


        2011-05-02 / 15:46:28


     Postat av: Bella

Fett bra :D


        2011-05-02 / 16:59:00 URL: http://justinbnovellblogg.blogg.se/


     Postat av: julia

Jätte braa!! Meeeer :)


        2011-05-02 / 17:13:51


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: