Love is in the air- Episode 26

-Gulligt, sa jag och skrattade lite.
-Ska du säga, sa Justin och log flirtigt mot mig.
Jag skrattade lite sen lutade jag mitt huvud mot Justin's axel.
När vi kom upp på hotell rummet var vi båda hur trötta som helst så vi bytte genast om till sovkläder sen somnade vi tätt intill varandra.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nästa dag när jag vaknade var det redan ljust ute och solen sken, jag upptäckte att Justin inte låg brevid mig.
Jag han inte tänka så mycket mer på det innan dörren till hotell rummet öppnade och jag hörde steg komma mot sovrummet.
Jag blev lite rädd för jag visste ju inte vem det var som kom, så jag gömde ansiktet i täcket.
Personen kom in i sovrummet sen hörde jag en bekant röst viska
-Jennah? jag drog av mig täcket från huvudet och log mot Justin som stog i dörr öppningen men en bricka i handen.

Jag log som ett fån, han var så snygg när han stog där i sin grå YMCMB hoodie och matchande mjukisbyxor och fortfarande morgon frisyr.
-Jag har med mig frukost, sa han och log sitt perfekta leende mot mig.
Hon gick fram till mig och jag tänkte ta emot brickan men han drog den undan.
-En kyss först, sa han och kollade på mig med sina "hundvalpsögon".
Jag skrattade åt honom sen lutade jag mig närmare honom, han lutade sig närmare mig och stängde sina ögon.
När våra läppar var 1cm ifrån varandra så tog jag snabbt brickan ifrån honom och la den i mitt knä, när jag kollade på Justin såg han så chokad ut så jag började gapskratta.
-Vad är det nu ra ? sa Justin med en allvarig och irriterande röst.
Jag såg på Justin som döljde sitt skratt. Efter 5 sek så gapskrattade vi båda två.
Efter våran skrattattack så började vi äta våran frukost.

Helt plöstligt ringer Justins mobil, efter att han hade pratat ett tag så kollar han på mig sen säger han
-Det är en kändis fest här i Madrid i kväll, vill du bli min dejt?
Jag fnittrade lite för att han lät så gullig, sen kysste jag honom passionerat.
-Jag tar det som ett ja, sa Justin och log mot mig.
Jag nickade
-Vilken tid börjar den? Frågade jag
-19.00 så vad ska vi göra resten av dagen då? Frågade Justin flirtigt.
Jag himlade med ögonen
-Vi kan väll bara kolla på film och typ chilla, för du är väll ledig idag? Sa jag
-Ja det är jag, sa Justin och log.
Jag gick upp ur sängen och gick in i badrummet för att duscha.
Jag hade fortfarande lite ont i revbenen och jag var blå/lila på revbenen.
Jag tog en lång ducsh. Efter jag var klar gick jag ur och satte på mig kläder och gick ut.
Jag skulle precis gå till Justin och hör min mobil på sms.
Jag gick fram för att titta.

*Han är inte din för alltid*


Det var dolt nummer och jag förstog att den menade Justin.
-Vem var det , Sa Justin kommande mot mig
-Jag vet inte , Sa jag


18:30

Festan skulle snart börja, jag hade på mig en röd klänning och Justin hade en svart kostym med något rödd i fickan på kavajen.
-Vad fin du är, sa han och kysste mig.
Jag log generat mot honom och han skrattade lite lågt
-Jag älskar dig, viskade han i mitt öra
Jag blev alldeles varm i kroppen som jag jämt blev när han sa det.
-Älskar dig också, sa jag och han kysste mig passionerat.
När vi kom till festen var det som en liten röda mattan, det stog reportrar och paparazzis över allt.
Justin hade en beskyddande arm runt min midja, vi fick tusen frågor om vi var tillsammans men vi struntade bara i frågorna och fortsatte gå.
När vi kom in på festen så var det förvånans värt många kändisar här.
-Justin varför är det så många kändisar här? frågade jag
-För att den här festen brukar hållas en gång per år och är väldigt stor, så känn dig speciell, sa han och blinkade mot mig.
Efter kanske två timmar av hälsande på massa kändisar så kände jag att jag behövde gå på toa.
-Justin jag går bara på toa, sa jag och han nickade och log mot mig.
Efter att jag var klar på toa så börjar jag leta efter Justin, jag träffar på Carin som också var där
-Carin vet du vart Justin är? Frågade jag och kollade runt lite samtidigt som jag frågade.
-Neej, sa Carin och kollade runt hon också, helt plöstligt ser jag att hon stelnar till och jag följer hållet hon kollar åt.
Det var då jag fick se det
Justin och Selena kysstes!
Jag kände att tårarna började komma och jag kollade på Carin.
Hon kollade ledset på mig.
-Kom vi åker till hotellet, sa Carin och vi gick förbi alla paparazzis, jag försökte dölja mina tårar så mycket jag kunde.
Hela vägen till hotellet så grät jag och Carin höll om mig.
Hur fan kunde han göra så här mot mig?!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oh no!! :O Vad händer nu?

KOMETERA



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: