Love is in the air- Episode 25

Vi fortsatte prata ett tag sen la vi på.
Justin hade suttit och kollat på mig hela tiden medans jag pratade.
-Jag kommer aldrig låta något sånt hända dig igen, aldrig någonsin. Sa han och kollade allvarligt på mig.
Jag log mot honom sen kysste jag honom.
Jag älskar honom verkligen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


En vecka senare forfarande Jennah's Perpektiv
I dag är det en månad sedan jag och Justin blev tillsammans.
Han är så underbar, jag älskar honom verkligen.
Vi satt i soffan och kollade på film i vårat hotell rum i Madrid(!)
Det är hur fint som helst här i Madrid.
Helt plöstligt ringer Justin's mobil och han kollar vem det är sen kollar han oroligt på mig, som om han inte ville att jag skulle se vem det var.
Han går in i sovrummet och svarar.
Efter fem minuter så kommer han ut till vardagsrummet igen.
-vem var det, sa jag
-ehh...det var...Kenny, han sa att vi ska till en presskonferens vid åtta ikväll, sa han nervöst.
-Oj! Så sent, sa jag.
-Ehh...aa...det är en privat presskonferens, sa han mer nervöst.
-Okeey, hur mycket är klockan? Frågade jag och han kollade snabbt på mobilen.
-Halv två, så 6 och en halv timme kvar, fast jag måste åka lite tidigare så du får nog åka i bilen mamma ska åka i, babblade Justin.
Det var inte likt honom att bete sig så här, han var så konstig, vad ville han dölja för mig igentligen?
Lite senare (Kl.18.30)
-Jag måste åka nu, sa Justin och gick ut i hallen och började ta på sig skorna.
-Juste, vi ska äta på resurang med crewet efter åt så sätt på dig något fint, du är fin i allt men, du förstår vad jag menar.
Jag nickade
-Ses snart shawty, sa Justin sen kysste han mig snabbt och gick ut.
När han gick ut så började jag göra mig iordning.
Jag dushade snabbt sen torkade jag håret och lockade det lite sen satte jag på mig en aprikos färgad tröja och en kjol som gick upp till midjan och ett par svart ballerina skor till det sen några armband och ett par örhängen.
När jag var klar så var klockan kvart i 7, så jag gick ner till entrén och där stog det en bil med tonade rutor.
Jag såg att Kenny kom ut ur bilen och jag började gå mot den.
-Hej, sa han
-Hej, sa jag tillbaks
Han öppnade bakdörren åt mig och jag satte mig ner.
Han satte sig fram i förarsätet och började köra.
Jag märkte direkt att Pattie inte satt i bilen som Justin hade sagt.
-Vart är Pattie? Frågade jag Kenny
-Hon åkte i en annan bil, sa Kenny snabbt.
Efter ca. 10 Minuter så ger Kenny mig en ögonbindel och säger att jag ska ta på mig den.
Jag gör som han säger efter 5 minuter känner jag att bilen stannar.
Jag hör att Kenny går ur bilen sen hör jag låga röster utan för bilen.
Plöstligt öppnar någon dörren och tar tag i min hand och leder mig ut ur bilen.
Jag vet exakt vem det är när jag känner den där lena, varma handen.
-Justin? Sa jag och fortsätter gå brevid personen som jag tror är Justin.
När vi har gått en liten bit stannar personen och sedan tar den av mig ögonbindeln.
Det första jag ser är Justin's underbara ansikte som ler stort mot mig.
-Hey beautiful, sa han
-Hej Bieber, sa jag och log mot honom.
Vi gick in på en resturang som var helt tom en kypare kom och ledde oss till ett bord.
När vi hade beställt mat och kyparen gått så sa jag
-Varför är det tomt här inne?
-För att jag har bokat resturangen åt oss, sa han och log
-Justin! Det hade du inte behövt göra, sa jag och kollade allvarligt på honom.
-Allt för dig shawty, sa han och tog min hand över bordet.
-Det är ju ändå en månad sen det blev jag och du, sa hon och log mot mig.
-Det var så fint på stranden, fast det här är också fint sa jag och kollade ut från fönstret kunde man se en byggnad på andra sidan vägen som lyste upp den mörka kvällen.
Vi pratade lite ett tag sen fick vi våran mat, det var verkligen jätte gott.
När vi ätit färdigt så gick vi ut ur resturangen och sen satte vi oss i bilen på väg till hotellet.
-Presskonferens huh? Sa jag och log lite mot honom.
-Jo, det var den enda jag kom på just då, sa Justin och log lite generat.
-Gulligt, sa jag och skrattade lite.
-Ska du säga, sa Justin och log flirtigt mot mig.
Jag skrattade lite sen lutade jag mitt huvud mot Justin's axel.
När vi kom upp på hotell rummet var vi båda hur trötta som helst så vi bytte genast om till sovkläder sen somnade vi tätt intill varandra.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aww! Visst är dom söta!

Kommentera nu då!!

BIEBAH LÖÖVE!!



     Postat av: Johanna

mer :D


        2011-04-11 / 06:59:59 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: nancy yasmine elturk' ♥

MERRR



kan inte ni skriva till mig varje gång ni skriver :)


        2011-04-11 / 19:58:32 URL: http://nancyyasmine.blogg.se/


     Postat av: Madde

MEEEEEEEEEEEEERA!


        2011-04-13 / 23:45:52 URL: http://karinbeatrice.blogg.se/


     Postat av: ffff

BÄTTRE UPPDATERING!!!

Har gått typ 2 v!! Men novellen är grym annars


        2011-04-20 / 21:03:22


     Postat av: sara :D

Hej läser eran novell från början skit bra men vart tog kapitel 26 vägen ?! Undrar för det verkar som att mycket händer där ?


        2011-04-29 / 19:30:16 URL: http://Http://sarafaxellsunderbaraliv.blogg.se


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: