Love is in the air- Episode 31

-Ska vi gå och lägga oss, för vi måste upp tidigt imorn, sa Justin.
-Varför? frågade jag förvirrat.
-För att vi ska hämnas på Ryan och Leah för att dom väckte oss tidigt, sa han och log mot mig.
-Hahha, smart BieberBoy, sa jag
-Jag vet, sa han och blinkade mot mig.
Sen gjorde vi oss iordning och gick och la oss.
Imorgon ska vi hämnas
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Justin hade satt alarmet på fem så vi gick upp när klockan ringde och tog på oss våra OnePiece's igen.
Vi smög ut ur vårat rum och ner i receptionen.
Där bad vi om nycklar till rummen, och så klart fick vi det efter som vi kände Leah och Ryan och för att Justin är den han är.
Först gick vi in i Ryan's hotellrum.
Jag hade en iphone app som låter jätte högt som en tuta.
Vi satte på den rakt i hans öra.
-AAHHHH! Skrek han och flög upp från sängen.
Jag och Justin skrattade så mycket så var tvungna att lägga oss på golvet.
-Varför gjorde ni sådär för?! Frågade Ryan hysteriskt.
-För att klockan är mycket! Den är ju halv tolv på dagen, sa Justin och blinkade diskret mot mig.
-Va?! Är den ojj, är Leah vaken då? Frågade Ryan och vi skakade på huvudet.
-Bästa att vi väcker henne med samma metod, sa jag och försökte le elakt.
-Vad söt du ser ut, sa Justin.
-Men hallå, det där var mitt elaka leende, sa jag
-Det funkade inte så bra, sa han och skrattade.
Jag himlade med ögonen.
Vi smög in i Leah's rum och Ryan började göra sig iordning.
Vi gjorde samma sak på henne och hon reagera lika dant så vi började skratt lika mycket igen.
-Skynda dig klockan är halv tolv, sa jag och skrattade lite till.
Hennes ögon spärrades upp och det syntes att hon hade bråttom.
-Vi går så får du göra dig iordning, sa jag och log.
Hon nickade snabbt sen gick vi ut.
När vi kom in på vårat hotell rum så började vi skratta.
-Dom gick på det!, sa jag medans jag skrattade.
-Bara för att vi är bäst, sa Justin och skrattade lite till.
När vi hade skrattat klart, så gäspade jag.
-Vi kanske ska sova lite till, sa Justin och jag nickade sen la jag mig i sängen och somnade snabbt.
Jag vaknade av ett det var några som skrek högt, jag öppnade sakta ögonen och där stog Ryan och Leah och kollade argt på mig jag kollade bakom mig och Justin stog brevid sin sida av sängen och säg skräckslagen ut.
Jag flög upp ur sängen och gömde mig bakom Justin.
-Klockan var inte alls halv tolv! Klockan va ju halv 6!, sa Ryan.
-Ni ska få payback vänta bara, sa Leah
Sen gick dom ut och vi började skratta.
Sen kollade jag på klockan och såg att den var halv åtta då började jag skrattta ännu mer.
-Dom upptäckte att klockan va halv 6 efter två timmar!!, skrattade jag.
Då började Justin skratta mer han också.
Efter ett tag så lugnade jag ner mig och upptäckte att jag fortfarande hade OnePiecen på mig och att Justin hade vanliga kläder på sig.
-Gick du och la dig när vi kom till baks från vårt prank?, frågade jag och han nickade.
-Hur länge har du varit vaken?, frågade jag och han skrattade lite.
-Värst vad du va frågvis, sa han och log mot mig.
-Men iallafall jag ska duscha, sa jag och började leta på kläder jag kunde ha på mig idag.
-Jag har en intervju och en konsert idag men dom är på kvällen så jag och Ryan hade tänkt att vi skulle spela fotboll med Barcalona FC idag, sa Justin.
-Då kan jag och Leah åka och shoppa,sa jag och log stort.
Vi började göra oss i ordning. Justin hoppade in i ducshen och jag letade kläder till mig.
Efter en stund kom justin ut från duschen.
Jag kunde inte låta bli att sluta stirra på hans mage.
-Gillar du det du ser ?, sa Justin och skakade på huvudet.
Jag skrattade och sen vände jag mig till garderoben.
Jag ringde Leah och berättade att vi skulle shoppa och tyckte att det
så spännade för vi har inte hunnit att prata eller umgås med varandra så mycket.
Jag tog fram en blommig tunika till senare i kvällen.
Justin kom bakom mig och kysste mig lite vilt på halsen och hans hand var påmin midja.
Jag började skratta för det började kittlas.
-Kan vi inte gå och se vad Ryan och Leah gör? , sa jag och tog bådas Justin händer.
-Visst shawty, sa Justin och kysste mig snabbt.
Efter som Justin redan hade bytt om och torkat håret så gick jag in till Leah's rum och Justin gick till Ryan's vi bestämmde att vi skulle ses inne på Ryans hotellrum.
Jag hämtade Leah sen gick vi till Ryan's hotellrum och vi satt där och pratade ett tag sen knackade det på dörren.
Ryan öppnade och sen kom Scooter in.
-Hej Scooter, sa alla förutom jag.
-Hej pappa, sa jag och han blev alltid lika glad när jag sa det.
-Hej allesammans, sa han.
-Vad ska ni göra idag då och Justin glöm inte konserten och intervjun ikväll, fortsatte pappa/Scooter.
-Självklart kommer jag inte göra det, sa Justin.
-Men annars hade jag och Ryan pratat med Bercelona FC och vi skulle få träna lite fotboll med dom, sa Justin och gjorde en snabb high five med Ryan.
-Jag och Leah hade tänkt shoppa, sa jag och pappa/Scooter nickade.
Sen tog han upp sitt guldiga kreditkort ur plånboken och sträckte fram det mot mig.
-Här ta det, sa han och jag skakade på huvudet.
-Nej det kan jag inte göra!, sa jag.
-Haha, joo det kan du och det ska du, jag måste ju få chansen och skämma bort dig, sa han och skrattade lite.
-Hm...okeej, sa jag och tog försiktit kortet.
-Så när ska ni åka iväg? Frågade Pappa/Scooter och Justin kollade på klockan.
-Den är halv 9 och vi ska vara där vid 12 så det är 3 och en halvtimme kvar,sa Justin och Pappa/Scooter nickade.
-Jag säger till Kenny att ni ska åka vid halv tolv då kan vi släppa av er två i stan också, sa Pappa/Scooter och pekade på mig och Leah.
Halv tolv (Fortfarnde Jennah's perspektiv)
Vi gick ut till baksidan av hotellet och där väntade Kenny vid bilen.
Vi satte oss i den och och sen åkte vi in till stan.
När vi va framme och Kenny hade stannat bilen så sa jag
-Hej då!, sa jag och skulle precis öppna dörren när någon drar mig tillbaks.
-Du ska ingen stans flicka lilla, sa Justin med läskig mörk röst.
Jag började fnittra lite sen gav jag honom en lång kyss tills jag hörde Ryan harkla sig och jag började fnittra igen.
-Jag kommer sakna dig shawty, sa Justin
-Jag kommer sakna dig med, sa jag sen kysste jag honom snabbt igen.
-Okej, men hejdå, sa jag sen öppnade jag dörren och sen hörde jag att Leah också sa hejdå.
Sen ställde hon sig brevid mig och jag kollade på henne
-Redo för shopping? frågade jag Leah.
-Yeah guurrl!, sa hon och tog armkrok med mig.
Sen gick vi in i det stora köpcentrumet.
Här ska det shoppas!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommentera!

BIEBAH LÖÖVE! <3



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-04-25 / 21:40:35 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Madde

meeeeeeeeera!


        2011-04-26 / 01:45:19 URL: http://karinbeatrice.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: